Powered by

Θέλουν ολόχρονο προορισμό την Κύπρο οι τουριστικοί πράκτορες

Την ανάγκη η Κύπρος να μετατραπεί σε ένα ολόχρονο τουριστικό προορισμό, τόνισαν οι τουριστικοί πράκτορες και ομιλητές σε πάνελ που έλαβε χώρα κατά το 44ο Cyprus Hotel Summit & Exhibition.

Ο Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ, Φιλόκυπρος Ρουσσουνίδης, έθεσε το θέμα της συζήτησης, ρωτώντας για τις προσδοκίες που έχουν οι τουριστικοί πράκτορες για φέτος, αλλά και το πώς το βλέπουν τα πράγματα με δεδομένη την ενεργειακή κρίση, και ποια τα επόμενα βήματα για την κυπριακή αγορά.

Ο  Theo Demetriou, Director of Commercial Supply, loveholidays, ανέφερε ότι η βιομηχανία τα τελευταία χρόνια είχε αρκετές δύσκολες στιγμές, αλλά επανέρχεται καθώς, τουλάχιστον για τους Βρετανούς, έχουν αρχίσει να ξοδεύουν περισσότερα, κάτι από το οποίο επωφελείται η Κύπρος.

«Έχουμε κάνει μία έρευνα και έχει δείξει ότι ο Βρετανός θέλει να ταξιδέψει τουλάχιστον μία φορά φέτος. Το 2023 θα υπάρξει πολύ μεγαλύτερη αγορά», τόνισε. Παρά την ενεργειακή κρίση, ο ίδιος βλέπει ότι τα ταξίδια θα συνεχιστούν κανονικά τον επόμενο χρόνο, αν και θα υπάρξουν περικοπές στον προϋπολογισμό των τουριστών. «Για την Κύπρο πρέπει να προσφέρουμε πακέτα value for money», τόνισε.

Υπέδειξε ακόμη δύο σημεία που πρέπει να γίνουν για τη χώρα. Πρώτον, να έρχονται περισσότεροι τουρίστες από Η.Β., Ιρλανδία και Γερμανία και δεύτερον να γίνει η Κύπρος πραγματικά ολόχρονος προορισμός. «Πιστεύουμε ότι η Κύπρος χάνει από μία πολύ μεγάλη αγορά κατά τη διάρκεια του χειμώνα και θα πρέπει να είναι ανοικτή», είπε.

Από πλευράς της η Victoria Studer, Director Touroperating Hotelplan & Migros Ferien, Hotelplan Suisse, ανέφερε ότι η Κύπρος είναι πολύ σημαντικός προορισμός για την εταιρεία και είναι πολύ δημοφιλής στη σουηδική αγορά. Πρόσθεσε ότι το περιθώριο για κρατήσεις είναι πολύ μικρό και υπάρχουν προκλήσεις, κυρίως λόγω των αυξήσεων στις τιμές της ενέργειας και των καυσίμων. Στη Σουηδία ανέφερε υπάρχει έλλειψη προσωπικού και είναι πολύ δύσκολο να εξευρεθεί εξειδικευμένο προσωπικό.  

Ο Ralph Schiller, Chief Executive Officer, FTI Group, είπε πως έχει αναπτυχθεί η γερμανική αγορά για την Κύπρο, παρά το μικρό περιθώριο που υπήρχε φέτος. Επισήμανε ότι η εταιρεία κατάφερε να φτάσει τα επίπεδα του 2019 και οι προσδοκίες για φέτος είναι ότι θα συνεχιστούν οι κρατήσεις. Ως καινούργια αγορά για την Κύπρο, οι Γερμανοί βλέπουν την χώρα ως ολόχρονο προορισμό με δεδομένο ένα δύσκολο χειμώνα, και προσβλέπει σε αύξηση της ζήτησης για το επόμενο καλοκαίρι.

Δειτε Επισης

Στην Prodea Investments σχεδόν το 100% της MHV-Απέκτησε ποσοστό 20% από την Flowpulse έναντι €92,3 εκατ.
Aegean: Με θετικό πρόσημο και το 2025-Υψηλή ζήτηση από την Ελλάδα και το εξωτερικό
Πετούν τα έσοδα από τον τουρισμό...Αύξηση 35% και στα €148,9 εκατομμύρια το πρώτο δίμηνο
SKY express: Δυναμικό ξεκίνημα για το 2025-Συνεχίζει να κερδίζει έδαφος εντός κι εκτός συνόρων
Το Azia Resort & Spa συνεργάζεται με τον διάσημο σεφ Simon Hulstone
Ταξίδια: Οι δέκα ανερχόμενοι προορισμοί για το 2025-Ανάμεσά τους ένα ελληνικό νησί(vid)
Χ. Παπαχαραλάμπους: Πώς η Κύπρος θα μετατραπεί σε ολόχρονο προορισμό και ο στόχος για τουρισμό από ΗΠΑ και Ινδία
Κ. Κουμής: Αξιοσημείωτες επιδόσεις στις ειδικές μορφές τουρισμού-«Κλειδί» για επιμήκυνση τουριστικής περιόδου
Αποδίδουν καρπούς οι προσπάθειες της Hermes για επέκταση της συνδεσιμότητας της Κύπρου...Οι νέες αγορές-στόχοι
Αυξημένες οι αφίξεις και οι διανυκτερεύσεις σε τουριστικά καταλύματα της Ελλάδας τον Φεβρουάριο