Powered by

Θέλουν ολόχρονο προορισμό την Κύπρο οι τουριστικοί πράκτορες

Την ανάγκη η Κύπρος να μετατραπεί σε ένα ολόχρονο τουριστικό προορισμό, τόνισαν οι τουριστικοί πράκτορες και ομιλητές σε πάνελ που έλαβε χώρα κατά το 44ο Cyprus Hotel Summit & Exhibition.

Ο Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ, Φιλόκυπρος Ρουσσουνίδης, έθεσε το θέμα της συζήτησης, ρωτώντας για τις προσδοκίες που έχουν οι τουριστικοί πράκτορες για φέτος, αλλά και το πώς το βλέπουν τα πράγματα με δεδομένη την ενεργειακή κρίση, και ποια τα επόμενα βήματα για την κυπριακή αγορά.

Ο  Theo Demetriou, Director of Commercial Supply, loveholidays, ανέφερε ότι η βιομηχανία τα τελευταία χρόνια είχε αρκετές δύσκολες στιγμές, αλλά επανέρχεται καθώς, τουλάχιστον για τους Βρετανούς, έχουν αρχίσει να ξοδεύουν περισσότερα, κάτι από το οποίο επωφελείται η Κύπρος.

«Έχουμε κάνει μία έρευνα και έχει δείξει ότι ο Βρετανός θέλει να ταξιδέψει τουλάχιστον μία φορά φέτος. Το 2023 θα υπάρξει πολύ μεγαλύτερη αγορά», τόνισε. Παρά την ενεργειακή κρίση, ο ίδιος βλέπει ότι τα ταξίδια θα συνεχιστούν κανονικά τον επόμενο χρόνο, αν και θα υπάρξουν περικοπές στον προϋπολογισμό των τουριστών. «Για την Κύπρο πρέπει να προσφέρουμε πακέτα value for money», τόνισε.

Υπέδειξε ακόμη δύο σημεία που πρέπει να γίνουν για τη χώρα. Πρώτον, να έρχονται περισσότεροι τουρίστες από Η.Β., Ιρλανδία και Γερμανία και δεύτερον να γίνει η Κύπρος πραγματικά ολόχρονος προορισμός. «Πιστεύουμε ότι η Κύπρος χάνει από μία πολύ μεγάλη αγορά κατά τη διάρκεια του χειμώνα και θα πρέπει να είναι ανοικτή», είπε.

Από πλευράς της η Victoria Studer, Director Touroperating Hotelplan & Migros Ferien, Hotelplan Suisse, ανέφερε ότι η Κύπρος είναι πολύ σημαντικός προορισμός για την εταιρεία και είναι πολύ δημοφιλής στη σουηδική αγορά. Πρόσθεσε ότι το περιθώριο για κρατήσεις είναι πολύ μικρό και υπάρχουν προκλήσεις, κυρίως λόγω των αυξήσεων στις τιμές της ενέργειας και των καυσίμων. Στη Σουηδία ανέφερε υπάρχει έλλειψη προσωπικού και είναι πολύ δύσκολο να εξευρεθεί εξειδικευμένο προσωπικό.  

Ο Ralph Schiller, Chief Executive Officer, FTI Group, είπε πως έχει αναπτυχθεί η γερμανική αγορά για την Κύπρο, παρά το μικρό περιθώριο που υπήρχε φέτος. Επισήμανε ότι η εταιρεία κατάφερε να φτάσει τα επίπεδα του 2019 και οι προσδοκίες για φέτος είναι ότι θα συνεχιστούν οι κρατήσεις. Ως καινούργια αγορά για την Κύπρο, οι Γερμανοί βλέπουν την χώρα ως ολόχρονο προορισμό με δεδομένο ένα δύσκολο χειμώνα, και προσβλέπει σε αύξηση της ζήτησης για το επόμενο καλοκαίρι.

Δειτε Επισης

Μείωση καταθετικών επιτοκίων για νοικοκυριά/επιχειρήσεις, αύξηση στα στεγαστικά
Πλήρης αποκατάσταση ΑΤΑ ή λήψη μέτρων αποφάσισε η Πανσυνδικαλιστική
Σε νέα εποχή με ΕΜΕΚ η εφαρμογή των κυρώσεων-Βήμα περαιτέρω βελτίωσης της εικόνας της Κύπρου
Όλο και πιο κοντά στην ένταξη στη ζώνη Σένγκεν η Κύπρος-Πράσινο Βουλής για λειτουργία του εθνικού VIS
Δυναμιτίζουν το κλίμα για την ΑΤΑ οι συντεχνίες...Επιμένουν σε πλήρη αποκατάσταση και απειλούν με απεργίες
Martin Brandenburger: Καινοτομία στην πράξη-H Lidl επαναπροσδιορίζει την αγοραστική εμπειρία
13α Invest Cyprus International Investment Awards: Οι βραβευθείσες εταιρείες και όσα δήλωσαν οι εκπρόσωποί τους(video)
Ανοίγει το AYÃ Resort του ομίλου All&More Hotels and Resorts-45 πολυτελείς σουίτες και τρία overwater bungalows
Cryos IVF Clinic: Η νέα κλινική εξωσωματικής γονιμοποίησης στην Κύπρο-Ορόσημο για την Cryos International
«Οπλίζει» τις κυπριακές εταιρείες αμυντικής βιομηχανίας η Κυπριακή Δημοκρατία-Τι αποφασίστηκε σε υπουργική σύσκεψη