Powered by

Θέλουν ολόχρονο προορισμό την Κύπρο οι τουριστικοί πράκτορες

Την ανάγκη η Κύπρος να μετατραπεί σε ένα ολόχρονο τουριστικό προορισμό, τόνισαν οι τουριστικοί πράκτορες και ομιλητές σε πάνελ που έλαβε χώρα κατά το 44ο Cyprus Hotel Summit & Exhibition.

Ο Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ, Φιλόκυπρος Ρουσσουνίδης, έθεσε το θέμα της συζήτησης, ρωτώντας για τις προσδοκίες που έχουν οι τουριστικοί πράκτορες για φέτος, αλλά και το πώς το βλέπουν τα πράγματα με δεδομένη την ενεργειακή κρίση, και ποια τα επόμενα βήματα για την κυπριακή αγορά.

Ο  Theo Demetriou, Director of Commercial Supply, loveholidays, ανέφερε ότι η βιομηχανία τα τελευταία χρόνια είχε αρκετές δύσκολες στιγμές, αλλά επανέρχεται καθώς, τουλάχιστον για τους Βρετανούς, έχουν αρχίσει να ξοδεύουν περισσότερα, κάτι από το οποίο επωφελείται η Κύπρος.

«Έχουμε κάνει μία έρευνα και έχει δείξει ότι ο Βρετανός θέλει να ταξιδέψει τουλάχιστον μία φορά φέτος. Το 2023 θα υπάρξει πολύ μεγαλύτερη αγορά», τόνισε. Παρά την ενεργειακή κρίση, ο ίδιος βλέπει ότι τα ταξίδια θα συνεχιστούν κανονικά τον επόμενο χρόνο, αν και θα υπάρξουν περικοπές στον προϋπολογισμό των τουριστών. «Για την Κύπρο πρέπει να προσφέρουμε πακέτα value for money», τόνισε.

Υπέδειξε ακόμη δύο σημεία που πρέπει να γίνουν για τη χώρα. Πρώτον, να έρχονται περισσότεροι τουρίστες από Η.Β., Ιρλανδία και Γερμανία και δεύτερον να γίνει η Κύπρος πραγματικά ολόχρονος προορισμός. «Πιστεύουμε ότι η Κύπρος χάνει από μία πολύ μεγάλη αγορά κατά τη διάρκεια του χειμώνα και θα πρέπει να είναι ανοικτή», είπε.

Από πλευράς της η Victoria Studer, Director Touroperating Hotelplan & Migros Ferien, Hotelplan Suisse, ανέφερε ότι η Κύπρος είναι πολύ σημαντικός προορισμός για την εταιρεία και είναι πολύ δημοφιλής στη σουηδική αγορά. Πρόσθεσε ότι το περιθώριο για κρατήσεις είναι πολύ μικρό και υπάρχουν προκλήσεις, κυρίως λόγω των αυξήσεων στις τιμές της ενέργειας και των καυσίμων. Στη Σουηδία ανέφερε υπάρχει έλλειψη προσωπικού και είναι πολύ δύσκολο να εξευρεθεί εξειδικευμένο προσωπικό.  

Ο Ralph Schiller, Chief Executive Officer, FTI Group, είπε πως έχει αναπτυχθεί η γερμανική αγορά για την Κύπρο, παρά το μικρό περιθώριο που υπήρχε φέτος. Επισήμανε ότι η εταιρεία κατάφερε να φτάσει τα επίπεδα του 2019 και οι προσδοκίες για φέτος είναι ότι θα συνεχιστούν οι κρατήσεις. Ως καινούργια αγορά για την Κύπρο, οι Γερμανοί βλέπουν την χώρα ως ολόχρονο προορισμό με δεδομένο ένα δύσκολο χειμώνα, και προσβλέπει σε αύξηση της ζήτησης για το επόμενο καλοκαίρι.

Δειτε Επισης

Ανοίγει το AYÃ Resort του ομίλου All&More Hotels and Resorts-45 πολυτελείς σουίτες και τρία overwater bungalows
Η Emirates ενισχύει τις υπηρεσίες προς τη Βαρκελώνη με τρίτη καθημερινή πτήση
Έγινε ήδη σημείο αναφοράς το νέο Bean Bar στο Ζακάκι-Ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά η αλυσίδα
Επαναρχίζει τις πτήσεις προς Ισραήλ η Wizz Air-Πότε ξεκινούν
Η Ελλάδα στο top 3 των ευρωπαίων ταξιδιωτών και το 2025-Άνοδος σε βασικές αγορές
Κομισιόν: Σε εξέλιξη η διαδικασία αναθεώρησης Κανονισμού της Ε.Ε. για χειραποσκευές-«Δεν είναι η τελευταία λέξη»
Στρατηγική συνεργασία Zela Aviation-Δήμου Σκύρου...Η δέσμευση που επιβεβαιώνει η εταιρεία
Wizz Air: Στην κορυφή της κατάταξης για τις χαμηλότερες εκπομπές μεταξύ μεγάλων αεροπορικών εταιρειών το 2024
Παγκόσμια τουριστική έκρηξη-Γιατί τα ταξίδια γίνονται η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη
Μοναδική εμπειρία refined dining στους ατμοσφαιρικούς χώρους του Amyth of Nicosia