Powered by

Θέλουν ολόχρονο προορισμό την Κύπρο οι τουριστικοί πράκτορες

Την ανάγκη η Κύπρος να μετατραπεί σε ένα ολόχρονο τουριστικό προορισμό, τόνισαν οι τουριστικοί πράκτορες και ομιλητές σε πάνελ που έλαβε χώρα κατά το 44ο Cyprus Hotel Summit & Exhibition.

Ο Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ, Φιλόκυπρος Ρουσσουνίδης, έθεσε το θέμα της συζήτησης, ρωτώντας για τις προσδοκίες που έχουν οι τουριστικοί πράκτορες για φέτος, αλλά και το πώς το βλέπουν τα πράγματα με δεδομένη την ενεργειακή κρίση, και ποια τα επόμενα βήματα για την κυπριακή αγορά.

Ο  Theo Demetriou, Director of Commercial Supply, loveholidays, ανέφερε ότι η βιομηχανία τα τελευταία χρόνια είχε αρκετές δύσκολες στιγμές, αλλά επανέρχεται καθώς, τουλάχιστον για τους Βρετανούς, έχουν αρχίσει να ξοδεύουν περισσότερα, κάτι από το οποίο επωφελείται η Κύπρος.

«Έχουμε κάνει μία έρευνα και έχει δείξει ότι ο Βρετανός θέλει να ταξιδέψει τουλάχιστον μία φορά φέτος. Το 2023 θα υπάρξει πολύ μεγαλύτερη αγορά», τόνισε. Παρά την ενεργειακή κρίση, ο ίδιος βλέπει ότι τα ταξίδια θα συνεχιστούν κανονικά τον επόμενο χρόνο, αν και θα υπάρξουν περικοπές στον προϋπολογισμό των τουριστών. «Για την Κύπρο πρέπει να προσφέρουμε πακέτα value for money», τόνισε.

Υπέδειξε ακόμη δύο σημεία που πρέπει να γίνουν για τη χώρα. Πρώτον, να έρχονται περισσότεροι τουρίστες από Η.Β., Ιρλανδία και Γερμανία και δεύτερον να γίνει η Κύπρος πραγματικά ολόχρονος προορισμός. «Πιστεύουμε ότι η Κύπρος χάνει από μία πολύ μεγάλη αγορά κατά τη διάρκεια του χειμώνα και θα πρέπει να είναι ανοικτή», είπε.

Από πλευράς της η Victoria Studer, Director Touroperating Hotelplan & Migros Ferien, Hotelplan Suisse, ανέφερε ότι η Κύπρος είναι πολύ σημαντικός προορισμός για την εταιρεία και είναι πολύ δημοφιλής στη σουηδική αγορά. Πρόσθεσε ότι το περιθώριο για κρατήσεις είναι πολύ μικρό και υπάρχουν προκλήσεις, κυρίως λόγω των αυξήσεων στις τιμές της ενέργειας και των καυσίμων. Στη Σουηδία ανέφερε υπάρχει έλλειψη προσωπικού και είναι πολύ δύσκολο να εξευρεθεί εξειδικευμένο προσωπικό.  

Ο Ralph Schiller, Chief Executive Officer, FTI Group, είπε πως έχει αναπτυχθεί η γερμανική αγορά για την Κύπρο, παρά το μικρό περιθώριο που υπήρχε φέτος. Επισήμανε ότι η εταιρεία κατάφερε να φτάσει τα επίπεδα του 2019 και οι προσδοκίες για φέτος είναι ότι θα συνεχιστούν οι κρατήσεις. Ως καινούργια αγορά για την Κύπρο, οι Γερμανοί βλέπουν την χώρα ως ολόχρονο προορισμό με δεδομένο ένα δύσκολο χειμώνα, και προσβλέπει σε αύξηση της ζήτησης για το επόμενο καλοκαίρι.

Δειτε Επισης

Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards
Ν. Χριστοδουλίδης: Αρχίζει rebranding της Κύπρου με επίκεντρο τις διεθνείς αγορές-Τα πέντε οφέλη από τη νέα αναβάθμιση της οικονομίας
Καταπέλτης για τις απεργίες ο Χριστοδουλίδης-Το κράτος δεν πρόκειται να υποκύψει σε πιέσεις
Λούης Ποχάνης: Κεφαλαιώδους σημασίας σ’ ένα άστατο κόσμο η ασφάλιση των επιχειρήσεων
Σταύρος Σταύρου: Οι επιχειρηματίες της χώρας μας έχουν ισχυρές αντιστάσεις στις κρίσεις-Πρότυπα οι βραβευθέντες
Γιώργος Μιχαήλ: Επιβραβεύουμε business leaders που τόλμησαν, οραματίστηκαν και κατάφεραν να διαπρέψουν
Εθελόντριες από το Ηνωμένο Βασίλειο παρείχαν υπηρεσίες σε κυπριακά καταφύγια-Ο ρόλος του Lordos Beach Hotel
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ενδυνάμωση παρουσίας στην Πάφο με εξαγορά P. M.M. Papamichael Supermarket
Αναβάθμιση με ώθηση από ΑΞΕ και headquartering-Η συμβολή του Invest Cyprus και τι δηλώνει ο Ευγένιος Ευγενίου
Η οικονομία, οι αναβαθμίσεις και ένας Πρόεδρος στη δίνη του μηδενισμού και του αφορισμού