Στρατηγούλα Βαμβαλή: Έσοδα άνω των €2 δισ. για τη Schwarzkopf

Το 1898, σ’ ένα μικρό φαρμακείο στο Βερολίνο, ο Hans Schwarzkopf δημιούργησε το πρώτο προϊόν της ομώνυμης φίρμας, με το όραμα να καταφέρει να υπηρετήσει πιστά τη δέσμευσή του στην ατομικότητα, τη δημιουργικότητα, τη μόδα και το πνεύμα της εποχής. 120 χρόνια μετά, η Schwarzkopf αποτελεί το κορυφαίο brand καλλυντικών της Henkel παγκοσμίως, με έσοδα που ξεπερνούν τα € 2 δισ. και προέρχονται κυρίως από τα κανάλια των πωλήσεων σε super markets και κομμωτήρια.

Με αφορμή τα 120 χρόνια καινοτομίας, ποιότητας και τεχνογνωσίας της Schwarzkopf, η GPM Henkel διοργάνωσε ένα «ταξίδι στον χρόνο», με ένα μοναδικό fashion-hair show στη Λευκωσία, όπου παρουσιάστηκαν τα στυλ μαλλιών των 12 περασμένων δεκαετιών.

Μεταξύ των επίσημων προσκεκλημένων της λαμπερής βραδιάς ήταν και η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Head of Marketing & Trade Marketing Beauty Retail της Henkel Hellas, την οποία συνάντησε η ομάδα του InBusinessNews TV στα παρασκήνια της φωτογράφησης για το περιοδικό INBusiness Απριλίου.

Στη συνέντευξη που μας παραχώρησε, η κ. Βαμβαλή αναφέρθηκε στη νέα καμπάνια της Schwarzkopf #createyourstyle, που εξυμνεί τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση, αλλά και στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “Million Chances”, που έχει ως στόχο να δώσει εκπαιδευτικές κι επαγγελματικές ευκαιρίες σε γυναίκες οι οποίες αντιμετωπίζουν προβλήματα και φιλοδοξεί σύντομα να ξεκινήσει και στην Κύπρο.

Δειτε Επισης

Στρέφονται νομικά κατά της Booking.com οι ευρωπαίοι ξενοδόχοι-Στηρίζει την συλλογική δράση ο ΠΑΣΥΞΕ
Κάτι...ψήνεται στο Ολυμπιακό Μέγαρο από την ΚΟΕ-Ένα gala dinner με ένα ξεχωριστό επισκέπτη στο τραπέζι
Άρθρο του CEO της Eurobank Φωκίωνα Καραβία: Ινδία, ένας στρατηγικός εταίρος για την Ελλάδα και την Κύπρο
Carlsberg Κύπρου: Διαγωνισμός με προορισμό την Ιαπωνία-Πώς μπορείτε να διεκδικήσετε το ταξίδι
Δρ. Ρατζίβ Σινγκ: Σημαντικός ο ρόλος του Συμβουλίου IGC για την οικονομική συνεργασία Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου
Κ. Φυτιρής: Κίνητρα για να προσελκύσουμε μεγάλα σκάφη αναψυχής στην Κύπρο-Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί
Τα πολεοδομικά κίνητρα για προσιτή στέγη και όσα πρέπει να ξέρουν οι developers-«Εμφανής η απήχηση του Σχεδίου»
Μπήκε από τον Πρόεδρο ο θεμέλιος λίθος για την β' φάση ανάπτυξης... Ένα σημαντικό ορόσημο για τα κυπριακά αεροδρόμια(pics)
Έκανε εργαλείο παρακολούθησης εισαγωγών για μη εκτροπή εμπορίου λόγω δασμών η Κομισιόν
Ψηφίστηκε το νέο πλαίσιο για άμεσες μεταφορές σε ευρώ-Εκσυγχρονίζονται οι νομοθεσίες