Στρατηγούλα Βαμβαλή: Έσοδα άνω των €2 δισ. για τη Schwarzkopf

Το 1898, σ’ ένα μικρό φαρμακείο στο Βερολίνο, ο Hans Schwarzkopf δημιούργησε το πρώτο προϊόν της ομώνυμης φίρμας, με το όραμα να καταφέρει να υπηρετήσει πιστά τη δέσμευσή του στην ατομικότητα, τη δημιουργικότητα, τη μόδα και το πνεύμα της εποχής. 120 χρόνια μετά, η Schwarzkopf αποτελεί το κορυφαίο brand καλλυντικών της Henkel παγκοσμίως, με έσοδα που ξεπερνούν τα € 2 δισ. και προέρχονται κυρίως από τα κανάλια των πωλήσεων σε super markets και κομμωτήρια.

Με αφορμή τα 120 χρόνια καινοτομίας, ποιότητας και τεχνογνωσίας της Schwarzkopf, η GPM Henkel διοργάνωσε ένα «ταξίδι στον χρόνο», με ένα μοναδικό fashion-hair show στη Λευκωσία, όπου παρουσιάστηκαν τα στυλ μαλλιών των 12 περασμένων δεκαετιών.

Μεταξύ των επίσημων προσκεκλημένων της λαμπερής βραδιάς ήταν και η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Head of Marketing & Trade Marketing Beauty Retail της Henkel Hellas, την οποία συνάντησε η ομάδα του InBusinessNews TV στα παρασκήνια της φωτογράφησης για το περιοδικό INBusiness Απριλίου.

Στη συνέντευξη που μας παραχώρησε, η κ. Βαμβαλή αναφέρθηκε στη νέα καμπάνια της Schwarzkopf #createyourstyle, που εξυμνεί τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση, αλλά και στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “Million Chances”, που έχει ως στόχο να δώσει εκπαιδευτικές κι επαγγελματικές ευκαιρίες σε γυναίκες οι οποίες αντιμετωπίζουν προβλήματα και φιλοδοξεί σύντομα να ξεκινήσει και στην Κύπρο.

Δειτε Επισης

Τεράστιο ενδιαφέρον για τα νέα στεγαστικά του ΥΠΕΣ-Πόσες αιτήσεις υποβλήθηκαν σε 24 ώρες
«Πάγωσε» η ανέγερση του νέου χιονοδρομικού κέντρου στο Τρόοδος-Πώς απαντά ο Χαράλαμπος Χριστοφίνας
Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού GOLD: The accounting revolution
Τα μέτρα άμβλυνσης του κυκλοφοριακού και πώς θα κοπάσει το κομφούζιο στους δρόμους-Το πλάνο του Υπ. Μεταφορών
Δημήτρης Σκουρίδης: Οι επαφές με τη ΝΑSA, τα διαπιστευτήρια της Κύπρου και το «θαύμα» με τα Artemis Accords
Διαβουλεύσεις για γερά νεύρα στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος-Ανησυχίες για τις επιπτώσεις της απεργίας
Παπαστράτος, PMI Science: Πώς θα εξασφαλίσουμε υγιέστερη δημόσια υγεία
Αύξηση 4,2% και η καλύτερη εννιαμηνία στην ιστορία του τουρισμού της Κύπρου-Οι κύριες αγορές και οι μεταβολές
Ο ενεργειακός σχεδιασμός της Κύπρου δεν σηκώνει άλλους πειραματισμούς
Στιβαρή ανάπτυξη για την Κύπρο την επόμενη διετία-Ο κυριότερος κίνδυνος για τις δημοσιονομικές προοπτικές