Στρατηγούλα Βαμβαλή: Έσοδα άνω των €2 δισ. για τη Schwarzkopf

Το 1898, σ’ ένα μικρό φαρμακείο στο Βερολίνο, ο Hans Schwarzkopf δημιούργησε το πρώτο προϊόν της ομώνυμης φίρμας, με το όραμα να καταφέρει να υπηρετήσει πιστά τη δέσμευσή του στην ατομικότητα, τη δημιουργικότητα, τη μόδα και το πνεύμα της εποχής. 120 χρόνια μετά, η Schwarzkopf αποτελεί το κορυφαίο brand καλλυντικών της Henkel παγκοσμίως, με έσοδα που ξεπερνούν τα € 2 δισ. και προέρχονται κυρίως από τα κανάλια των πωλήσεων σε super markets και κομμωτήρια.

Με αφορμή τα 120 χρόνια καινοτομίας, ποιότητας και τεχνογνωσίας της Schwarzkopf, η GPM Henkel διοργάνωσε ένα «ταξίδι στον χρόνο», με ένα μοναδικό fashion-hair show στη Λευκωσία, όπου παρουσιάστηκαν τα στυλ μαλλιών των 12 περασμένων δεκαετιών.

Μεταξύ των επίσημων προσκεκλημένων της λαμπερής βραδιάς ήταν και η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Head of Marketing & Trade Marketing Beauty Retail της Henkel Hellas, την οποία συνάντησε η ομάδα του InBusinessNews TV στα παρασκήνια της φωτογράφησης για το περιοδικό INBusiness Απριλίου.

Στη συνέντευξη που μας παραχώρησε, η κ. Βαμβαλή αναφέρθηκε στη νέα καμπάνια της Schwarzkopf #createyourstyle, που εξυμνεί τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση, αλλά και στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “Million Chances”, που έχει ως στόχο να δώσει εκπαιδευτικές κι επαγγελματικές ευκαιρίες σε γυναίκες οι οποίες αντιμετωπίζουν προβλήματα και φιλοδοξεί σύντομα να ξεκινήσει και στην Κύπρο.

Δειτε Επισης

Προχώρα με το squeeze out η Eurobank-Aίτημα στην Κεφαλαιαγορά για το υπόλοιπο περίπου 2% της Ελληνικής
Ψηλώνει τα χέρια για την ηλεκτρική διασύνδεση ο Παπαναστασίου-«Ως Κυπριακή Δημοκρατία αναμένουμε...»
Bristol Myers Squibb: Μια ηγέτιδα βιοφαρμακευτική εταιρεία με δυναμή της την καινοτομία στην ογκολογική φροντίδα
Πετούν τα έσοδα από τον τουρισμό...Αύξηση 35% και στα €148,9 εκατομμύρια το πρώτο δίμηνο
Η απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου και τα πλάνα του Κώστα Κλεάνθους για την Ancoria Bank-Ο στόχος της επένδυσης
Lidl Κύπρου: Γιορτάζει 15 χρόνια με έκπτωση -15% σε όλα τα φρέσκα χοιρινά και βόεια κρεατικά
IN Business Awards: Στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας-Μέχρι πότε μπορείτε να ψηφίζετε
Έλενα Μέλη: Ο πρώτος χρόνος του Jinius Marketplace…Εξελισσόμαστε και χτίζουμε το μέλλον του e-commerce στην Κύπρο
Με Μιχάλη Χατζηπαντέλα εισηγητή δίνει κατεύθυνση στο φορολογικό σύστημα της Ε.Ε. η Κύπρος-«Αποδείξαμε ότι μπορούμε»
Σώτος Τρικωμίτης: Ξοδέψαμε και επενδύσαμε στην ηλεκτροκίνηση, είμαστε έξω φρενών και θα πάμε σε δυναμικά μέτρα