Ένας Έλληνας στο «τιμόνι» της Barilla Πολωνίας

Τη θέση του Γενικού Διευθυντή της Barilla Πολωνίας αναλαμβάνει από την 1η Μαΐου ο Θάνος Αθανασόπουλος, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

«Η σημαντική αυτή τοποθέτηση, έρχεται σε συνέχεια της επιτυχημένης πορείας του στην Barilla Hellas, στην οποία μέχρι σήμερα ο Θάνος Αθανασόπουλος κατείχε την θέση του Διευθυντή Marketing του Ομίλου Barilla για την Ελλάδα και την Aνατολική Ευρώπη» τονίζεται στην ανακοίνωση.

Τα νέα του καθήκοντα ως επικεφαλής της Barilla Πολωνίας, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων ανάπτυξης των πωλήσεων της εταιρείας και έρχεται ως επιστέγασμα της συνολικά επιτυχημένης συνεισφοράς της Barilla Hellas και των στελεχών της στην περιοχή της Ανατολικής Ευρώπης για την οποία η Ελλάδα λειτουργεί ως διοικητικό κέντρο από το 2010 με επικεφαλής τον Γιώργο Σπηλιόπουλο.

Με αφορμή το νέο του ρόλο, ο Θάνος Αθανασόπουλος δήλωσε: «Mε τιμά ιδιαίτερα η εμπιστοσύνη του Ομίλου Barilla που αποφάσισε να μου αναθέσει το ρόλο του Γενικού Διευθυντή Πολωνίας, μιας αγοράς με τεράστια δυναμική και σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές. Θεωρώ την εξέλιξη αυτή όχι μόνο ως σημαντικό βήμα στην προσωπική μου διαδρομή, αλλά ως άλλη μια επιβράβευση του επαγγελματισμού και της αποτελεσματικότητας όλης της ομάδας της Barilla Hellas της οποίας είχα τη χαρά να είμαι μέλος τα τελευταία 8 χρόνια».

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Εξαήμερη εργασία στην Ελλάδα: Ποιοι κλάδοι θα την εφαρμόσουν και πότε απαγορεύεται
Ελλάδα: Πρόβλεψη για ανάπτυξη 2,3% το 2024 και 2,4% για το 2025
Το μήνυμα των αγορών και των οίκων αξιολόγησης για την ελληνική οικονομία
Χρηματιστήριο Αθηνών: Έριξε το «φράγμα» των 1.440 μονάδων–Νέο ρεκόρ 13 ετών
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 1,9% φέρνει άλλες «αναβαθμίσεις» το 2024
Αθηναϊκή Ριβιέρα: Επενδύσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ-Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα
S&P: Αναβάθμισε σε θετικές τις προοπτικές της Ελλάδας διατηρώντας το ΒΒΒ-
Σε απεργιακό κλοιό η Ελλάδα-Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
Ελλάδα: Σημαντική ανάκαμψη του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Μάρτιο