«The Media Junkies: how consumers consume media»

Με απόλυτη επιτυχία παρουσιάστηκε η μεγάλη, εμπεριστατωμένη και αποκαλυπτική παρουσίαση για τις συνήθειες των Κυπρίων καταναλωτών απέναντι στα media. Την έρευνα, με την πρωτότυπη ονομασία «The Media Junkies: how consumers consume media» που διεξήγαγε η RAI Consultants, παρουσίασε σε επιχειρηματίες και εκπροσώπων της αγοράς και των ΜΜΕ, η εταιρεία Partners Y&R, στα Κεντρικά Γραφεία της Τράπεζας Κύπρους, στην Αγία Παρασκευή.

Την έρευνα καλωσόρισε και προλόγισε η διευθύνουσα σύμβουλος της Partners Y&R κα. Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου. Στη συνέχεια ο διευθύνων σύμβουλος της RAI κος Ολύμπιος Τουμάζου ανέλυσε με ακρίβεια τα στοιχεία της, δίνοντας έμφαση στα προφίλ του Κύπριου καταναλωτή και ακολούθησε η κα Άντρεα Χατζηβασιλείου, Γενική Διευθύντρια της Partners Y&R που σύνδεσε  τα ευρήματα με τη στρατηγική επικοινωνίας και στόχευσης των μηνυμάτων. Την παρουσίαση έκλεισε ο Creative  managing Director της Partners Y&R κος Λούκας Γρηγοράς με μία αναφορά στη δημιουργικότητα της ιδέας που πρέπει να συνοδεύει το κάθε μήνυμα έτσι ώστε να μένει χαραγμένο στη  μνήμη του εκάστοτε καταναλωτή media.

Η έρευνα διενεργήθηκε τον Ιανουάριο 2018, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1014 ατόμων (άνδρες και γυναίκες 16-65 χρονών σε αστικές και ημιαστικές περιοχές της Κύπρου), με τυχαία δειγματοληψία και προσωπικές συνεντεύξεις. Τα αποτελέσματα προκαλούν αίσθηση αφού και ανατρέπουν τις αντιλήψεις για το πως έχει ανακατευτεί η mediaκή τράπουλα με την εισδοχή των ψηφιακών μέσων στο παιχνίδι και ποια θέση έχουν τα παραδοσιιακά μέσα.

Προέκυψαν 5 προφίλ Κυπρίων καταναλωτών, κατηγοριοποιημένα, για πρώτη φορά, βάσει και ψυχογραφικών χαρακτηριστικών τους, του τρόπου ζωής τους, τα ενδιαφέροντα και τις αξίες τους, τα οποία καθορίζουν τις επιλογές τους. Με τη χρήση των νέων στοιχείων, η Partners Y&R είναι σε θέση λοιπόν να γνωρίζει, πότε κάθε μία από τις κατηγορίες παρακολουθεί τηλεόραση, πως καταναλώνει τα έντυπα, πότε ακούει ραδιόφωνο και πότε σερφάρει στα social media. Η έρευνα κατέδειξε επίσης ότι οι περισσότεροι Κύπριοι γίνονται δέκτες ερεθισμάτων από πολλές mediακές πλατφόρμες ταυτόχρονα και οτι ο χρόνος κατανάλωσης μέσων έχει αυξηθεί σημαντικά. 

The media junkies: How consumers consume media είναι ένα χρήσιμο και ισχυρό εργαλείο στα χέρια των διαφημιστών, διαφημιζομένων και μέσων όπου με τα νέα αυτά τεκμηριωμένα δεδομένα, μπορούν να βασίζουν τη διαλογή των κατάλληλων καναλιών επικοινωνίας για να μιλήσουν στο κοινό τους, ενώ παράλληλα αποδεικνύεται για ακόμη μια φορά ότι η χρήση πολλαπλών καναλιών είναι καθοριστικής σημασίας για τους διαφημιζόμενους που μπαίνουν στο «ρινγκ» της αγοράς. 

Η Partners Y&R για άλλη μια φορά φωτίζει ένα νέο μονοπάτι στο δρόμο της επικοινωνίας, προσφέροντας ένα νέο δεδομένο που αποδεικνύει, ότι τίποτα δεν είναι… δεδομένο. Με την επιμονή ότι η στρατηγική πορεύεται χέρι με χέρι με τη δημιουργικότητα, συνεχίζει να αντιστέκεται στα συνηθισμένα και παρουσιάζεται έτοιμη για ακόμη πιο δημιουργικές εκστρατείες. Αυτές που θα μιλήσουν στους εκάστοτε «millennials», στη «γενιά Z» και κάθε φορά… θα ξέρει πού να τους βρει. 

Δειτε Επισης

Όταν ο ρόλος συναντά την προσωπικότητα
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
Taste Cyprus 2025 by Mare Resorts: Η γευστική εμπειρία του καλοκαιριού συνεχίζεται-Δείτε πού και πότε
ΟΕΒ: Δυσανάλογο μέτρο με απρόβλεπτες συνέπειες για την αλυσίδα εφοδιασμού η απεργία μεταφορέων Α’
Εναρκτήρια εκδήλωση του Ερευνητικού Κέντρου Μνημοσύνη από την έδρα UNESCO του ΤΕΠΑΚ
Όλες οι λεπτομέρειες του νομοσχεδίου για τον έλεγχο των άμεσων ξένων επενδύσεων-«Σταθερό θεσμικό περιβάλλον»
Με πυξίδα τη βιωσιμότητα το ΙΝΓΚ πρωτοπορεί για τρίτη χρονιά-Διάκριση στα Παγκύπρια Περιβαλλοντικά Βραβεία
Βιωματικό εργαστήριο για τη μεταγεννητική περίοδο στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Η ΟΜΟΝΟΙΑ πιστοποιήθηκε με το ISO 37001 κατά της δωροδοκίας της και διαφθοράς