AZ FLYERS DIRECT
20:42 - 31 Μαρτίου 2018

H ζωή μας ψηφιοποιείται όλο και περισσότερο κι ένα μεγάλο μέρος της εξαρτάται από συσκευές και πλατφόρμες. H ΑZ FLYERS DIRECT, ακολουθώντας την εξέλιξη και πλείστες φορές πρωτοπορώντας στον κλάδο της, προέβη σε διεθνείς συνεργασίες, με αποτέλεσμα να συνδυάσει τις διανομές φυλλαδίων τόσο με φυσικό τρόπο όσο και ηλεκτρονικά, όπως αναφέρει η Γιώτα Ζαχαριάδου, Managing Director της εταιρείας.
Ποιες θα είναι οι μεγαλύτερες τάσεις, που θα δούμε στον τομέα επικοινωνίας/διαφήμισης/μάρκετινγκ το 2023;
Με την εξέλιξη της τεχνολογίας δεν υπάρχει πλέον η κυριαρχία της παραδοσιακής διαφήμισης, αλλά έχει ενταχθεί στον χώρο και η διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων (e-commerce). Βλέπουμε ότι η ζωή μας ψηφιοποιείται όλο και περισσότερο και ένα μεγάλο μέρος της εξαρτάται από συσκευές και πλατφόρμες. Οι επιχειρήσεις που παραμένουν απομακρυσμένες από την τεχνολογία γίνονται σταδιακά μη ανταγωνιστικές, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να επιτύχουν τους καταστατικούς τους στόχους. Η ΑZ FLYERS DIRECT, αξιοποιώντας τις νέες τάσεις της αγοράς στον χώρο της διαφήμισης, έρχεται να συνενώσει μέσα από διεθνείς συνεργασίες τις διανομές διαφημιστικών φυλλαδίων τόσο με τον φυσικό τρόπο στα γραμματοκιβώτια όσο και με ηλεκρονικό τρόπο, μέσα από την πλατφόρμα και την εμπειρία της «KIMBINO», της οποίας είμαστε αποκλειστικοί αντιπρόσωποι για την Κύπρο. Η υπηρεσία μας προσφέρεται πλέον ως σημαντικό εργαλείο στις σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης κάτω από τη γραμμή marketing (below the line marketing). Αυτό το είδος marketing προσφέρει στοχευμένη παρουσία και άμεση ανταπόκριση.
Ποιο είναι το ουσιαστικότερο δεδομένο, που ήλθε με την πανδημία και θα μείνει στον τομέα σας;
Σίγουρα μειώθηκαν οι «πειρατές» στο επάγγελμα, την ώρα που το προσωπικό είναι «είδος πολυτελείας». Κι ασφαλώς, δεν μπορεί μια εταιρεία να εργοδοτεί παράνομους εργάτες, κάνοντας αρπαχτές εις βάρος του προσωπικού ή των πελατών της. Έγιναν πολύ αυστηρά τα κριτήρια και μια επιχείρηση, για να μπορεί να διεκπεραιώνει τα συμβόλαια στα χρονοδιαγράμματα των πελατών της, χρειάζεται εκπαιδευμένο μόνιμο προσωπικό. Η εταιρεία μας έχει 40 άτομα μόνιμο προσωπικό και είναι σήμερα η μεγαλύτερη εταιρεία διανομής εντύπων στην Κύπρο. Το Τμήμα Κοινωνικών Ασφαλίσεων του κράτους μπορεί να σας το επιβεβαιώσει. Το τονίζουμε, διότι ορισμένες επιχειρήσεις σταμάτησαν να διανέμουν τα έντυπά τους λόγω κακής διανομής της εταιρείας που αναλάμβανε να τους διανέμει, καθώς δεν είχε άτομα για να το κάνει. Λόγω της πανδημίας και της αύξησης της τιμής του χαρτιού, των μεταφορών και της ανάπτυξης της τεχνολογίας πολλές επιχειρήσεις σταμάτησαν να εκδίδουν τα διαφημιστικά τους. Αυτό είχε ως επακόλουθο να περιοριστούν οι διανομές φυλλαδίων και να παραμείνουν οι επαγγελματίες. Συγκεκριμένες κατηγορίες υπηρεσιών ή προϊόντων όταν διανέμουν έντυπα στα γραμματοκιβώτια και η διανομή γίνει σωστά και στοχευμένα, έχουν σοβαρές πωλήσεις. Εξού και το γεγονός ότι τα συμβόλαια της εταιρείας μας είναι σε ισχύ και ενεργά με τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο.
Ποιες ουσιαστικές αλλαγές έχετε δει στην ατζέντα των πελατών και των brands τα τελευταία χρόνια;
Οι πελάτες πλέον είναι ενήμεροι, γνωρίζουν και μελετούν τα πάντα. Κύρια στοιχεία που επιδιώκουν είναι η εξειδίκευση και η στόχευση. Καινούργιοι πελάτες που μας προσεγγίζουν, ξέρουν για την υπηρεσία μας, γνωρίζουν τις δυνατότητές της και θέλουν μια σοβαρή εταιρεία δίπλα τους, ώστε να επιτύχουν τους στόχους τους. Η πίτα της διαφήμισης δεν χαρίζεται άνευ όρων. Τα μέσα που χρησιμοποιούνται από εμάς για την ανάδειξη των πελατών ή των brands είναι συνεχώς υπό δοκιμασία και πιστεύουμε ότι ανταποκρίνονται επάξια στις απαιτήσεις του σύγχρονου μάρκετινγκ. Νιώθουμε ότι πλέον δεν έχουμε να κάνουμε με πελάτες αλλά με συνεργάτες. Αποδείξαμε ποιοι είμαστε μέσα από τη δουλειά μας κι επιδιώκουμε μέσα από την ειλικρίνειά μας να βελτιωνόμαστε σε όλους τους τομείς, με το όφελος να αγγίζει τις εταιρείες που διανέμουμε.
Πώς προβλέπετε να κινηθεί η διαφημιστική δαπάνη το 2023;
Προβλέπεται αύξηση σε διάφορες μορφές digital διαφήμισης και παρουσίας σε social media. Ο τομέας μας παραμένει σταθερός, χωρίς ιδιαίτερες διακυμάνσεις, λόγω και της μη σταθεροποίησης της τιμής του χαρτιού, ενώ τα συμβόλαια με τους κύριους μας πελάτες έχουν ισχύ και το 2023. Παράλληλα, καινούργιες εταιρείες αξιοποιούν την υπηρεσία μας και συνδυάζουν τη διαφημιστική τους καμπάνια. Η νέα μας υπηρεσία, η ηλεκτρονική διανομή φυλλαδίων «KIMBINO», πιστεύουμε θα έχει την τιμητική της τη νέα χρονιά.
Ποια συμβουλή θα δίνατε σε ένα πελάτη, έχοντας υπόψη τα σημερινά δεδομένα;
Θα μιλήσω για τον τομέα μου και μάλιστα με συμβουλή που ήδη έδωσα σε πελάτη μου στη Λάρνακα. Έχει κινέζικο εστιατόριο, που κάνει και delivery. Με κάλεσε το καλοκαίρι, είχε τρία χρόνια να κάνει διαφημιστικό, λόγω και της πανδημίας. Μου είπε ‘κάτι πρέπει να κάνω’ και να τον συμβουλέψω. Πάντα έκανε πολυσέλιδο κατάλογο με χοντρό εξώφυλλο και το κόστος για μεγάλη ποσότητα ήταν απλησίαστο γι’ αυτόν με τα σημερινά δεδομένα. Του εισηγήθηκα να σχεδιάσει με τον διαφημιστή του Α5 έντυπο δύο όψεων, να τοποθετήσει τις προσφορές του και παράλληλα να δημιουργήσει το δικό του QR code στο έντυπο που θα παραπέμπει στα socia media του, ώστε να εξοικονομήσει κόστος εκτύπωσης. Επιλέξαμε στοχευμένα περιοχές της Λάρνακας, όπου θα έδινε βαρύτητα. Βελτίωσε, επίσης, την παρουσία στην ιστοσελίδα του κι όταν ήταν έτοιμος, ξεκινήσαμε τη διανομή. Με μόνο μέσο διαφήμισης το QR code στο διαφημιστικό έντυπο, ήμασταν σε θέση να γνωρίζουμε πόσοι επισκέπτονταν ημερησίως την ιστοσελίδα του και πόσοι καινούργιοι πελάτες παράγγελναν κάθε μέρα. Επίσης, παλιοί του πελάτες, που είχαν καιρό να παραγγείλουν, άρχισαν να επιστρέφουν. Ενώ έχει παρουσία σε πλατφόρμα πώλησης φαγητού, αυτή του η προωθητική ενέργεια με χαμηλότερο κόστος τον βοήθησε να αυξήσει τις πωλήσεις του. Βέβαια, αν ήταν έτοιμη για την Κύπρο και η πλατφόρμα του «KIMPINO», θα την εισηγούμουν με βεβαιότητα!
Ποιες ήταν για το γραφείο σας οι πιο καθοριστικές στιγμές και συνεργασίες φέτος και ποια τα αμέσως επόμενα πλάνα σας;
Αναμφίβολα η παρουσίαση και η επιλογή της εταιρείας μας από την European Letterbox Marketing Association (ELMA) με ισχύ από τον Ιανουάριο του 2023, κάτι που μας δίνει τεράστια δύναμη να συνεχίζουμε. Η ΕΛΜΑ εκτείνεται σε 18 χώρες και έχει πρόσβαση σε 160 εκατομμύρια νοικοκυριά. Έχει απίστευτη δυναμική η διανομή του διαφημιστικού φυλλαδίου σε όλες τις χώρες της Ευρώπης όπου δραστηριοποιείται η ΕΛΜΑ, παρά το γεγονός ότι το digital marketing είναι εξίσου διαδεδομένο. Αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειες 10 χρόνων σοβαρής ανάπτυξης κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες. Πλέον ενημερωνόμαστε και εκπαιδευόμαστε για τις νέες τάσεις, τις καινούργιες μεθόδους ελέγχου ποιότητας διανομών, τα στατιστικά στοιχεία απόδοσης, τις έρευνες κ.ά.. Στα σημαντικά του έτους ήταν βεβαίως και η συμφωνία αποκλειστικής διανομής σε όλες τις πόλεις εβδομαδιαίως των διαφημιστικών φυλλαδίων των καταστημάτων LIDL. Ακόμα, τον Σεπτέμβριο υπογράψαμε συμφωνία με την «KIMBINO» για παραχώρηση των δικαιωμάτων της. Πρόκειται για μια ηλεκτρονική πλατφόρμα με παρουσία σε 39 χώρες, που υποστηρίζεται από εφαρμογή στα κινητά και κάνει ακριβώς αυτό που κάνουμε εμείς. Διανέμει, όμως, ηλεκτρονικά τα διαφημιστικά φυλλάδια και τους καταλόγους με πολύ φιλικό τρόπο προς τον χρήστη. Ακολουθεί καινοτόμο προσέγγιση στο marketing, αφού βοηθά τους υποψήφιους πελάτες να αλληλεπιδρούν με τις προσφορές των συνεργατών και κάνει τις αγορές πιο διασκεδαστικές.
Πώς εκτιμάται ότι θα κυλήσει η νέα χρονιά;
Η νέα χρονιά προβλέπεται δύσκολη, διότι παραμένουν οι επιπτώσεις της πανδημίας σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ συνεχίζεται ο πόλεμος Ρωσίας – Ουκρανίας, που επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα την καθημερινότητά μας σε όλους τους τομείς. Μέσα από την αβεβαιότητα είμαστε υποχρεωμένοι να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις. Επιθυμούμε να καθιερωθούμε στη συνείδηση των Κυπρίων επιχειρηματιών ως η αξιόπιστη εταιρεία διανομής φυλλαδίων στο νησί. Κίνητρο μας η αγάπη γι’ αυτό που κάνουμε.
WHO IS WHO
Η ομάδα
1. Φλωρέττα Κεφάλα
Υπεύθυνη
Προγραμματισμού Διανομής
Η Φλωρέττα είναι στην εταιρεία μας από το 2014 και είναι υπεύθυνη αποθήκης. Ανάμεσα στα άλλα καθήκοντά της είναι η παραλαβή των εντύπων και ο συντονισμός με το τμήμα πωλήσεων στη διεκπεραίωση των διανομών παγκύπρια. Συντονίζει τους διεκπεραιωτές της ενθετοποίησης για όλες τις πόλεις και καθορίζει τα έντυπα για κάθε ταχυδρομικό κώδικα βάσει προγράμματος διανομής.
Η υπευθυνότητα και η συνέπεια που τη διακατέχουν εξαλείφουν κάθε περιθώριο λάθους.
2. Ciprian Anghel
Υπεύθυνος Διανομής
O Ciprian είναι μέλος της εταιρείας μας από το 2016 και είναι υπεύθυνος ποιότητας ελέγχου διανομής. Συντονίζει και ελέγχει 36 διανομείς και έξι ομαδάρχες μέσω πλατφόρμας, στην οποία όλοι οι διανομείς και οι ομαδάρχες της εταιρείας είναι συνδεδεμένοι στο σύστημα προσδιορισμού θέσης (GPS). Ως απόφοιτος Ναυτικής
Σχολής διακατέχεται από πειθαρχία, αυστηρότητα και τελειομανία, στοιχεία που απαιτούνται στην πολύ σημαντική θέση που έχει αναλάβει στην εταιρεία.
Η εμπειρία και η τεχνογνωσία του έχουν βοηθήσει στο να εξελιχθεί η επιχείρησή μας στη μεγαλύτερη εταιρεία διανομής εντύπων της Κύπρου.
3. Αντιγόνη Ξενοφώντος
Head of Accounting
Η Αντιγόνη είναι μέλος της εταιρείας μας από το 2017. Είναι η καρδιά της επιχείρησης και η μόνιμη θετικότητά της εμπνέει όλους με αισιοδοξία.
Οι σπουδές και η εμπειρία της στα Λογιστικά καθώς κι η οργάνωση και διοίκηση του γραφείου αποτελούν σημαντικό κομμάτι της επιτυχίας μας.
Οργανώνει τη διαχείριση του γραφείου και συντονίζει μέρος του «KIMBINO» και της ημερήσιας διανομής.
Είναι υπεύθυνη για την καθημερινή ηλεκτρονική ενημέρωση των πελατών αναφορικά με την εξέλιξη της διανομής.
4. Μύρια Ζαβρού
Digital Marketing Coordinator
(Εξωτερικός Συνεργάτης)
Η Μύρια είναι καινούργιο μέλος της εταιρείας μας. Η έντονη περιέργειά της καθώς και η προσωπική της ανάγκη για συνεχή εξέλιξη και εκμάθηση την οδήγησαν στον κόσμο του Digital Marketing, όπου δραστηριοποιείται τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Βασικό κλειδί της επιτυχία της αποτελεί η κατανόηση της κάθε εταιρείας που συνεργάζεται τόσο σε λειτουργικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο, ενώ ειδικεύεται σε B2B εταιρείες. Ασχολείται με τη διαχείριση του «ΚIMBINO» καθώς και με τη διαδικτυακή μας εικόνα και προβολή στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Διεύθυνση: Τραπεζούντας 4Γ, 2039 Στρόβολος, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 7000 3123
Φαξ: 22 251461
E-mail: info@azflyers.group
Website: www.cyprusflyersdistribution.com