powered by

To Brand Storytelling έχει τη δική του Αξία

Βίωσε τη σημασία του Storytelling και των Μάρκετινγκ μυστικών που κάνουν τα brands να ξεχωρίζουν, στο 5th Brand Congress
 
Η δύναμη της Αντίληψης, του πώς δηλαδή αντιλαμβάνεται, προσεγγίζει κι αξιολογεί ένας καταναλωτής το εκάστοτε brand, έχει τεράστια σημασία. Το εμπορικό σήμα σήμερα δεν είναι απλώς μια μάρκα, είναι πολλά περισσότερα… Είναι η ιστορία της, οι αξίες που εκπροσωπεί, η κληρονομιά και τελικά, οι ανάγκες ή επιθυμίες που καλύπτει. Όλα τα παραπάνω θα τα μάθεις στο “5th Brand Congress”, την Παρασκευή 8 Μαΐου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.
 
Το Συνέδριο
To “5th Brand Congress” και ο πολυτάλαντος Branding γκουρού Mark Tungate παρουσιάζουν στην πράξη πώς το Brand Storytelling αποκτά τη δική του αξία στο παιχνίδι του Μάρκετινγκ και πώς η σημασία του Storytelling κάνει τα εμπορικά σήματα να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Τόσο το Συνέδριο όσο και το Workshop θα προσφέρουν πρακτικές συμβουλές σε θέματα Branding και Μάρκετινγκ, δίνοντας προστιθέμενη αξία στα brands που εκπροσωπούν οι συμμετέχοντες στο Συνέδριο. Ο εξαιρετικός branding expert και πετυχημένος συγγραφέας σε θέματα Branding, Mark Tungate, θα αποκαλύψει τον τρόπο, με τον οποίο τα διεθνή πασίγνωστα brands γίνονται τόσο δημοφιλή και με τόση επιρροή στο κοινό.
 
Ποιοι εμπιστεύονται τον Mark Tungate, Best Selling Author & Branding Expert:
O Mark Tungate συμβουλεύει χρόνια τώρα με αφοσίωση, πάθος και πρωτοποριακή σκέψη, επιχειρήσεις κι ομάδες παγκόσμιου βεληνεκούς. Ανάμεσά τους, οι: Diesel, MTV, Coca-Cola. Επιπλέον, συνεργάζεται σε επίπεδο branding consultant, με πολύ μεγάλα διαφημιστικά γραφεία, όπως είναι τα: TBWA, Publicis, M&C Saatchi και Initiative Media. Γράφει στα περιοδικά Campaign, Adweek, καθώς και στις εφημερίδες Times και Financial Times, όπως και για τα Luxury Brands στο Luxury Magazine.
 
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
 
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
 
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
 
Πληροφορίες
Οργανωτής:
ΙΜΗ
Χορηγοί: Café/Resto Powerbank, Michaels Automative (Ford), Gloria Jean's Coffees. Innovation Partner: Cassandra Trading Limited| IQOS
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold και REPORTER
Με τη Στήριξη: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές – ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
 

Δειτε Επισης

Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου: Το επόμενο μεγάλο βήμα στην ηγεσία ξεκινά με συμμετοχή
Κατασκήνωση FEM στην Κύπρο: Εκεί που τα κορίτσια βρήκαν τη φωνή τους, την αυτοπεποίθηση και τη δύναμη να ηγηθούν
ΕΚΚ: Καλεί σε συμμετοχή στη διαβούλευση της Κομισιόν για ολοκλήρωση της αγοράς κεφαλαίων
Με μεγάλη επιτυχία το 7ο ετήσιο Τουρνουά Φούτσαλ TELETHON-Η νικήτρια ομάδα
Δυναμική παρουσία Κύπρου στο MRC Crete 2025-Οι διακρίσεις ομάδων ρομποτικής δημόσιων και ιδιωτικών φορέων
«Η Αόρατη Συνωμοσία»: Το νέο βιβλίο του Ανδρέα Χατζηκυριάκου για τον φόνο του Αμερικανού πρέσβη στη Λευκωσία το 1974
3ο Cyprus Forum-Cities: Πόσο έξυπνες μπορούν να γίνουν οι πόλεις της Κύπρου;
Συμμόρφωση με την Ε.Ε., παγκόσμια ευθυγράμμιση AML και δικαιοδοσίες υψηλού κινδύνου
Βραβεύτηκαν οι μαθητές που διακρίθηκαν στους Μαθητικούς Διαγωνισμούς Πληροφορικής CCS
Διεθνής αναγνώριση για το MBA του Πανεπιστημίου Λεμεσού με EFMD διαπίστευση