LVMH: Αύξηση 16% στις πωλήσεις γ’ τριμήνου
18:24 - 30 Μαρτίου 2018
Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών οι πωλήσεις του γαλλικού κολοσσού πολυτελών ειδών LVMH το γ’ τρίμηνο του έτους, καθώς οι εύποροι καταναλωτές συνέχισαν να "επενδύουν”, με τον όμιλο να λαμβάνει πρόσθετη ώθηση από την κινεζική αγορά χάρη στη χαλάρωση των περιορισμών για την πανδημία στην Κίνα.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις της LVMH ανήλθαν στα 19,8 δισ. ευρώ ή 19,2 δισ. δολάρια το γ’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξημένες κατά 19% σε συγκρίσιμη βάση έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Οι αναλυτές περίμεναν μικρότερη άνοδο, της τάξης του 13%, σύμφωνα με τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις σε δημοσκόπηση της Visible Alpha.
"Η Ευρώπη, οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία, που ενισχύθηκαν σημαντικά από την αρχή του έτους, επωφελήθηκαν από την ισχυρή ζήτηση των εγχώριων καταναλωτών και την ανάκαμψη των διεθνών ταξιδιών”, ανέφερε ο όμιλος σε ανακοίνωση που εξέδωσε την Τρίτη.
"Η Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, εμφάνισε χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης τους πρώτους εννέα μήνες του 2022, ωστόσο η ανάπτυξη το τελευταίο τρίμηνο επιταχύνθηκε λόγω της μερικής χαλάρωσης των περιορισμός λόγω πανδημίας”, πρόσθεσε η εταιρεία.
Το τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών, με φίρμες όπως η Louis Vuitton και η Dior, συνεισέφερε κατά κύριο λόγο την αύξηση των συνολικών πωλήσεων της LVMH, σημειώνοντας αύξηση 22% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.