Skoda: Βάζει τέρμα στις υπηρεσίες της VCA λόγω Brexit
07:48 - 22 Μαρτίου 2018

H Sκοda είναι η δεύτερη αυτοκινητοβιομηχανία που θα σταματήσει να αγοράζει υπηρεσίες από την Βρετανική Εταιρεία Πιστοποίησης (VCA) αυτοκινήτων λόγω της αβεβαιότητας για το κατά πόσον το πιστοποιητικό της VCA θα συνεχίσει να ισχύει μετά το Brexit.

Προς το παρόν, η VCA μπορεί να εκδίδει πιστοποιητικά για όλη την ΕΕ, όπως όλες οι αντίστοιχες εταιρείες σε όλη την ΕΕ και πουλά τις υπηρεσίες της σε εταιρείες όπως την Jaguar, την Land Rover, τη Nissan και την Aston Martin.
Ωστόσο, δεν είναι σαφές αν αυτό το πιστοποιητικό θα συνεχίσει να ισχύει και μετά την μεταβατική περίοδο που λήγει το Δεκέμβριο του 2020, στο πλαίσιο της τελικής συμφωνίας για το Brexit το ερχόμενο Φθινόπωρο. Πολλές εταιρείες, όπως την Skoda που δεν κατασκεύαζει αυτοκίνητα στη Βρετανία, χρησιμοποιούσαν την VCA λόγω της μεγάλης της εμπειρογνωμοσύνης.
Ήδη το ξακουστό εργοστάσιο της Aston Martin ανέφερε στο πρακτορείο Reuters ότι θα σταματήσει να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της VCA για τα τελευταία της μοντέλα, με την Skoda να ακολουθεί παρόμοια προσέγγιση.
«Είναι αναγκαίο για την Skoda να βρει μια αρχή πιστοποίησης που να έχει την εξουσία να λειτουργεί μέσα στην ΕΕ», δήλωσε εκπρόσωπος της τσεχικής βιομηχανίας.
Η Skoda χρησιμοποιούσε την VCA για πιστοποίηση όλων των τελευταίων της μοντέλων, όπως το karoq, το Kodiaq και το Citigo και τώρα θα καταφύγει στις υπηρεσίες πιστοποίησης του τσεχικού Υπουργείου Μεταφορών για όλα τα μελλοντικά της μοντέλα.
Ως εκ τούτου, τίθεται εν αμφιβόλω το μέλλον της VCA, μιας εταιρείας που παρουσιαζόταν ως ιστορία επιτυχίας από το 1980 για την Βρετανία, εργοδοτώντας πέραν των 800.000 εργαζομένων και κύκλο εργασιών 77,5 δισεκατομμυρίων λιρών.
Πάντως, βρετανική κυβερνητική πηγή δήλωσε στο Reuters, ότι VCA επελέγη για παροχή τεχνικών υπηρεσιών στην αρχή πιστοποίησης της Σουηδίας, κάτι που σημαίνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να χρησιμοποιούν τις τεχνικές υπηρεσίες της VCA για διενέργεια ή διαχείριση τεχνικών δοκιμών και απόκτηση πιστοποίησης είτε από το Ηνωμένο Βασίλειο, ή τη Σουηδία ή άλλο κράτος – μέλος της ΕΕ.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Προς το παρόν, η VCA μπορεί να εκδίδει πιστοποιητικά για όλη την ΕΕ, όπως όλες οι αντίστοιχες εταιρείες σε όλη την ΕΕ και πουλά τις υπηρεσίες της σε εταιρείες όπως την Jaguar, την Land Rover, τη Nissan και την Aston Martin.
Ωστόσο, δεν είναι σαφές αν αυτό το πιστοποιητικό θα συνεχίσει να ισχύει και μετά την μεταβατική περίοδο που λήγει το Δεκέμβριο του 2020, στο πλαίσιο της τελικής συμφωνίας για το Brexit το ερχόμενο Φθινόπωρο. Πολλές εταιρείες, όπως την Skoda που δεν κατασκεύαζει αυτοκίνητα στη Βρετανία, χρησιμοποιούσαν την VCA λόγω της μεγάλης της εμπειρογνωμοσύνης.
Ήδη το ξακουστό εργοστάσιο της Aston Martin ανέφερε στο πρακτορείο Reuters ότι θα σταματήσει να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της VCA για τα τελευταία της μοντέλα, με την Skoda να ακολουθεί παρόμοια προσέγγιση.
«Είναι αναγκαίο για την Skoda να βρει μια αρχή πιστοποίησης που να έχει την εξουσία να λειτουργεί μέσα στην ΕΕ», δήλωσε εκπρόσωπος της τσεχικής βιομηχανίας.
Η Skoda χρησιμοποιούσε την VCA για πιστοποίηση όλων των τελευταίων της μοντέλων, όπως το karoq, το Kodiaq και το Citigo και τώρα θα καταφύγει στις υπηρεσίες πιστοποίησης του τσεχικού Υπουργείου Μεταφορών για όλα τα μελλοντικά της μοντέλα.
Ως εκ τούτου, τίθεται εν αμφιβόλω το μέλλον της VCA, μιας εταιρείας που παρουσιαζόταν ως ιστορία επιτυχίας από το 1980 για την Βρετανία, εργοδοτώντας πέραν των 800.000 εργαζομένων και κύκλο εργασιών 77,5 δισεκατομμυρίων λιρών.
Πάντως, βρετανική κυβερνητική πηγή δήλωσε στο Reuters, ότι VCA επελέγη για παροχή τεχνικών υπηρεσιών στην αρχή πιστοποίησης της Σουηδίας, κάτι που σημαίνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να χρησιμοποιούν τις τεχνικές υπηρεσίες της VCA για διενέργεια ή διαχείριση τεχνικών δοκιμών και απόκτηση πιστοποίησης είτε από το Ηνωμένο Βασίλειο, ή τη Σουηδία ή άλλο κράτος – μέλος της ΕΕ.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ