powered by

Ο καταξιωμένος brand εξπέρ, Mark Tungate, στο 5th Brand Congress

Ποια είναι η αξία και ουσία του brand σου; Ποια η εικόνα του κοινoύ για τη μάρκα σου; Τι μπορείς να κάνεις για να εξελίξεις το εμπορικό σου σήμα και να αναπτύξεις ένα πρωτότυπο brand μέσα από σωστή στρατηγική; Πόσο είναι ικανές οι εμπειρίες κι αφηγήσεις των πελατών σου να μεταμορφώσουν μια μάρκα σε πραγματικά δυνατό brand; Σε αυτά τα ερωτήματα θα απαντήσει -μεταξύ άλλων- ο γκουρού του brand value, Mark Tungate. Πού; Στο “5th Brand Congress”. To Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 18 Μαΐου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. 

Το Συνέδριο
To “5th Brand Congress” όπως και η παρουσίαση του Mark Tungate αφορούν στην αξία των brands αλλά και στην αντίληψη που έχει ο κόσμος για τις μάρκες. Το Συνέδριο, συνολικά, θα εστιάσει στον τρόπο με τον οποίο η δημιουργία εμπειριών από κάθε brand ενισχύει τη σχέση του με τον καταναλωτή, όπως και στη δύναμη του brand storytelling και στο πώς γίνεται να χτιστεί ένα νέο εμπορικό σήμα στην ψηφιακή εποχή. Εκτός από την ομιλία του στο “5th Brand Congress”, ο Mark Tungate θα πραγματοποιήσει workshop σχετικό με την αξία και ουσία των brands, ιδανικό για όσους πιστεύουν ότι το brand τους αποτελεί το «όπλο» τους.

Ποιος είναι ο Mark Tungate
Ο Mark Tungate, εκτός από brand εξπέρ, είναι επίσης συγγραφέας, δημοσιογράφος και περιζήτητος ομιλητής. Γράφει για τα περιοδικά Campaign, Adweek, Times και Financial Times, καθώς και για τα Luxury Brands στο περιοδικό Luxury Magazine. Ξεκίνησε την καριέρα του το 1987 γράφοντας στο περιοδικό PR Week Magazine, στο Media International και στο Campaign. Συμβουλεύει μεγάλες επιχειρησιακές ομάδες σε θέματα Branding, όπως είναι οι Diesel, MTV, Coca-Cola, αλλά και τα μεγάλα διαφημιστικά γραφεία TBWA, Publicis και M&C Saatchi. Είναι διευθυντής σύνταξης των “Epica Awards”, των μοναδικών παγκόσμιων βραβείων διαφήμισης, τα οποία στην κριτική επιτροπή τους φιλοξενούν ειδικούς σε θέματα Media από όλο τον κόσμο. 

O καταξιωμένος brand guru, Mark Tungate, είναι συγγραφέας συνολικά 7 βιβλίων σε θέματα Branding και Marketing. Το πιο πρόσφατο βιβλίο του -γύρω από travel brands-, το “The Escape Industry - How Iconic and Innovative Brands built the Travel Industry” περιλαμβάνει πολλά παραδείγματα Brand Storytelling. Ακόμα, έχει γράψει τα βιβλία: “Fashion Brands: Branding Style from Armani to Zara”, “AdLand - Α global History of Advertising”, “Branded Beauty - how marketing changed the way we looked”, “Branded Male - Marketing to Men”, “Luxury World - the past, the present and the future of luxury brands”, “Media Monoliths - how great media brands thrive and survive”. 

Σε ποιους απευθύνεται 
Το συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).

Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
 
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες
Οργάνωση:
ΙΜΗ. Networking Coffee Βreak Sponsor: Gloria Jean's Coffees. Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold, REPORTER και Alpha Κύπρου.

Με την Στήριξη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου.

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com 

Δειτε Επισης

ΑΧΕΠΑ Πάφου: Δωρεά εξοπλισμού άνω των €20.000 στην Παιδιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου
Οι εθνικές ομάδες στο επίκεντρο: Μια χρονιά ανάπτυξης και υπερηφάνειας για το κυπριακό μπάσκετ
Μείωση βλάβης στη ψηφιακή ιδιωτικότητα
Παν. Νεάπολις Πάφος: Βιωματικό εργαστήριο για την ψυχική ανθεκτικότητα με το μοντέλο BASIC Ph
Γιατί η υπαίθρια διαφήμιση (OOH) είναι η έξυπνη επένδυση-Η πρόταση της AdVantage Media
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας ανάπτυξης οι οικογενειακές επιχειρήσεις-Η τεράστια συμβολή σε έσοδα και απασχόληση
Human Resources Mini Executive Programme: Επιχορηγημένο πρόγραμμα από τη SocialSpace Academy
IN Business Awards: Στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας-Μέχρι πότε μπορείτε να ψηφίζετε
Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου: Το επόμενο μεγάλο βήμα στην ηγεσία ξεκινά με συμμετοχή
Κατασκήνωση FEM στην Κύπρο: Εκεί που τα κορίτσια βρήκαν τη φωνή τους, την αυτοπεποίθηση και τη δύναμη να ηγηθούν