Μαθητές Λυκείου φόρεσαν τα «παπούτσια» του μάρκετινγκ

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη για τρίτη στη σειρά χρονιά, η ημερίδα «Μπες στα παπούτσια των ανθρώπων του Μάρκετινγκ για μια μέρα», που διοργάνωσε στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας το Τμήμα Μάρκετινγκ της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου σε συνεργασία με το Cyprus Marketing Youth Society.

Περισσότεροι από 120 μαθητές Λυκείων από όλη την Κύπρο και οι καθηγητές τους, έμαθαν τα μυστικά του Μάρκετινγκ, παρακολούθησαν διαδραστικές διαλέξεις, συζήτησαν με ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες, ανακάλυψαν τον ρόλο του καταναλωτή στον σύγχρονο κόσμο και έλαβαν μέρος σε ομαδικό διαγωνισμό, όπου τους ανατέθηκε η εξής πρόκληση: «Σαν μάρκετερ σας έχει ανατεθεί από το Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού να δημιουργήσετε μια εκστρατεία που θα προωθήσει τα παραδοσιακά Κυπριακά (φαγώσιμα) προϊόντα, στην τοπική κοινωνία (όχι στους τουρίστες)».

«Γίνατε Μάρκετερς για μια μέρα! Μπήκατε στα παπούτσια των πραγματικών Μάρκετερς… και, που ξέρετε; Ίσως αυτό να είναι το μέλλον σας», υπέδειξε στους δεκάδες μαθητές και μαθήτριες που πήραν μέρος στην ημερίδα, η καθ. Ιωάννα Παπασολωμού, Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, υπενθυμίζοντας πως το πτυχίο Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου, είναι το μόνο στην Κύπρο που έχει αξιολογηθεί και αναγνωριστεί από το  Chartered Institute of Marketing της Αγγλίας, τον μεγαλύτερο επαγγελματικό οργανισμό Μάρκετινγκ στον κόσμο, με μέλη σε πάνω από 120 χώρες και εξεταστικά κέντρα σε πάνω από 40 χώρες. Απόδειξη είναι το γεγονός πως έχει περιληφθεί ως μάθημα διδακτέας ύλης των Λυκείων στην Κύπρο.

«Ημέρα να κτίσετε όνειρα», υπέδειξε η καθ. Αγγελική Κοκκινάκη, Κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, καλωσορίζοντας τους μαθητές και τους καθηγητές τους. Ο Γιώργος Ζερβίδης, διαφημιστής και μάρκετερ με πείρα πάνω από 25 χρόνια, ανέλυσε διεξοδικά τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας καλός μάρκετερ. Ο κ. Ζερβίδης είναι ιδρυτής και πρόεδρος του Cyprus Marketing Youth Society.

Στην ημερίδα του Πανεπιστημίου Λευκωσίας επισημάνθηκε επίσης πως το Μάρκετινγκ είναι παντού, γύρω μας, ανοίγει δρόμους για εργοδότηση, για σταδιοδρομία σε όλους τους τομείς της οικονομίας.

Οι μαθητές και οι καθηγητές που παραβρέθηκαν στην ημερίδα χωρίστηκαν σε ομάδες και πήραν μέρος σε εργαστήρια, καθώς και στον διαγωνισμό «Γίνε Μάρκετερ για μια μέρα».

Δειτε Επισης

Η Coca-Cola σκοράρει στη συμπερίληψη και την αποδοχή για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς
Νέο βιβλίο: «Η ΜΕΘΟΔΟΣ: Γίνε Αυτός που Πραγματικά Είσαι»
Έναρξη παγκύπριου εράνου του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με την στήριξη της ΟΠΑΠ Κύπρου
Ημερίδα Γνωριμίας της 12ης θητείας της κυπριακής Παιδοβουλής με το Συμβούλιο «ΦΩΝΗ»
Συναυλία TELETHON αφιερωμένη στον Στέλιο Πισή-«Για εκείνους που αγαπούν και για εκείνους που ελπίζουν»
«Ποδηλασία Αγάπης» για τα πρόωρα παιδιά από το Ίδρυμα Πάνος Ευριπίδου-Μια ξεχωριστή πρωτοβουλία
Arla Protein: Έδωσε το σύνθημα για ένα καλοκαίρι γεμάτο ενέργεια στο «Feed your Jump»
ENAVSMA...για μια ξεχωριστή βραδιά Wine and Dine στο ολοκαίνουριο Amyth of Nicosia
Η RSM Cyprus στέλνει μηνύματα ελπίδας στο συμβολικό ταξίδι μεταφοράς της «Βαλίτσας της Χριστοδούλας»
Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Κύπρου (CITF): Σε τελική ευθεία με δυναμικές παραστάσεις και ενδιαφέροντα workshops