«Αλφαγεύση»: Δεύτερο τεύχος αφιερωμένο στον Άγιο Βαλεντίνο

Κυκλοφόρησε το δεύτερο τεύχος του ηλεκτρονικού περιοδικού «αλφαγεύση» των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ με τίτλο «Valentine’s». Πιστές στις αρχές τους και πάντοτε δίπλα στον καταναλωτή, οι Υπεραγορές συνεχίζουν να εκδίδουν το διαδραστικό περιοδικό γαστρονομίας σε ψηφιακή μορφή. 

Το «Valentine’s» εξυμνεί τον έρωτα και προτείνει γεύσεις που ταιριάζουν με την περίσταση. Οστρακοειδή, ψάρια, βοδινό, φρούτα κ.ά. πρωταγωνιστούν και υπόσχονται να χαρίσουν στιγμές απόλαυσης και νοστιμιάς στο πιο ερωτικό δείπνο του χρόνου. Σ’ αυτό το τεύχος θα βρείτε υλικά, πλούσια σε θρεπτικές ουσίες, αλλά και συνταγές με παιχνιδιάρικη διάθεση και φαντασία, που θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε τη μοναδική αυτή βραδιά όπως της αξίζει.

Σχετικά με το δεύτερο τεύχος του «αλφαγεύση», ο Διευθυντής Μάρκετινγκ των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ Γιώργος Θεοδότου δήλωσε ότι περιλαμβάνει ιδέες ιδανικές για την προετοιμασία ενός ονειρεμένου ρομαντικού δείπνου. Επιπλέον, πρόσθεσε: «Στις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ εξακολουθούμε να δίνουμε έμφαση στην ποιότητα και την αξιοπιστία των προϊόντων μας και να είμαστε κοντά σας με νέες προτάσεις, ανάλογα με τις συνθήκες και την εποχή».

Το «Valentine’s» διατίθεται στην ιστοσελίδα των Υπεραγορών www.alphamega.com.cy/alphagefsi

Δειτε Επισης

City of Dreams Mediterranean Wet Glam Parties: Απογειώνουν την καλοκαιρινή διασκέδαση
Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
«Shades Of Catwalk»: Φιλανθρωπική βραδιά μόδας και μουσικής στο παλαιό λιμάνι της Λεμεσού
Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου