Αναστασίου: Αλλάζει άρδην το παραδοσιακό τραπεζικό μοντέλο
11:49 - 05 Δεκεμβρίου 2018
Το παραδοσιακό τραπεζικό μοντέλο αλλάζει με την είσοδο της ψηφιακής τεχνολογίας, με τις παραδοσιακές συναλλαγές να μην απαιτείται η φυσική παρουσία του πελάτη σε τραπεζικό υποκατάστημα. Αυτό ανέφερε ο Νικόλας Αναστασίου Head of Analytics and Digital, Business Consulting Services της Logicom Solutions ενώπιον του 6ου Cyprus Banking Forum, υπογραμμίζοντας πως η πραγματοποίηση πληρωμών, η λήψη δανείων και η πραγματοποίηση επενδύσεων δεν απαιτεί πλέον την διαμεσολάβηση τραπεζικού ιδρύματος.
Μέσα σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον ανέφερε ο κ. Αναστασίου οι τράπεζες για να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν σε αυτές τις αλλαγές και να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητα τους, θα πρέπει να επενδύσουν περισσότερο στην εμπειρία των πελατών σε κάθε τους συναλλαγή με την τράπεζα.
Τα πιστωτικά ιδρύματα, υπογράμμισε ο κ. Αναστασίου, θα πρέπει να προβούν σε ανασχεδιασμό των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν στους πελάτες και να προσπαθήσουν να κατανοήσουν τις ανάγκες των πελατών ώστε να μεγιστοποιήσουν την εμπειρία των πελατών.
Παράλληλα, ο κ. Αναστασίου σημείωσε πως οι τράπεζες δεν είναι και τόσο δημοφιλείς για τους πελάτες, γι αυτό και οι τράπεζες θα πρέπει να έρθουν στη θέση των πελατών όταν καθορίζουν τις διαδικασίες τους ώστε να μεγιστοποιείται η ικανοποίηση και η εμπειρία των πελατών.
Μέσα σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον ανέφερε ο κ. Αναστασίου οι τράπεζες για να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν σε αυτές τις αλλαγές και να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητα τους, θα πρέπει να επενδύσουν περισσότερο στην εμπειρία των πελατών σε κάθε τους συναλλαγή με την τράπεζα.
Τα πιστωτικά ιδρύματα, υπογράμμισε ο κ. Αναστασίου, θα πρέπει να προβούν σε ανασχεδιασμό των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν στους πελάτες και να προσπαθήσουν να κατανοήσουν τις ανάγκες των πελατών ώστε να μεγιστοποιήσουν την εμπειρία των πελατών.
Παράλληλα, ο κ. Αναστασίου σημείωσε πως οι τράπεζες δεν είναι και τόσο δημοφιλείς για τους πελάτες, γι αυτό και οι τράπεζες θα πρέπει να έρθουν στη θέση των πελατών όταν καθορίζουν τις διαδικασίες τους ώστε να μεγιστοποιείται η ικανοποίηση και η εμπειρία των πελατών.