Ξενοδοχείο Τεχνητής Νοημοσύνης από την Alibaba

Ένα «έξυπνο» ξενοδοχείο άνοιξε ο κινεζικός κολοσσός του διαδικτύου Alibaba, όπου με τη βοήθεια ρομπότ και της τεχνητής νοημοσύνης (AI) έχουν αυτοματοποιηθεί μια σειρά από διαδικασίες όπως το check-in, ο έλεγχος των φώτων και η υπηρεσία δωματίου.

Το FlyZoo Hotel, που άνοιξε στη Χανγκτζόου, πρωτεύουσα της επαρχίας Τζετζιάνγκ στην ανατολική Κίνα, όπου είναι η έδρα της Alibaba, είναι γνωστό ως το πρώτο «ξενοδοχείο του μέλλοντος» της εταιρίας.

Οι πελάτες κάνουν check-in, χρησιμοποιώντας απλά ένα σαρωτή προσώπου. Το σύστημα αναγνώρισης προσώπου που έχει εγκατασταθεί στο ξενοδοχείο δίνει επίσης στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τον σαρωτή για να ανοίξουν πόρτες και να έχουν πρόσβαση σε άλλες υπηρεσίες του ξενοδοχείου.

Οι χρήστες μπορούν επίσης να ελέγχουν τα φώτα, την τηλεόραση και τις κουρτίνες στο δωμάτιο μέσω του ψηφιακού βοηθού της Alibaba που ενεργοποιείται με τη φωνή τους, ενώ χρησιμοποιούνται επίσης ρομπότ να σερβίρουν φαγητό, κοκτέιλ και καφέ.

Η κράτηση του δωματίου και το τσεκ-άουτ μπορεί επίσης να γίνει με μερικά κλικ σε ένα κινητό μέσω μιας εφαρμογής.

«Οι λύσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να κερδίσουν χρόνο και να απαλλάξει τους υπαλλήλους από επαναλαμβανόμενες εργασίες», δήλωσε ο Γουάνγκ Τσουν, διευθύνων σύμβουλος στο FlyZoo Hotel.

Το ξενοδοχείο είναι το τελευταίο παράδειγμα κινεζικής εταιρίας τεχνολογίας που εισέρχεται σε παραδοσιακούς κλάδους όπως η φιλοξενία. Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com ανακοίνωσε τον Οκτώβριο τη στρατηγική του να εγκαταστήσει σε ξενοδοχεία έξυπνες ηλεκτρονικές συσκευές που πωλούνται στην πλατφόρμα του, προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις του. Τον Ιούλιο, η Baidu συνένωσε τις δυνάμεις της με τον όμιλο Intercontinental Hotels Group στο Πεκίνο προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν έναν ψηφιακό βοηθό που ενεργοποιείται με τη φωνή προκειμένου να αλλάζουν τη θερμοκρασία στα δωμάτια και να παραγγέλνουν μέσω room service.

«Θέλουμε να εγκαταστήσουμε ένα ‘έξυπνο εγκέφαλο’ για ξενοδοχεία», δήλωσε ο Γουάνγκ. «Στο μέλλον, θα συνεχίζουμε να κάνουμε τα ξενοδοχεία πιο έξυπνα και αυτοματοποιημένα, καθώς και να δημιουργούμε πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες».

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Ο Λευτέρης Αραπάκης και το δίκτυο της Enaleia αξιοποιούν την τεχνολογία και καθαρίζουν τη Mεσόγειο
Η TalosCo Business Solutions Ltd στο πρώτο Cloud Tech Expo Cyprus 2025
Επεκτείνουν την στρατηγική τους συνεργασία Warner Bros. Discovery και Cablenet-Λανσάρουν το HBO Max
Samsung Electronics Co.: Εξαγοράζει την Xealth και γεφυρώνει το wellness με την ιατρική φροντίδα
Apple: Προσφυγή κατά του προστίμου €500 εκατ. της Ε.Ε. για το App Store
Ρομπότ που έπαιξαν σκάκι και bowling, και άλλα STEAM δρώμενα στο Robotex MRC 2025
Πέραν των 115.000 απαντήσεων σε ερωτήματα πολιτών από τον ψηφιακό βοηθό το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας
Η Supermicro ανακηρύσσεται Νο.1 προμηθευτής server παγκοσμίως
Samsung: Η νέα εποχή της σειράς Galaxy Z και η εμπειρία Ultra έτοιμη να ξεδιπλωθεί
Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI