Ξενοδοχείο Τεχνητής Νοημοσύνης από την Alibaba

Ένα «έξυπνο» ξενοδοχείο άνοιξε ο κινεζικός κολοσσός του διαδικτύου Alibaba, όπου με τη βοήθεια ρομπότ και της τεχνητής νοημοσύνης (AI) έχουν αυτοματοποιηθεί μια σειρά από διαδικασίες όπως το check-in, ο έλεγχος των φώτων και η υπηρεσία δωματίου.

Το FlyZoo Hotel, που άνοιξε στη Χανγκτζόου, πρωτεύουσα της επαρχίας Τζετζιάνγκ στην ανατολική Κίνα, όπου είναι η έδρα της Alibaba, είναι γνωστό ως το πρώτο «ξενοδοχείο του μέλλοντος» της εταιρίας.

Οι πελάτες κάνουν check-in, χρησιμοποιώντας απλά ένα σαρωτή προσώπου. Το σύστημα αναγνώρισης προσώπου που έχει εγκατασταθεί στο ξενοδοχείο δίνει επίσης στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τον σαρωτή για να ανοίξουν πόρτες και να έχουν πρόσβαση σε άλλες υπηρεσίες του ξενοδοχείου.

Οι χρήστες μπορούν επίσης να ελέγχουν τα φώτα, την τηλεόραση και τις κουρτίνες στο δωμάτιο μέσω του ψηφιακού βοηθού της Alibaba που ενεργοποιείται με τη φωνή τους, ενώ χρησιμοποιούνται επίσης ρομπότ να σερβίρουν φαγητό, κοκτέιλ και καφέ.

Η κράτηση του δωματίου και το τσεκ-άουτ μπορεί επίσης να γίνει με μερικά κλικ σε ένα κινητό μέσω μιας εφαρμογής.

«Οι λύσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να κερδίσουν χρόνο και να απαλλάξει τους υπαλλήλους από επαναλαμβανόμενες εργασίες», δήλωσε ο Γουάνγκ Τσουν, διευθύνων σύμβουλος στο FlyZoo Hotel.

Το ξενοδοχείο είναι το τελευταίο παράδειγμα κινεζικής εταιρίας τεχνολογίας που εισέρχεται σε παραδοσιακούς κλάδους όπως η φιλοξενία. Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com ανακοίνωσε τον Οκτώβριο τη στρατηγική του να εγκαταστήσει σε ξενοδοχεία έξυπνες ηλεκτρονικές συσκευές που πωλούνται στην πλατφόρμα του, προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις του. Τον Ιούλιο, η Baidu συνένωσε τις δυνάμεις της με τον όμιλο Intercontinental Hotels Group στο Πεκίνο προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν έναν ψηφιακό βοηθό που ενεργοποιείται με τη φωνή προκειμένου να αλλάζουν τη θερμοκρασία στα δωμάτια και να παραγγέλνουν μέσω room service.

«Θέλουμε να εγκαταστήσουμε ένα ‘έξυπνο εγκέφαλο’ για ξενοδοχεία», δήλωσε ο Γουάνγκ. «Στο μέλλον, θα συνεχίζουμε να κάνουμε τα ξενοδοχεία πιο έξυπνα και αυτοματοποιημένα, καθώς και να δημιουργούμε πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες».

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Η συνδρομή της AWS στα success stories των πελατών της και η απήχηση του cloud στις επιχειρήσεις της Κύπρου
Οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας που επιλέγουν οι Κύπριοι-Έρευνα του ΓΕΡΗΕΤ
Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)