Powered by

“Fly Better”: Η Emirates προσκαλεί τους ταξιδιώτες της σε μία ξεχωριστή ταξιδιωτική εμπειρία

Με το νέο κεντρικό μήνυμα “fly better”, η Emirates υπόσχεται στους επιβάτες της σε όλο τον κόσμο μία ανεπανάληπτη εμπειρία ταξιδιού. 

«Στις 25 Οκτωβρίου του 1985, η Emirates μετέφερε τους πρώτους πελάτες της από το Ντουμπάι στο Καράτσι. Παρόλο που η εταιρεία έχει γιγαντωθεί από τότε, παραμένουμε πιστοί στην υπόσχεση προς τους πελάτες μας: να απολαμβάνουν μία καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία όταν πετάνε με την Emirates», είπε ο Πρόεδρος της, Emirates, Sir Tim Clark. 

«Η ώθηση προς την καινοτομία και τη συνεχή βελτίωση είναι απολύτως συνδεδεμένη με το DNA της Emirates και αυτό μας επιτρέπει να προσφέρουμε άνετα και ευχάριστα αεροπορικά ταξίδια σε κάθε Κατηγορία Θέσης. Η Emirates ήταν η πρώτη που εγκατέστησε ιδιωτικές οθόνες σε όλες τις Κατηγορίες Θέσεων, προσέφερε υπηρεσίες τηλεφώνου και Wi-Fi εν πτήσει, πρωτοπόρησε στις σουίτες της Πρώτης Θέσης, έφερε τα μπαρ και τα «shower spa» στο αεροσκάφος και είναι η μοναδική που συνεχίζει να εξελίσσεται με πρωτοποριακά προϊόντα, όπως τα εικονικά παράθυρα με ψηφιακή οθόνη. Σήμερα, επιβεβαιώνουμε την υπεροχή μας και καλούμε τους ταξιδιώτες μας να “ταξιδέψουν καλύτερα” με την Emirates», δήλωσε ο Boutros Boutros, Διευθύνων Σύμβουλος της Emirates στην Εταιρική Επικοινωνία, στο Μάρκετινγκ και στη Μάρκα.

Η νέα καμπάνια της Emirates ξεκίνησε τον Νοέμβριο με μία έξυπνη διαφήμιση, που προβάλει το βραβευμένο σύστημα ψυχαγωγίας, ice, της εταιρείας και την ποικιλία που προσφέρει. Σε σκηνοθεσία Michael Gracey, ο οποίος έχει σκηνοθετήσει και το μιούζικαλ «The Greatest Showman», το διαφημιστικό συνεπαίρνει τους θεατές σε ένα φανταστικό ταξίδι καθώς ένα μέλος του πληρώματος μεταμορφώνεται σε μια δραστήρια χορεύτρια, αλλάζοντας χορευτικά στυλ από Μπόλιγουντ μέχρι χιπ χοπ, αντιπροσωπεύοντας το ιδιαίτερο και ποικίλο περιεχόμενο του ice. To διαφημιστικό τελειώνει με το χαρακτηριστικό ελαφρύ χιούμορ της Emirates. 


Μία δεύτερη ταινία προβάλλει το εκτενές δίκτυο της Emirates σε παγκόσμιους προορισμούς. Το δεύτερο αυτό διαφημιστικό συνεπαίρνει τους θεατές γύρω από τον πλανήτη, με τη μελωδία ενός ελκυστικού τραγουδιού που γράφτηκε ειδικά για την καμπάνια. Ταξιδεύοντας τους θεατές από τις πεδιάδες της Κένυας μέχρι τον Πύργο του Άιφελ και έως το μοναδικό Burj Khalifa στο Ντουμπάι, το διαφημιστικό δημιουργήθηκε με ένα στυλ που έχει γίνει πλέον σήμα κατατεθέν της Emirates, προβάλλοντας τις απρόσκοπτες μεταβάσεις μεταξύ προορισμών και τις υπηρεσίες της Emirates που προσφέρονται εν πτήσει. 

Η καμπάνια δημιουργήθηκε εσωτερικά από τον επικεφαλής του brand της Emirates, Richard Billington. 

Δειτε Επισης

Τα είπε με το Δ.Σ. της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ξεναγών ο Κουμής-Παραγωγική η συζήτηση
Νέα ψηφιακή παρουσία του Fikardou Christmas Village-Ολοκληρωμένος οδηγός για τους επισκέπτες
Πράσινο για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης στα ξενοδοχεία από ΣΤΕΚ-Ενημερώνεται ο υπουργός Εργασίας
Στο 84,29% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Parklane Resort & Spa: Ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς με θεαματικό show από το Gabriele Rizzi Lab
Ο Χρίστος Αγγελίδης νέος Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ-Πότε αναλαμβάνει καθήκοντα
Εθελόντριες από το Ηνωμένο Βασίλειο παρείχαν υπηρεσίες σε κυπριακά καταφύγια-Ο ρόλος του Lordos Beach Hotel
Εταιρικές εκδηλώσεις στο Salt & Fire-Μια ολοκληρωμένη γαστρονομική εμπειρία
Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις