Τα παιδιά ζωγραφίζουν για καλό σκοπό

Η IKEA παγκοσμίως, πιστή σε έναν εξαιρετικά επιτυχημένο πλέον θεσμό, διοργανώνει και φέτος διαγωνισμό ζωγραφικής, προσκαλώντας τα παιδιά να ζωγραφίσουν το παιχνίδι των ονείρων τους. 

Την περσινή χρονιά, μέσα από 87,000 υπέροχες συμμετοχές, η ΙΚΕΑ ανέδειξε 5 νικητές, τα σχέδια των οποίων έγιναν λούτρινα παιχνίδια και κυκλοφορούν φέτος με τη συλλεκτική σειρά SAGOSKATT στα καταστήματα ΙΚΕΑ σε όλο τον κόσμο.

Η σειρά SAGOSKATT υπηρετεί έναν πολύ μεγαλύτερο σκοπό, καθώς δεν είναι απλά μία σειρά με χαριτωμένα λούτρινα παιχνίδια. Είναι ζωτικό κομμάτι της καμπάνιας «ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ» και του «IKEA Foundation», και προσφέρει τα έσοδα από την πώληση των παιχνιδιών της σειράς σε οργανισμούς που στηρίζουν το δικαίωμα των παιδιών στο παιχνίδι και τη σωστή ανάπτυξη.

 

Η ΙΚΕΑ Κύπρου και φέτος, συμμετέχει στην παγκόσμια εκστρατεία «ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ» και στο πλαίσιο αυτής διοργανώνει τον 5ο Διαγωνισμό Ζωγραφικής, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 10 Νοεμβρίου 11.00-17.00 στο κατάστημα ΙΚΕΑ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκστρατεία «ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ» επισκεφθείτε το https://www.ikea.com.cy/home/paizoume-mazi-gia-kalo-skopo/

Δειτε Επισης

Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Τελευταίες πινελιές στα νομοσχέδια για την φορολογική μεταρρύθμιση-Οι βασικές πτυχές και πότε πάνε στην Βουλή
Βγαίνει η Ελληνική, ετοιμάζεται να μπει η Eurobank...Πρόθεση για παράλληλη εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑΚ
Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Η φιλοσοφία του Palm Beach Resort...Η αρχιτεκτονική, ο εσωτερικός σχεδιασμός και ένα έργο που αλλάζει την Λάρνακα
Θάνος Μιχαηλίδης: Ανοίγει το καλοκαίρι του 2026 το Palm Beach Resort-Μεγάλη τιμή η συνεργασία με την Premium Access
Shaul Keinan: Συνήθως βλέπουμε αριθμούς και επενδυτική δυναμική, αλλά...Η πραγματική αξία του Palm Beach Resort