powered by

Matthew Zorpas: Τα social media αλλάζουν τον τρόπο που ψωνίζουν οι καταναλωτές

Τεράστιο αντίκτυπο στον τρόπο που ψωνίζουν οι καταναλωτές έχουν επιφέρει τα social media, όπως ανέφερε ο Matthew Zorpas στα πλαίσια του τέταρτου Fashion Retail Summit. 
 
Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Matthew Zorpas το 72% των νέων ηλικίας μεταξύ 18 και 24 ετών και το 49% των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα να ψωνίζουν κατευθείαν από τα social media γι’ αυτό και τα κουμπιά "αγοράστε τώρα" βρίσκονται σε εξέλιξη σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.

Παράλληλα, το 58% των ατομών ηλικίας 18 έως 24 ετών και το 37% των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών αποφάσισαν να αγοράσουν κάτι αφού είδαν τους φίλους τους να το φορούν στο διαδίκτυο. 
 

Όπως υπογράμμισε ο Matthew Zorpas η ανάγκη για online παρουσία των καταστημάτων είναι επιτακτική όπως ανάφερε μάλιστα, τα καταστήματά πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα τον τρόπο με τον όποιο φαίνεται το κατάστημα τους στην οθόνη ενός κινητού. 
 

Δειτε Επισης

PharmAdvance: Ένα νέο ψηφιακό άλμα από τον Όμιλο Παπαέλληνας
17α IN Business Awards: Όσα δηλώσαν οι προσκεκλημένοι στη μεγάλη γιορτή της επιχειρηματικότητας(vid)
Η κυπριακή startup ομάδα «pHera» παρουσιάζει την ιδέα της σε Ευρωπαίους επενδυτές στο Beyond Demo Day
Στρατηγική συνεργασία Ellinas Finance και CIM: Ενισχύοντας τη νέα γενιά με υποτροφία MBA
Δημήτρης Σκουρίδης: Το όραμα της Κύπρου και ο οδικός χάρτης για την τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογική καινοτομία
Google, Snapchat, LinkedIn και 100+ global brands έρχονται στην Κύπρο για το i-Con
Νίκος Χριστοδουλίδης: Η ισχυρή οικονομία χρειάζεται ισχυρή επιχειρηματικότητα-Πρέπει να την τιμούμε(vid)
ΚΕΒΕ: Συζήτηση πάνελ στο «Φόρουμ για τη Διαφορετικότητα» σε συνεργασία με το Κέντρο Κοινωνικής Καινοτομίας
Η Κύπρος σε τροχιά τεχνολογικής αναβάθμισης
Medicover Genetics: Οι νικητές του Παγκύπριου Διαγωνισμού Γραπτής Έκθεσης για την Ημέρα DNA