Matthew Zorpas: Τα social media αλλάζουν τον τρόπο που ψωνίζουν οι καταναλωτές
16:34 - 07 Νοεμβρίου 2018

Τεράστιο αντίκτυπο στον τρόπο που ψωνίζουν οι καταναλωτές έχουν επιφέρει τα social media, όπως ανέφερε ο Matthew Zorpas στα πλαίσια του τέταρτου Fashion Retail Summit.
Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Matthew Zorpas το 72% των νέων ηλικίας μεταξύ 18 και 24 ετών και το 49% των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα να ψωνίζουν κατευθείαν από τα social media γι’ αυτό και τα κουμπιά "αγοράστε τώρα" βρίσκονται σε εξέλιξη σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.
Παράλληλα, το 58% των ατομών ηλικίας 18 έως 24 ετών και το 37% των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών αποφάσισαν να αγοράσουν κάτι αφού είδαν τους φίλους τους να το φορούν στο διαδίκτυο.
Όπως υπογράμμισε ο Matthew Zorpas η ανάγκη για online παρουσία των καταστημάτων είναι επιτακτική όπως ανάφερε μάλιστα, τα καταστήματά πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα τον τρόπο με τον όποιο φαίνεται το κατάστημα τους στην οθόνη ενός κινητού.

Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Matthew Zorpas το 72% των νέων ηλικίας μεταξύ 18 και 24 ετών και το 49% των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα να ψωνίζουν κατευθείαν από τα social media γι’ αυτό και τα κουμπιά "αγοράστε τώρα" βρίσκονται σε εξέλιξη σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.
Παράλληλα, το 58% των ατομών ηλικίας 18 έως 24 ετών και το 37% των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών αποφάσισαν να αγοράσουν κάτι αφού είδαν τους φίλους τους να το φορούν στο διαδίκτυο.
Όπως υπογράμμισε ο Matthew Zorpas η ανάγκη για online παρουσία των καταστημάτων είναι επιτακτική όπως ανάφερε μάλιστα, τα καταστήματά πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα τον τρόπο με τον όποιο φαίνεται το κατάστημα τους στην οθόνη ενός κινητού.