powered by

Η ΜΤΝ βράβευσε τους νικητές του iWhiz

Η ΜΤΝ βράβευσε τους μαθητές και τα σχολεία που συμμετείχαν στον διαγωνισμό του iWhiz, του καινοτόμου εκπαιδευτικού παιχνιδιού που στόχο έχει την ενημέρωση και εκπαίδευση των μαθητών για τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό (Cyberbullying) και την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Η βράβευση αφορούσε και τις δυο φάσεις του διαγωνισμού για την σχολική χρονιά 2017 – 2018. 
 
Τα σχολεία που κέρδισαν για την Α’ φάση (Φθινόπωρο 2017) ήταν το Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως, το Περιφερειακό Γυμνάσιο Ακακίου και το Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου. Οι τρεις πρώτοι μαθητές της Α’ φάσης προέρχονται από το Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως και το Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου. 
 
Τα σχολεία που κέρδισαν για την Β’ φάση (Άνοιξη 2018) ήταν το G.C School of Careers, το Τέρρα Σάντα και το Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως. Οι τρεις πρώτοι μαθητές της Β’ φάσης προέρχονται από το Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως και το Τέρρα Σάντα.
Οι πρωτεύσαντες μαθητές βραβεύτηκαν με Αpple iPad, ενώ τα σχολεία που κέρδισαν, βραβεύτηκαν με οκτώ Android Tablets το καθένα.
 
 

Δειτε Επισης

Ψηφίστηκε εναρμονιστικό νομοσχέδιο για ευρωπαϊκό ενιαίο σημείο πρόσβασης επιχειρήσεων της Ε.Ε.
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation στήριξε την πρώτη πλήρως προσβάσιμη κατασκήνωση νέων ως χρυσός χορηγός
IC Foundation από τον Andrew Budzinski...Ο λόγος ίδρυσης μη κερδοσκοπικού οργανισμού από τον ιδιοκτήτη της IC Markets
Θλίψη Χριστοδουλίδη για τον θάνατο του Νίκου Ιωάννου-«Δήλωνε πάντα παρών στα καλέσματα της πατρίδας»
Δρ. Πέτρος Αγαθαγγέλου: Από τους πιο φωτεινούς φάρους της κυπριακής ιατρικής κοινότητας ο Νίκος Ιωάννου
Laure Jolibois: Πώς είναι το διαφημιστικό γραφείο του μέλλοντος
Σταυριάνα Ναθανήλ: Γιατί η μάχη για την ανάπτυξη δεν κερδίζεται με μεγαλύτερους προϋπολογισμούς
Περικλής Έλληνας: Το ΑΙ αλλάζει ριζικά τον τρόπο που σχεδιάζουμε, αναλύουμε και υλοποιούμε
Ορέστης Μιχαήλ: Η νέα τάξη πραγμάτων στο… χάος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Το μιντιακό οικοσύστημα της Κύπρου σε νέα…συχνότητα-Οι ηγέτες του χώρου αποτυπώνουν ευκρινώς την εικόνα