Στην Κύπρο για το 4th Fashion Retail Summit ο κορυφαίος fashion blogger, Matthew Zorpas

Είναι περιζήτητος στον κόσμο των ΜΜΕ και του διεθνούς τζετ-σετ. Μέσα από την ιδιότητα κι επαγγελματική του εξειδίκευση βοηθά εταιρείες να αναπτυχθούν κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να συμβαδίζουν με τα δεδομένα της σύγχρονης αγοράς. Το πορτφόλιό του περιλαμβάνει συνεργασίες με διεθνείς οίκους, όπως: Hugo Boss, Dsquared2, Μassimo Dutti, Clinique, Montblanc και Johnnie Walker. Το προσωπικό blog που διατηρεί συγκεντρώνει περισσότερους από 52.000 μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα, ενώ η αξία του αγγίζει το 1 εκατομμύριο στερλίνες. Μη χάσετε τον ένα και μοναδικό Matthew Zorpas στο “4th Fashion Retail Summit, που παρουσιάζει ο όμιλος G.A.P. Vassilopoulos Group, την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.
 
O Matthew Zorpas έχει συνεργαστεί με το Τουριστικό Συμβούλιο των Καναρίων Νήσων, τα InterContinental Hotels & Resorts και το Jumeirah Hotel & Resort ως μέρος των εταιρικών σχέσεων και ταξιδιών, που εξερευνούν προορισμούς κι επίγειους παραδείσους. Οι χρήστες, διεθνώς, έχουν στραφεί στα digital media και ο Matthew Zorpas με την ομιλία του στο Συνέδριο θα παρουσιάσει τεχνικές για τη σωστή προβολή των προϊόντων ένδυσης κι υπόδυσης στα social media. Ακόμη, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να τον ακούσουν να μιλά για τον σημαντικό ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως προς τον τρόπο που οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται ένα προϊόν.
 
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μεταφέρουν -όπως ο αέρας τους σπόρους- κάθε τι νέο, ανατρεπτικό και “must see/wear” μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα στις mobile οθόνες όλου του κόσμου, στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα. Η Ένδυση κι Υπόδηση γίνονται viral σε κάθε κλικ. Το συνέδριο “Fashion Retail Summit”, που πραγματοποιείται για 4η χρονιά, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να έλξει το ενδιαφέρον και να ενημερώσει ολοκληρωμένα τους συμμετέχοντες για ό,τι συμβαίνει στον κόσμο του Λιανικού Εμπορίου, σε Κύπρο κι εξωτερικό, με έμφαση στην Τεχνολογία, το Digital Marketing και τις εφαρμογές του.
 
Το Συνέδριο απευθύνεται σε Γενικούς κι Εμπορικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές Μάρκετινγκ, υπεύθυνους καταστήματος, καθώς και σε εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Λιανικό Εμπόριο Ένδυσης κι Υπόδησης.
 
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ
 
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
 
Πληροφορίες Συνεδρίου
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos Group & SIX Payment Services (Europe) S.A.
Χορηγοί μέχρι τώρα: Gloria Jean’s Coffees, JCC Payment Systems, Mesimvria Enterprises, Michaels Automotive, Nicosia Mall, PwC Cyprus
Υποστηρικτές: OJO Sun&glasses, Unicare Cleaning Services LTD
Χορηγοί Επικοινωνίας: Celebrity News, Περιοδικό IΝ Business, REPORTER
 
Για περαιτέρω πληροφορίες κι Εγγραφή, παρακαλώ επικοινωνήστε με την IMH στο τηλ.: 22505555, e-mail: events@imhbusiness.com, website: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Το Πανεπιστήμιο Frederick πρώτο στην Κύπρο στη διεθνή κατάταξη THE Impact Rankings 2025
Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Ενισχύεται ο ρόλος της Κύπρου στην προώθηση της καινοτομίας, επιστήμης και νέων τεχνολογιών-Υπέγραψαν MoU KEBE και CSEO
Πανεπιστήμιο Λεμεσού: Ειδική μείωση διδάκτρων για το πρόγραμμα Προδημοτική Εκπαίδευση (BEd)
Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)
Save The Date για το 17ο Συνέδριο Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας
Το SupportCY της Τράπεζας Κύπρου στη μάχη της πρόληψης και άμεσης ανταπόκρισης σε πυρκαγιές
Φοιτητές αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Νεάπολις σχεδίασαν για τη Γάζα με οδηγό την ανθεκτικότητα