Η ψηφιακή εποχή εκτοξεύει την εφοδιαστική αλυσίδα και τα logistics
17:34 - 05 Νοεμβρίου 2018
Τους τρόπους με τους οποίους ο κάθε οργανισμός πρέπει να προσαρμόζει τα logistics και την εφοδιαστική αλυσίδα στην ψηφιακή εποχή, απασχόλησε το «12ο Συνέδριο & Έκθεση Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics» που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία, στη Λευκωσία.
Το παρόν τους έδωσαν 300 και πλέον σύνεδροι, οι οποίοι ενημερωθήκαν για το πως, η εφοδιαστική αλυσίδα μπορεί αυξήσει την κερδοφορία της, εφαρμόζοντας νέες τεχνολογίες, έξυπνες λύσεις και διαδικασίες ψηφιακής διαχείρισης.
Το Συνέδριο κάλυψε θέματα όπως Καινοτόμες Στρατηγικές στη διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Διοίκηση Λειτουργιών της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Εφοδιαστική Αλυσίδα και Αλυσίδα Αξίας, Αποθήκη, Διάθεση και Προϋπολογισμός, Supply Chain Smart Maps, Νέες Καινοτομίες στην Εφοδιαστική Αλυσίδα.
Παράλληλα με το Συνέδριο πραγματοποιήθηκε Έκθεση, στην οποία έδωσαν το παρόν τους μερικές από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις, προμηθευτές και διανομείς του κλάδου.
Το συνέδριο συνδιοργανώθηκε από την IMH και την Ernst and Young.
Χορηγοί Επικοινωνίας: OMEGA, Περιοδικό ΙΝ Βusiness, REPORTER
Χορηγοί/Εκθέτες: APK Garage Ltd, Christoudias Logistics, Coral Energy Products Cyprus Ltd, Delevant, Demetriades Handling, G.A.P. Vassilopoulos Group, Gloria Jean’s Coffees, Ελληνική Τράπεζα, FDL Group, ΙMR/University of Nicosia™, Kronos Express, Mantis (Cyprus) Ltd, Michael Automatives, MTN, Phil. Andreou Public Ltd, Priority, Salamis, SAP, Shoham (Cyprus) Ltd., TOYOTA, TrackSmart Telematics (Cyprus) Ltd, Uniplant Ltd.