LIDL: Online έρευνα ανατροφοδότησης των πελατών

Μέσω της online έρευνας οι πελάτες της Lidl έχουν τώρα την ευκαιρία να παρέχουν ανατροφοδότηση για την αγοραστική τους εμπειρία στο κατάστημα που επισκέφθηκαν, γρήγορα, άμεσα και στοχευμένα. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες έχουν στη διάθεσή τους ένα ακόμη κανάλι επικοινωνίας.

Η Lidl ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο στις επιθυμίες και τις προτάσεις των πελατών της. Mε το online ερωτηματολόγιο, η Lidl επιδιώκει να καταστήσει την ικανοποίηση των πελατών μετρήσιμη. Οι πελάτες μπορούν τώρα να απαντήσουν σε ερωτήσεις για την αγοραστική τους εμπειρία γρήγορα, άμεσα και στοχευμένα ως προς το κατάστημα - για παράδειγμα, σε ερωτήσεις για τη συνολική τους ικανοποίηση από τις αγορές τους, την καθαριότητα, ή την παρουσίαση και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Με την ανατροφοδότηση διευκολύνεται η βελτιστοποίηση των ροών στο κατάστημα και, ως αποτέλεσμα, η περαιτέρω αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.

Επιδιώκουμε την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες μας. Αυτό γίνεται και σήμερα μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών μας, αλλά και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως για παράδειγμα το Facebook. Με το online ερωτηματολόγιο μπορούμε τώρα να διαπιστώσουμε ακόμα πιο στοχευμένα τα σημεία στα οποία μπορούμε να γίνουμε ακόμα καλύτεροι.

Online ανατροφοδότηση με τον απλούστερο τρόπο
Οι πελάτες που επιθυμούν μετά τις αγορές τους από τα Lidl να προβούν σε σχολιασμό, μπορούν να συνδεθούν με τον αριθμό που αναγράφεται πάνω στην ταμειακή απόδειξη στη διεύθυνση www.lidl.com.cy/ignomisou και να ξεκινήσουν απευθείας με τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.

Δειτε Επισης

Μειώθηκαν οι εμπορικές συναλλαγές μέσω Πράσινης Γραμμής το 2024
Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική: Επεκτείνει και ενδυναμώνει τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Πού κυμαίνοντα τα ποσά των χορηγιών
Υπευθυνότητα και συμμόρφωση: Ο ρόλος των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης στην προστασία των ανήλικων καταναλωτών
Πέντε συγκεκριμένες εισηγήσεις από ΣΕΜΗΟ για ουσιαστική και αποτελεσματική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Ένα «e-kalathi» στη μέγγενη της αγοράς που απογοήτευσε λιανέμπορους και καταναλωτές
Σώτος Τρικωμίτης: Μπάχαλο με τις χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση, εξαντλήθηκαν σε μερικά δευτερόλεπτα
Καλοκαιρινά pop-up καταστήματα στο My Mall Λεμεσού-Η απόλυτη εμπειρία αγορών επιστρέφει
Ανανεώνουμε το σαλόνι μας με καλοκαιρινές πινελιές