powered by

Loyalty & Rewards: Σύγχρονη επικοινωνία μεταξύ brands - καταναλωτών

Οι πρακτικές Πιστότητας κι Επιβράβευσης, από διάφορα brands έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητα μας τα τελευταία χρόνια.
 
Αυτό ήταν και το αντικείμενο με το οποίο ασχολήθηκε το συνέδριο Loyalty & Rewards που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Κύπρο, την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.

Τα προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης είναι μια σύγχρονη και ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ των brands και των καταναλωτών, που ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις τα εντάσσουν στην στρατηγική τους.

Διακεκριμένοι ομιλητές από την Κύπρο και το εξωτερικό επικεντρώθηκαν  στις καλές πρακτικές πιστότητας κι επιβράβευσης που εφάρμοσαν στις δικές του στρατηγικές, ενώ συζήτησαν και το φλέγον θέμα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

Το συνέδριο διοργανώθηκε από την ΙΜΗ ενώ χορηγοί ήταν η PWC, η GZGeorgiou, το CRM.COM, η PHILOSHOPIC και η Revolut.
 

 

Δειτε Επισης