Loyalty & Rewards: Σύγχρονη επικοινωνία μεταξύ brands - καταναλωτών
13:02 - 05 Οκτωβρίου 2018


Τα προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης είναι μια σύγχρονη και ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ των brands και των καταναλωτών, που ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις τα εντάσσουν στην στρατηγική τους.
Διακεκριμένοι ομιλητές από την Κύπρο και το εξωτερικό επικεντρώθηκαν στις καλές πρακτικές πιστότητας κι επιβράβευσης που εφάρμοσαν στις δικές του στρατηγικές, ενώ συζήτησαν και το φλέγον θέμα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων.
Το συνέδριο διοργανώθηκε από την ΙΜΗ ενώ χορηγοί ήταν η PWC, η GZGeorgiou, το CRM.COM, η PHILOSHOPIC και η Revolut.