Gazprom: Πρότζεκτς σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη
08:50 - 31 Οκτωβρίου 2018
Συνεχίζονται κανονικά τα ενεργειακά πρότζεκτ της Gazprom σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη, όπως προκύπτει από πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας, εν μέσω μάλιστα έντονων πιέσεων για τους ενεργειακούς σχεδιασμούς και κινήσεις της Ρωσίας στην παγκόσμια ενεργειακή σκακιέρα και ιδιαίτερα σε ότι αφορά τον εφοδιασμό της ευρωπαϊκής αγοράς με φυσικό αέριο.
Ειδικότερα, το ρωσικό μεγαθήριο ενέργειας υλοποιεί μια σειρά από έργα διαμετακόμισης φυσικού αερίου, βλ. αγωγούς φυσικού αερίου και τερματικούς σταθμούς κ.α., όπου το ποσοστό ολοκλήρωσης των εργασιών φτάνει το 90%.
Πρόκειται για τα παρακάτω έργα:
Power of Siberia: Με συνολικό μήκος 2,064 χιλιόμετρα, διασχίζει την ρωσική Άπω Ανατολή για να καταλήξει στα ρωσοκινεζικά σύνορα, με το 95.5% του αγωγού να βρίσκεται ήδη στο έδαφος.
Amur Gas Processing Plant (GPP): Εργοστάσιο επεξεργασίας αερίου όπου οι εργασίες κινούνται με ταχείς ρυθμούς, όπως αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση η εταιρεία.
Nord Stream 2: Η κατασκευή του αγωγού προχωράει βάσει χρονοδιαγράμματος, με τις εργασίες να βρίσκονται στην πόντιση του αγωγού στην ΑΟΖ της Φινλανδίας και τα χωρικά ύδατα της Γερμανίας
Turkish Stream: Στις 26 Οκτωβρίου είχαν ολοκληρωθεί 1.775 χιλιόμετρα του αγωγού, ή διαφορετικά το 95% του αγωγού. Ταυτόχρονα οι χερσαίες υποδομές στην ρωσική πόλη Anapa έχουν ολοκληρωθεί και οι δοκιμές λειτουργίας θα έχουν τελειώσει μέσα στο 2018.
Να σημειωθεί ότι τόσο ο αγωγός Nord Stream 2 όσο και ο αγωγός Turkish Stream προγραμματίζεται να τεθούν σε πλήρη λειτουργία πριν το τέλος του 2019.
Τέλος, η Gazprom αναφέρει πως συνεχίζει τις προσπάθειες ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου της σχετικά με τις υποδομές υγροποίησης, κατασκευάζοντας ένα συγκρότημα παραγωγής, αποθήκευσης και μεταφοράς κοντά στον σταθμό συμπίεσης Portovaya. Συγκεκριμένα, ένα μέρος του αγωγού φυσικού αερίου έχει ολοκληρωθεί και σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες για τα υπόλοιπα τμήματα του συγκροτήματος, μια επίγεια δεξαμενή αποθήκευσης και ένα πλωτό τερματικό σταθμό μεταφοράς.
ΠΗΓΗ: energypress.gr