CONELLE: Τα brands ...πάνε Λάρνακα

Η αλυσίδα multi-brand καταστημάτων CONELLE στην Λευκωσία, Λεμεσό και Παραλίμνι ανακοινώνει το άνοιγμα του καινούριου της καταστήματος στην πόλη της Λάρνακας με ακόμη περισσότερα διεθνή brand στον χώρο της μόδας.
 
Το κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό το Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2018, στην Οδό Ερμού 18 στην Λάρνακα. Ένας καινούριος χώρος 130 τετραγωνικών μέτρων, στον οποίο η κάθε γυναίκα μπορεί να βρει τις συλλογές των Ιταλικών οίκων VERSACE Jeans Couture, BYBLOS Blu, BRACCIALINI Tua, Tassos Mitropoulos, Atelier Mischalis, HELLEN BARRETT, Tosca Blu, SEVA by Sevasti Kourtoglou, RINASCIMENTO και τα up-coming brands CTHROU, CARMA και CHARACTER με ιδιαίτερες συλλογές σε ρούχα, υποδήματα, τσάντες και αξεσουάρ για γυναίκες που θέλουν να ξεχωρίζουν.
 
Η αλυσίδα καταστημάτων CONELLE ξεκίνησε ως ένα αποκλειστικά κυπριακό concept, και συνεχίζει την δυναμική της ανάπτυξη στην Κύπρο με καταστήματα σε Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα και Παραλίμνι.
 
Τα καταστήματα CONELLE αποτελούν ένα διαφορετικό shopping experience χώρο με στόχο να κάνουν προσβάσιμα στο Κυπριακό κοινό διεθνή upcoming και established fashion brands, με σκοπό να ικανοποιήσουν τις τελευταίες ανάγκες και τάσεις του Retail μιας νέας εποχής.
 
 
 

Δειτε Επισης

Πλησιάζουν το 50% οι ανακλήσεις για Takata-«Ανέβασαν ρυθμούς τους τελευταίους δύο μήνες οι αντιπροσωπείες»
Α. Μουζουρίδης: Το οικονομικό αποτύπωμα του FIBA EuroBasket και η μοναδική ευκαιρία για τον ξενοδοχειακό τομέα
Παραδοχή Αλέξη Βαφεάδη... Θα εξαντληθεί πολύ νωρίς το κονδύλι του νέου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση
Αυξημένο το εμπόριο αγροδιατροφικών προϊόντων στην Ε.Ε. το πρώτο τρίμηνο του 2025
Ικανοποίηση Κομισιόν για συμφωνία για απλουστευμένη εξωδικαστική επίλυση διαφορών για καταναλωτές
Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε. το πρώτο πεντάμηνο του έτους
Στο 1,6 εκατ. τον Μάιο τα αυγά εκκόλαψης πουλερικών για κρεατοπαραγωγή