Στο νέο τεύχος του GOLD

Το περιοδικό GOLD δημιουργήθηκε το 2011 ως το πρώτο αγγλόφωνο, μηνιαίο κυπριακό περιοδικό, με στόχο την προώθηση του νησιού ως παγκόσμιο επιχειρηματικό κέντρο. Παράλληλα, σκοπό είχε τη δημοσιοποίηση των δραστηριοτήτων από τις διεθνείς εταιρείες με έδρα τους την Κύπρο, καθώς και τη διάδοση των επαγγελματικών υπηρεσιών που παρέχονται από τις τοπικές επιχειρήσεις.
 
Οι παραπάνω στόχοι επιτεύχθηκαν και, σχεδόν 6 χρόνια μετά τη δημοσίευση του πρώτου τεύχους, το περιοδικό GOLD είναι όχι μόνο συνώνυμο με τις επιχειρηματικές εκδόσεις επιπέδου αλλά κυρίως, αποτελεί πρωταρχική προτίμηση κι επιλογή αναγνωστών -Κύπριων και μη- που είναι αγγλόφωνοι επιχειρηματίες και ανήκουν στον κύκλο των ιδιωτών με μεγάλη οικονομική επιφάνεια.
 
Το Μάιο του 2015, ανταποκρινόμενο στις απαιτήσεις του αναγνωστικού του κοινού, το περιοδικό GOLD διεύρυνε κι ενίσχυσε τη θεματολογία του, καλύπτοντας πλέον όλους τους τομείς της Οικονομίας και των Επιχειρήσεων. Αυτή η στρατηγική κίνηση το καθιστά έτσι, ως το μοναδικό αγγλόφωνο μηνιαίο περιοδικό που προσφέρει ολοκληρωμένη, διεισδυτική ματιά στην τοπική επαγγελματική Αγορά και Οικονομία, από το χώρο των Κατασκευών και των Ακινήτων μέχρι τον κλάδο της Ενέργειας, της Παροχής Υπηρεσιών, του Λιανικού Εμπορίου, της Πληροφοριών, καθώς και τον Χρηματοπιστωτικό τομέα. 
 
Το περιοδικό GOLD διαθέτει μηνιαίο τιράζ που ανέρχεται στα 8.000 αντίτυπα. Διατίθεται δε, μέσω πρακτορείων εφημερίδων, στους διεθνείς αερολιμένες του νησιού, καθώς και μέσω ετήσιας συνδρομής. Επιπροσθέτως, το περιοδικό παραδίδεται προσωπικά στους συνδρομητές των εντύπων “The Financial Times”, “Bloomberg Businessweek”, “The Economist”, στην Κύπρο. 
 
 
Issue 91 OCTOBER 21, 2018
 
8 | EDITORIAL                                                                                
 
10 | BUSINESS BRIEFING
Economic & Business Highlights of the past month.                                                                           
 
14 | MY WAY
Joanna Kasoulidou’s management style.
 
15| THEY SAID WHAT?
Some of the more striking comments made about Cyprus and the Cypriots during the past month.
 
18 | FIVE MINUTES WITH…                                                                               
Theo Xenakoudis
 
 
COVER STORY
 
24 | Millennial Entrepreneurs
As the founders/CEOs and major shareholders in many of Cyprus’ most successful family businesses reach retiring age, succession has become a crucial issue, with 2nd and even 3rd generation family members being called upon to take over the reins of major companies. These young business people –the Millennial Entrepreneurs – are entrusted with following in their fathers’ and grandfathers’ footsteps, while trying to achieve their own vision of what business is all about. We profile more than 40 of them.
 
 
SPECIAL PROMOTIONAL FEATURES
 
61 | The Cyprus insurance Industry
Four leading companies provide details of their products and services.
 
79 | The Business of Health
Profiles of six major firms involved in the healthcare sector.
 
OPINION
 
12 | Cyprus: The Blockchain-friendly Island
By Emily A. Georgiades
 
FEATURES
 
20 | Cyprus 2030: One Vision
The outgoing Ambassador of the United States, Kathleen Doherty, shares her views on Cyprus, its people, its economy, its problems and its future.
 
52 | Healthy Eating in the Home and in the Workplace
Employers and employees alike to become more serious about healthy eating, says Dr. Christina Koni.
 
54 | ‘You're only limited by your imagination’
Interview with Youssef A. Nasr, Chairman of Hellenic Bank.
 
58 | Zzz to the Top!
Getting enough sleep will give you a competitive edge at work and in life, says Spyros Yiassemides.
 
70 | Back to the Future
Film producer Paul Iacovou talks about his recent documentary success and is optimistic about the prospects of the new scheme to encourage major studios to make movies in Cyprus, just as they were doing 50 years ago.
 
76 | New Kid on the Blockchain
Alexis Nicolaou on why he believes that the new disruptive technology is going to have a major impact on business and society.
 
92 | Cruising the Med
The new CEO of Celestyal Cruises, Chris Theophilides, tells GOLD about his vision and plans for the award-winning company.
 
96 | Redefining Marketing
Larnaca-based Hivebreed aims to help global and local brands become more efficient in the new digital economy.
 
100 | 3rd Cyprus International Investors Summit
Photos from last month’s event in Limassol.
 
104 | 2nd Cyprus HealthCare Conference Gala Dinner
Photos from the European University Cyprus-hosted evening.
 
105 | BOOKSHELF
Five recommended business titles.
 
106 | IN GOOD COMPANY
How UCLan Cyprus ensures job satisfaction among its employees.
 
109 | BUSINESS CLASS
Charles Meaby
 
110 | LUNCH WITH GOLD
Sir Christopher Pissarides
 
114 | A DAY IN THE LIFE
Skev Antoniou
 

Δειτε Επισης

Στα €91 εκατ. οι κρατικές δαπάνες για την προσφυγική πολιτική
Διγλωσσία κυβέρνησης για νέο επενδυτικό σχέδιο
Julio Tironi: Σε νέα εποχή οι υπηρεσίες δημόσιων συγκοινωνιών
Διπλάσια δωρεάν data στα προγράμματα κινητής Unlimited της PrimeTel
Blue Air: Πτήσεις από €26,84 προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Βουκουρέστι
Αρχή Λιμένων: Ζητά προσφορές για δύο υποστατικά στο παλιό Λιμάνι Λεμεσού
Την πρώτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις κατέλαβε ο όμιλος Volkswagen
ΣΟΔΑΠ: Προσφορές για πώληση ακινήτου στα Τσιφλικούδια
Κενά καταστήματα για το Pop-up Festival ζητά ο Δήμος Λευκωσίας
Προγραμματιστές συστημάτων ψάχνει το Τμήμα Φορολογίας