Διευκρινίσεις από Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή μετά το κλείσιμο Cobalt
15:10 - 19 Οκτωβρίου 2018
Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, με αφορμή την αναστολή των πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας Cobaltair Ltd επιθυμεί να πληροφορήσει ότι σε περιπτώσεις όπου λόγω αναστολής εργασιών αεροπορικής εταιρείας, επηρεάζεται η εκτέλεση οργανωμένου ταξιδιού για το οποίο συνάφθηκε σύμβαση μεταξύ διοργανωτή και ταξιδιώτη, ισχύουν οι πρόνοιες που καθορίζει ο περί των Οργανωμένων Ταξιδιών και Συνδεδεμένων Ταξιδιωτικών Διακανονισμών Νόμος του 2017.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Υπηρεσία, σύμφωνα με το άρθρο 12 του Νόμου, ο διοργανωτής είναι υπεύθυνος για την εκτέλεση των ταξιδιωτικών υπηρεσιών που περιλαμβάνονται στη σύμβαση οργανωμένου ταξιδιού, ανεξάρτητα από το εάν οι υπηρεσίες αυτές πρόκειται να εκτελεστούν από το διοργανωτή ή από άλλους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
Διευκρινίζεται ότι για τους σκοπούς της ισχύουσας νομοθεσίας η αγορά αεροπορικού εισιτηρίου μόνο, δεν καλύπτεται από την πιο πάνω υποχρέωση. Η υποχρέωση αυτή εφαρμόζεται, μεταξύ άλλων, όταν η αγορά, πέραν από το αεροπορικό εισιτήριο περιλαμβάνει, υπό μορφή πακέτου, και δεύτερη ταξιδιωτική υπηρεσία, όπως η παροχή καταλύματος ή η ενοικίαση οχήματος.
Ως εκ τούτου, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή εφιστά την προσοχή των ταξιδιωτών αλλά και των διοργανωτών οργανωμένων ταξιδιών στις πρόνοιες της σχετικής νομοθεσίας.