Ελληνική Τράπεζα: Οι επιστροφές χρημάτων για πελάτες Cobalt
13:19 - 18 Οκτωβρίου 2018
Για όλους τους πελάτες που έχουν αγοράσει εισιτήρια απευθείας από τηνCobalt χρησιμοποιώντας κάρτα της Ελληνικής Τράπεζας για ταξίδι που δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί/πραγματοποιηθεί.
Ενέργειες για την απαίτηση του ποσού:
Για όλους τους πελάτες που έχουν αγοράσει εισιτήρια απευθείας από τηνCobalt χρησιμοποιώντας κάρτα της Πρώην Συνεργατικής Κεντρικής Τράπεζας για ταξίδι που δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί/πραγματοποιηθεί.
Ενέργειες για την απαίτηση του ποσού:
Aν προκύψουν οποιεσδήποτε αλλαγές στην διαδικασία απαιτήσεων, θα αναρτώνται ΕΔΩ
Ενέργειες για την απαίτηση του ποσού:
- Συμπληρώστε το ανάλογο έντυπο απαίτησης (HB Transaction Dispute Form) και συγκεκριμένα τα σημεία Α και C2.
- Επισυνάψετε την βεβαίωση κράτησης (booking confirmation) που δόθηκε από την Cobalt, όπου φαίνονται όλες οι πληροφορίες της πτήσης, συμπεριλαμβανομένου του κωδικού κράτησης.
- Αποστείλετε το έντυπο απαίτησης και την βεβαίωση κράτησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση cardservices.fraud@hellenicbank.com
Για όλους τους πελάτες που έχουν αγοράσει εισιτήρια απευθείας από τηνCobalt χρησιμοποιώντας κάρτα της Πρώην Συνεργατικής Κεντρικής Τράπεζας για ταξίδι που δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί/πραγματοποιηθεί.
Ενέργειες για την απαίτηση του ποσού:
- Συμπληρώστε το ανάλογο έντυπο (XCCB Transaction Dispute Form) και συγκεκριμένα το πρώτο σημείο με τα στοιχεία του κατόχου κάρτας και το δεύτερο σημείο με τον λόγος της απαίτησης.
- Επισυνάψετε την βεβαίωση κράτησης (booking confirmation) που δόθηκε από την Cobalt, όπου φαίνονται όλες οι πληροφορίες της πτήσης, συμπεριλαμβανομένου του κωδικού κράτησης.
- Αποστείλετε το έντυπο απαίτησης και την βεβαίωση κράτησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση cardcenter@ccb.coop
Aν προκύψουν οποιεσδήποτε αλλαγές στην διαδικασία απαιτήσεων, θα αναρτώνται ΕΔΩ