CRM.COM
15:06 - 16 Οκτωβρίου 2018
Η CRM.COM προσφέρει καινοτόμες λύσεις σε φιλόδοξες επιχειρήσεις για την εφαρμογή και διαχείριση προγραμμάτων επιβράβευσης, συνδρομητικής τιμολόγησης και ευρύτερης διαχείρισης πελατειακών σχέσεων με στόχο τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη, την αύξηση των εσόδων, τον περιορισμό των απωλειών και τη δημιουργία πιστού αγοραστικού κοινού.
Καθώς οι αγορές γίνονται ανταγωνιστικότερες, με όλο και περισσότερα brands να κατακλύζουν την αγορά, την ώρα που η τεχνολογία αυξάνει δραματικά τις επιλογές και τις προσβάσεις του καταναλωτή, συνεχώς αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων εντάσσουν προγράμματα επιβράβευσης πιστών πελατών στη στρατηγική τους. Εξέχοντα ρόλο στην ελκυστικότητα τέτοιων προγραμμάτων διαδραματίζει το εύρος των αμοιβών, στοιχείο το οποίο πρέπει να ισορροπήσει με τις αυξημένες δαπάνες στήριξης τέτοιων σχημάτων. Ένα ελκυστικό, αλλά και συνάμα βιώσιμο πρόγραμμα επιβράβευσης λοιπόν, πρέπει να είναι στοχευμένο, να υποστηρίζεται με άμεση ενημέρωση και αποτελεσματική επικοινωνία με τον πελάτη και να μπορεί να αξιολογηθεί με σαφήνεια. Τα πιο πάνω ζητούμενα καθιστούν αναχρονιστικά τα παραδοσιακά προγράμματα πελατειακής πίστης, όπου ο πελάτης συγκεντρώνει πόντους εξαργύρωσης για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιεί, τους οποίους εξαργυρώνει σε συγκεκριμένα προϊόντα και σε βάθος χρόνου.
Η εφαρμογή CRM.COM
Η CRM.COM είναι ένας έμπειρος οίκος διαχείρισης πράξεων και πληρωμών και η πλατφόρμα της παρέχει όλα τα εργαλεία που χρειάζονται για την υλοποίηση ενός πραγματικά σύγχρονου προγράμματος επιβράβευσης πελατειακής πίστης.
H προσφερόμενη λύση επιτρέπει στον χειριστή να δημιουργήσει προσφορές υπό όρους και με βάση όλες τις πληροφορίες που συλλέγονται στα τερματικά POS σε πραγματικό χρόνο. Στον κάθε πελάτη, εφόσον κάνει εγγραφή στο πρόγραμμα, ανατίθεται ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι, το οποίο πιστώνεται σε πραγματικό χρόνο με χρήματα αναλόγως του είδους της συναλλαγής και των τρέχουσων προσφορών. Παράλληλα, τα χρήματα είναι προσβάσιμα προς άμεση εξαργύρωση εύκολα και γρήγορα, στη βάση όμως όρων και κριτηρίων που προκαθορίζει η επιχείρηση.
Ο πελάτης μπορεί να ανταμειφθεί ή και να ξοδέψει τα χρήματα στο ηλεκτρονικό του πορτοφόλι σε:
• Συγκεκριμένα προϊόντα
• Συγκεκριμένες μέρες και ώρες
• Καθορισμένες χρονικές περιόδους (π.χ. περίοδος Χριστουγέννων)
• Συγκεκριμένα καταστήματα ή υποκαταστήματα
Ταυτόχρονα, η πλατφόρμα CRM.COM προσφέρει πλήρη λειτουργικότητα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (customer relationship management). Επιτρέπει την καταγραφή των αγοραστικών συνηθειών των πελατών και παρέχει τα κατάλληλα εργαλεία για την επεξεργασία τους προς ανάπτυξη των σωστών προσφορών, διεύρυνση του πελατολογίου, σχεδιασμό της σωστής επικοινωνιακής στρατηγικής και συνεπώς αύξηση του μεριδίου αγοράς του οργανισμού.
Η κάθε επιχείρηση θα μπορεί επίσης εύκολα να εκτελεί διάφορες στοχευμένες προωθητικές ενέργειες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, SMS ή εφαρμογής κινητού τηλεφώνου, με σκοπό την ενημέρωση, την υπενθύμιση, το cross-selling και το up-selling.
Η ανάλυση και αξιολόγηση του προγράμματος επιβράβευσης διατίθεται μέσω διαφόρων εργαλείων, που παρέχει η πλατφόρμα με τη μορφή απλών αναφορών ή πλούσιων γραφικών αναπαραστάσεων ανά πάσα στιγμή, τα οποία αποστέλλονται αυτόματα σε επιλεγμένους χρήστες.
Στο κινητό
Εν έτει 2018, τα σύγχρονα προγράμματα επιβράβευσης προϋποθέτουν την υποστήριξη εφαρμογής μέσω κινητού τηλεφώνου. Η πλατφόρμα CRM.COM διαθέτει έτοιμη εφαρμογή κινητού τηλεφώνου, την οποία οι πελάτες μπορούν εύκολα να εγκαταστήσουν μέσω των διαφόρων app stores. Μέσω της εφαρμογής οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν στο πρόγραμμα επιβράβευσης παραχωρώντας τα στοιχεία τους και στη συνέχεια να ενημερωθούν για τις τρέχουσες προσφορές, να δουν το υπόλοιπο του ηλεκτρονικού πορτοφολιού τους, να διαχειριστούν τα χρήματά τους, να βλέπουν τις συναλλαγές τους, να ελέγχουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να ξοδέψουν τα χρήματά τους και να λαμβάνουν μηνύματα κι ενημερώσεις από την επιχείρηση Οι πελάτες που θα επιλέξουν να μη χρησιμοποιούν την εφαρμογή για κινητά, θα μπορούν να διαχειριστούν τα βραβεία τους μέσω μιας εύκολα προσβάσιμης εξειδικευμένης ηλεκτρονικής πύλης. Και τα δύο παρέχονται σύμφωνα με την επωνυμία της κάθε επιχείρησης που τρέχει το πρόγραμμα.
Δοκιμασμένη επιτυχία
H επικρατούσα άποψη στη βιομηχανία της πληροφορικής λέει ότι ένας προμηθευτής είναι τόσο καλός όσο και οι πελάτες του. Το σχέδιο επιβράβευσης «My Bakery Club» της εταιρείας Zorbas Bakeries, αλλά και το €πιστροφή της Eurobank, το μεγαλύτερο πρόγραμμα επιβράβευσης καρτών στην Ελλάδα με ένα ευρύ δίκτυο 8.500 επιχειρήσεων, που προσφέρει καθημερινό όφελος σε πραγματικά ευρώ, τρέχουν στην πλατφόρμα της CRM.COM.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
crm.com
Διεύθυνση: Ηλία Παπακυριακού 21, 3ος όροφος, 2415, Έγκωμη, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22265566
E-mail: info@crm.com
Ιστοσελίδα: www.crm.com
Καθώς οι αγορές γίνονται ανταγωνιστικότερες, με όλο και περισσότερα brands να κατακλύζουν την αγορά, την ώρα που η τεχνολογία αυξάνει δραματικά τις επιλογές και τις προσβάσεις του καταναλωτή, συνεχώς αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων εντάσσουν προγράμματα επιβράβευσης πιστών πελατών στη στρατηγική τους. Εξέχοντα ρόλο στην ελκυστικότητα τέτοιων προγραμμάτων διαδραματίζει το εύρος των αμοιβών, στοιχείο το οποίο πρέπει να ισορροπήσει με τις αυξημένες δαπάνες στήριξης τέτοιων σχημάτων. Ένα ελκυστικό, αλλά και συνάμα βιώσιμο πρόγραμμα επιβράβευσης λοιπόν, πρέπει να είναι στοχευμένο, να υποστηρίζεται με άμεση ενημέρωση και αποτελεσματική επικοινωνία με τον πελάτη και να μπορεί να αξιολογηθεί με σαφήνεια. Τα πιο πάνω ζητούμενα καθιστούν αναχρονιστικά τα παραδοσιακά προγράμματα πελατειακής πίστης, όπου ο πελάτης συγκεντρώνει πόντους εξαργύρωσης για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιεί, τους οποίους εξαργυρώνει σε συγκεκριμένα προϊόντα και σε βάθος χρόνου.
Η εφαρμογή CRM.COM
Η CRM.COM είναι ένας έμπειρος οίκος διαχείρισης πράξεων και πληρωμών και η πλατφόρμα της παρέχει όλα τα εργαλεία που χρειάζονται για την υλοποίηση ενός πραγματικά σύγχρονου προγράμματος επιβράβευσης πελατειακής πίστης.
H προσφερόμενη λύση επιτρέπει στον χειριστή να δημιουργήσει προσφορές υπό όρους και με βάση όλες τις πληροφορίες που συλλέγονται στα τερματικά POS σε πραγματικό χρόνο. Στον κάθε πελάτη, εφόσον κάνει εγγραφή στο πρόγραμμα, ανατίθεται ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι, το οποίο πιστώνεται σε πραγματικό χρόνο με χρήματα αναλόγως του είδους της συναλλαγής και των τρέχουσων προσφορών. Παράλληλα, τα χρήματα είναι προσβάσιμα προς άμεση εξαργύρωση εύκολα και γρήγορα, στη βάση όμως όρων και κριτηρίων που προκαθορίζει η επιχείρηση.
Ο πελάτης μπορεί να ανταμειφθεί ή και να ξοδέψει τα χρήματα στο ηλεκτρονικό του πορτοφόλι σε:
• Συγκεκριμένα προϊόντα
• Συγκεκριμένες μέρες και ώρες
• Καθορισμένες χρονικές περιόδους (π.χ. περίοδος Χριστουγέννων)
• Συγκεκριμένα καταστήματα ή υποκαταστήματα
Ταυτόχρονα, η πλατφόρμα CRM.COM προσφέρει πλήρη λειτουργικότητα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (customer relationship management). Επιτρέπει την καταγραφή των αγοραστικών συνηθειών των πελατών και παρέχει τα κατάλληλα εργαλεία για την επεξεργασία τους προς ανάπτυξη των σωστών προσφορών, διεύρυνση του πελατολογίου, σχεδιασμό της σωστής επικοινωνιακής στρατηγικής και συνεπώς αύξηση του μεριδίου αγοράς του οργανισμού.
Η κάθε επιχείρηση θα μπορεί επίσης εύκολα να εκτελεί διάφορες στοχευμένες προωθητικές ενέργειες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, SMS ή εφαρμογής κινητού τηλεφώνου, με σκοπό την ενημέρωση, την υπενθύμιση, το cross-selling και το up-selling.
Η ανάλυση και αξιολόγηση του προγράμματος επιβράβευσης διατίθεται μέσω διαφόρων εργαλείων, που παρέχει η πλατφόρμα με τη μορφή απλών αναφορών ή πλούσιων γραφικών αναπαραστάσεων ανά πάσα στιγμή, τα οποία αποστέλλονται αυτόματα σε επιλεγμένους χρήστες.
Στο κινητό
Εν έτει 2018, τα σύγχρονα προγράμματα επιβράβευσης προϋποθέτουν την υποστήριξη εφαρμογής μέσω κινητού τηλεφώνου. Η πλατφόρμα CRM.COM διαθέτει έτοιμη εφαρμογή κινητού τηλεφώνου, την οποία οι πελάτες μπορούν εύκολα να εγκαταστήσουν μέσω των διαφόρων app stores. Μέσω της εφαρμογής οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν στο πρόγραμμα επιβράβευσης παραχωρώντας τα στοιχεία τους και στη συνέχεια να ενημερωθούν για τις τρέχουσες προσφορές, να δουν το υπόλοιπο του ηλεκτρονικού πορτοφολιού τους, να διαχειριστούν τα χρήματά τους, να βλέπουν τις συναλλαγές τους, να ελέγχουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να ξοδέψουν τα χρήματά τους και να λαμβάνουν μηνύματα κι ενημερώσεις από την επιχείρηση Οι πελάτες που θα επιλέξουν να μη χρησιμοποιούν την εφαρμογή για κινητά, θα μπορούν να διαχειριστούν τα βραβεία τους μέσω μιας εύκολα προσβάσιμης εξειδικευμένης ηλεκτρονικής πύλης. Και τα δύο παρέχονται σύμφωνα με την επωνυμία της κάθε επιχείρησης που τρέχει το πρόγραμμα.
Δοκιμασμένη επιτυχία
H επικρατούσα άποψη στη βιομηχανία της πληροφορικής λέει ότι ένας προμηθευτής είναι τόσο καλός όσο και οι πελάτες του. Το σχέδιο επιβράβευσης «My Bakery Club» της εταιρείας Zorbas Bakeries, αλλά και το €πιστροφή της Eurobank, το μεγαλύτερο πρόγραμμα επιβράβευσης καρτών στην Ελλάδα με ένα ευρύ δίκτυο 8.500 επιχειρήσεων, που προσφέρει καθημερινό όφελος σε πραγματικά ευρώ, τρέχουν στην πλατφόρμα της CRM.COM.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
crm.com
Διεύθυνση: Ηλία Παπακυριακού 21, 3ος όροφος, 2415, Έγκωμη, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22265566
E-mail: info@crm.com
Ιστοσελίδα: www.crm.com