GPM-HENKEL LTD
15:10 - 16 Οκτωβρίου 2018
Η GPM ξεκίνησε ως αντιπρόσωπος της Henkel στην Κύπρο το 1929. Το 2004 η Henkel Γερμανίας εισήλθε στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, ενώ από τον Νοέμβριο του 2010 γίνεται ο μοναδικός μέτοχος της GPM-Henkel Ltd.
Δραστηριοποιείται στους τομείς απορρυπαντικών, οικιακών καθαριστικών, καταναλωτικών καλλυντικών και προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Τα κυριότερα brands που διαθέτει στην κυπριακή αγορά είναι τα απορρυπαντικά ρούχων Dixan, Perwoll και Wipp, τα μαλακτικά ρούχων Vernel, οι χρωματοσυλλέκτες K2r, τα καθαριστικά πατώματος, Der General, τα καθαριστικά μπάνιου Biff, τα προϊόντα μπάνιου Bref, τα απορρυπαντικά πλυντηρίου πιάτων Somat, τα είδη περιποίησης μαλλιών που ανήκουν στην οικογένεια Schwarzkopf Gliss, Nature Moments, Palette, Pure Color, Root Retoucher, Men Perfect, καθώς και το Syoss, αλλά και τα προϊόντα περιποίησης σώματος Fa και Barnängen.
Στοχευμένες ενέργειες
Απευθυνόμενοι σε ένα καλά ενημερωμένο καταναλωτικό κοινό, επιδιώκουμε να αναδεικνύουμε τα προϊόντα μας με στοχευμένες δράσεις, που αντιπροσωπεύουν τη στρατηγική και τη φιλοσοφία των brands που προωθούμε. Χρησιμοποιούμε όλα τα μέσα επικοινωνίας, επενδύοντας κυρίως στην τηλεόραση και τα social media, αλλά και στο ραδιόφωνο, στα περιοδικά, στο outdoor, στα mall ads, στο digital advertising, καθώς και σε πρακτικές δημοσίων σχέσεων, όπως είναι τα special events.
Ένα από τα πιο σημαντικά events για τη φετινή χρονιά, ήταν ο εορτασμός των 120 χρόνων Schwarzkopf με μια λαμπερή εκδήλωση, όπου παρουσιάστηκαν τα στυλ μαλλιών των 12 περασμένων δεκαετιών σε ένα μοναδικό fashion-hair show. Παράλληλα, είναι υψίστης σημασίας οι προωθητικές ενέργειες που γίνονται στα σημεία πώλησης σε συνεργασία με τους λιανέμπορους, όπως π.χ. οι ειδικές προσφορές σε καταστήματα και υπεραγορές. Για να επικοινωνήσουμε νέα προϊόντα ή μικρότερα brands, εστιάζουμε κυρίως σε ενέργειες που στόχο έχουν τη δοκιμή του εκάστοτε προϊόντος, ενώ για τις πιο εδραιωμένες μάρκες χρησιμοποιούμε πιο παραδοσιακά μέσα, επιδιώκοντας πάντα καμπάνιες προβολής για ολοκληρωμένη επικοινωνία.
Το αγοραστικό κοινό
Η πολυσυλλεκτικότητα, οι διαφορετικές προτιμήσεις και ανάγκες είναι αυτά που χαρακτηρίζουν τους πελάτες μας. Υπάρχουν φυσικά τα προϊόντα γενικής αποδοχής, αλλά συνήθως το κάθε brand έχει τους δικούς του fans, το δικό του αγοραστικό κοινό. Αυτό σημαίνει ότι και οι μέθοδοι προσέγγισης διαφέρουν. Για παράδειγμα, έχουμε τα brands που απευθύνονται στο νεανικό κοινό. Αυτοί οι καταναλωτές προσεγγίζονται κυρίως μέσω των social media. Γενικά οι νέοι είναι πολύ συνειδητοποιημένοι, δεν θα ξοδέψουν πολλά, αλλά θα κάνουν έξυπνες αγορές, ενώ ταυτόχρονα είναι απαιτητικοί Οι μεγαλύτερες ηλικίες ακολουθούν brands που τους εμπνέουν εμπιστοσύνη και προσφέρουν την επιθυμητή σε αυτούς ποιότητα. Οπότε και οι τρόποι προσέγγισής τους ποικίλουν. Χρησιμοποιείται η διαφήμιση μέσω τηλεόρασης, έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου, οι προωθητικές ενέργειες στα καταστήματα λιανικής και οι ειδικές προσφορές.
Τα laundry & home care προϊόντα
Όσον αφορά στα brands με προϊόντα Laundry & Home Care, αυτά απευθύνονται κυρίως σε άτομα που έχουν την ευθύνη ενός νοικοκυριού και κατ’ επέκταση στις οικογένειες. Οι καταναλωτές αυτοί μοιράζονται τις ίδιες αξίες με τα brands που εκπροσωπούμε, αφού και γι’ αυτούς η ποιότητα, η εμπιστοσύνη και η φροντίδα της οικογένειας έχουν μεγάλη σημασία. Παράλληλα, είναι άνθρωποι σύγχρονοι και δραστήριοι, που χρειάζονται προϊόντα τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες, τις προτεραιότητες και τους ρυθμούς τους. Γι’ αυτό και η GPM-Henkel Ltd βελτιώνει συνεχώς την τεχνολογία των προϊόντων της και καινοτομεί με νέες κυκλοφορίες, ώστε να ανταποκρίνεται στον σύγχρονο τρόπο ζωής των καταναλωτών.
Τα beauty care προϊόντα
Για το κομμάτι του Beauty Care, οι γυναίκες αποτελούν το πρωταρχικό target audience, καθώς είναι γνωστό ότι διαθέτουν περισσότερο χρόνο και χρήματα για την περιποίηση, σε σχέση με τους άντρες. Δεν αποκλείουμε βέβαια τους άντρες, γι’ αυτό και δημιουργούμε συνεχώς καινούρια προϊόντα που να ικανοποιούν τις ανάγκες τους. Το κομμάτι του Beauty Care περιλαμβάνει είδη περιποίησης μαλλιών, styling και βαφές, καθώς και προϊόντα προσωπικής φροντίδας για το σώμα.
Όλα μας τα προϊόντα διανέμονται στις μεγάλες υπεραγορές, αλλά και σε πιο παραδοσιακά καταστήματα λιανικής σε όλη την Κύπρο.
Η σύγχρονη προσέγγιση του σημερινού καταναλωτή είναι ολιστική. Εξακολουθεί να είναι πιστός σε brands τα οποία εμπιστεύεται εδώ και χρόνια, θέλει όμως να επιβεβαιώνει συνεχώς τις επιλογές του, έχοντας αυστηρές απαιτήσεις από την απόδοσή τους. Σίγουρα λαμβάνει υπόψη την υφιστάμενη σχέση τιμής και ποιότητας. Ταυτόχρονα όμως, με τους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας, αναζητεί προϊόντα που θα τον διευκολύνουν και θα του προσφέρουν εξοικονόμηση χρόνου. Γι’ αυτό προτιμά ποιοτικά, καινοτόμα και πρακτικά προϊόντα, που διευκολύνουν την καθημερινότητά του και είναι διαθέσιμα σε καταστήματα λιανικής πώλησης.
ΣΤΟΧΟΙ
Σε τρία χρόνια από σήμερα στόχος της GPM-Henkel Ltd είναι να συνεχίσει να δραστηριοποιείται με την ίδια εξαιρετική επιτυχία στους τομείς Laundry Home Care και Beauty Care. Ο τομέας που αφορά στην καθαριότητα και τη φροντίδα του σπιτιού κατέχει ηγετική θέση στην κυπριακή αγορά εδώ και πολλά χρόνια, όπως και εκείνος της ομορφιάς, που εμπλουτίζεται εντυπωσιακά με νέες κυκλοφορίες προϊόντων για κάθε γούστο και ηλικία. Στόχος της εταιρείας μας είναι τα προϊόντα που διατίθενται να συμβάλλουν αποτελεσματικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των καταναλωτών, κερδίζοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους και μια ξεχωριστή θέση στο καλάθι των αγορών τους. Στη GPM-Henkel Ltd θεωρούμε σημαντικό να δημιουργούμε περισσότερη αξία όχι μόνο για τους καταναλωτές, αλλά και για τους πελάτες μας, για την εταιρεία και για τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, μειώνοντας συγχρόνως το οικολογικό μας αποτύπωμα. Σε αυτό ακριβώς το κλίμα της συνειδητής και υπεύθυνης δράσης, η εταιρεία αναπτύσσει παράλληλα, το πρόγραμμα Κοινωνικής Εταιρικής Ευθύνης με το «Dixan, για λαμπρό μέλλον».
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
GPM-Henkel Ltd
Τηλέφωνο: 22 884444
Διεύθυνση: Λευκωσίας 1, 2540, Βιομηχανική Περιοχή Ιδαλίου
Website: http://www.henkel.com
Δραστηριοποιείται στους τομείς απορρυπαντικών, οικιακών καθαριστικών, καταναλωτικών καλλυντικών και προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Τα κυριότερα brands που διαθέτει στην κυπριακή αγορά είναι τα απορρυπαντικά ρούχων Dixan, Perwoll και Wipp, τα μαλακτικά ρούχων Vernel, οι χρωματοσυλλέκτες K2r, τα καθαριστικά πατώματος, Der General, τα καθαριστικά μπάνιου Biff, τα προϊόντα μπάνιου Bref, τα απορρυπαντικά πλυντηρίου πιάτων Somat, τα είδη περιποίησης μαλλιών που ανήκουν στην οικογένεια Schwarzkopf Gliss, Nature Moments, Palette, Pure Color, Root Retoucher, Men Perfect, καθώς και το Syoss, αλλά και τα προϊόντα περιποίησης σώματος Fa και Barnängen.
Στοχευμένες ενέργειες
Απευθυνόμενοι σε ένα καλά ενημερωμένο καταναλωτικό κοινό, επιδιώκουμε να αναδεικνύουμε τα προϊόντα μας με στοχευμένες δράσεις, που αντιπροσωπεύουν τη στρατηγική και τη φιλοσοφία των brands που προωθούμε. Χρησιμοποιούμε όλα τα μέσα επικοινωνίας, επενδύοντας κυρίως στην τηλεόραση και τα social media, αλλά και στο ραδιόφωνο, στα περιοδικά, στο outdoor, στα mall ads, στο digital advertising, καθώς και σε πρακτικές δημοσίων σχέσεων, όπως είναι τα special events.
Ένα από τα πιο σημαντικά events για τη φετινή χρονιά, ήταν ο εορτασμός των 120 χρόνων Schwarzkopf με μια λαμπερή εκδήλωση, όπου παρουσιάστηκαν τα στυλ μαλλιών των 12 περασμένων δεκαετιών σε ένα μοναδικό fashion-hair show. Παράλληλα, είναι υψίστης σημασίας οι προωθητικές ενέργειες που γίνονται στα σημεία πώλησης σε συνεργασία με τους λιανέμπορους, όπως π.χ. οι ειδικές προσφορές σε καταστήματα και υπεραγορές. Για να επικοινωνήσουμε νέα προϊόντα ή μικρότερα brands, εστιάζουμε κυρίως σε ενέργειες που στόχο έχουν τη δοκιμή του εκάστοτε προϊόντος, ενώ για τις πιο εδραιωμένες μάρκες χρησιμοποιούμε πιο παραδοσιακά μέσα, επιδιώκοντας πάντα καμπάνιες προβολής για ολοκληρωμένη επικοινωνία.
Το αγοραστικό κοινό
Η πολυσυλλεκτικότητα, οι διαφορετικές προτιμήσεις και ανάγκες είναι αυτά που χαρακτηρίζουν τους πελάτες μας. Υπάρχουν φυσικά τα προϊόντα γενικής αποδοχής, αλλά συνήθως το κάθε brand έχει τους δικούς του fans, το δικό του αγοραστικό κοινό. Αυτό σημαίνει ότι και οι μέθοδοι προσέγγισης διαφέρουν. Για παράδειγμα, έχουμε τα brands που απευθύνονται στο νεανικό κοινό. Αυτοί οι καταναλωτές προσεγγίζονται κυρίως μέσω των social media. Γενικά οι νέοι είναι πολύ συνειδητοποιημένοι, δεν θα ξοδέψουν πολλά, αλλά θα κάνουν έξυπνες αγορές, ενώ ταυτόχρονα είναι απαιτητικοί Οι μεγαλύτερες ηλικίες ακολουθούν brands που τους εμπνέουν εμπιστοσύνη και προσφέρουν την επιθυμητή σε αυτούς ποιότητα. Οπότε και οι τρόποι προσέγγισής τους ποικίλουν. Χρησιμοποιείται η διαφήμιση μέσω τηλεόρασης, έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου, οι προωθητικές ενέργειες στα καταστήματα λιανικής και οι ειδικές προσφορές.
Τα laundry & home care προϊόντα
Όσον αφορά στα brands με προϊόντα Laundry & Home Care, αυτά απευθύνονται κυρίως σε άτομα που έχουν την ευθύνη ενός νοικοκυριού και κατ’ επέκταση στις οικογένειες. Οι καταναλωτές αυτοί μοιράζονται τις ίδιες αξίες με τα brands που εκπροσωπούμε, αφού και γι’ αυτούς η ποιότητα, η εμπιστοσύνη και η φροντίδα της οικογένειας έχουν μεγάλη σημασία. Παράλληλα, είναι άνθρωποι σύγχρονοι και δραστήριοι, που χρειάζονται προϊόντα τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες, τις προτεραιότητες και τους ρυθμούς τους. Γι’ αυτό και η GPM-Henkel Ltd βελτιώνει συνεχώς την τεχνολογία των προϊόντων της και καινοτομεί με νέες κυκλοφορίες, ώστε να ανταποκρίνεται στον σύγχρονο τρόπο ζωής των καταναλωτών.
Τα beauty care προϊόντα
Για το κομμάτι του Beauty Care, οι γυναίκες αποτελούν το πρωταρχικό target audience, καθώς είναι γνωστό ότι διαθέτουν περισσότερο χρόνο και χρήματα για την περιποίηση, σε σχέση με τους άντρες. Δεν αποκλείουμε βέβαια τους άντρες, γι’ αυτό και δημιουργούμε συνεχώς καινούρια προϊόντα που να ικανοποιούν τις ανάγκες τους. Το κομμάτι του Beauty Care περιλαμβάνει είδη περιποίησης μαλλιών, styling και βαφές, καθώς και προϊόντα προσωπικής φροντίδας για το σώμα.
Όλα μας τα προϊόντα διανέμονται στις μεγάλες υπεραγορές, αλλά και σε πιο παραδοσιακά καταστήματα λιανικής σε όλη την Κύπρο.
Η σύγχρονη προσέγγιση του σημερινού καταναλωτή είναι ολιστική. Εξακολουθεί να είναι πιστός σε brands τα οποία εμπιστεύεται εδώ και χρόνια, θέλει όμως να επιβεβαιώνει συνεχώς τις επιλογές του, έχοντας αυστηρές απαιτήσεις από την απόδοσή τους. Σίγουρα λαμβάνει υπόψη την υφιστάμενη σχέση τιμής και ποιότητας. Ταυτόχρονα όμως, με τους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας, αναζητεί προϊόντα που θα τον διευκολύνουν και θα του προσφέρουν εξοικονόμηση χρόνου. Γι’ αυτό προτιμά ποιοτικά, καινοτόμα και πρακτικά προϊόντα, που διευκολύνουν την καθημερινότητά του και είναι διαθέσιμα σε καταστήματα λιανικής πώλησης.
ΣΤΟΧΟΙ
Σε τρία χρόνια από σήμερα στόχος της GPM-Henkel Ltd είναι να συνεχίσει να δραστηριοποιείται με την ίδια εξαιρετική επιτυχία στους τομείς Laundry Home Care και Beauty Care. Ο τομέας που αφορά στην καθαριότητα και τη φροντίδα του σπιτιού κατέχει ηγετική θέση στην κυπριακή αγορά εδώ και πολλά χρόνια, όπως και εκείνος της ομορφιάς, που εμπλουτίζεται εντυπωσιακά με νέες κυκλοφορίες προϊόντων για κάθε γούστο και ηλικία. Στόχος της εταιρείας μας είναι τα προϊόντα που διατίθενται να συμβάλλουν αποτελεσματικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των καταναλωτών, κερδίζοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους και μια ξεχωριστή θέση στο καλάθι των αγορών τους. Στη GPM-Henkel Ltd θεωρούμε σημαντικό να δημιουργούμε περισσότερη αξία όχι μόνο για τους καταναλωτές, αλλά και για τους πελάτες μας, για την εταιρεία και για τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, μειώνοντας συγχρόνως το οικολογικό μας αποτύπωμα. Σε αυτό ακριβώς το κλίμα της συνειδητής και υπεύθυνης δράσης, η εταιρεία αναπτύσσει παράλληλα, το πρόγραμμα Κοινωνικής Εταιρικής Ευθύνης με το «Dixan, για λαμπρό μέλλον».
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
GPM-Henkel Ltd
Τηλέφωνο: 22 884444
Διεύθυνση: Λευκωσίας 1, 2540, Βιομηχανική Περιοχή Ιδαλίου
Website: http://www.henkel.com