SAP: Ανακηρύχθηκε ως ηγέτης στον τομέα B2B και B2C Commerce Suites
15:20 - 15 Οκτωβρίου 2018
Η SAP ανακηρύχθηκε ως ηγέτης στον τομέα της, σύμφωνα με δύο πρόσφατες εκθέσεις της εταιρείας ερευνών Forrester Research Inc. Οι εκθέσεις της εταιρείας ονομάζονται “The Forrester Wave™: B2C Commerce Suites, Q3 2018” και “The Forrester Wave™: B2B Commerce Suites, Q3 2018”, αντίστοιχα.
H έκθεση B2C της Forrester Research αναφέρει ότι οι πάροχοι commerce suites ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών τους επενδύοντας σε «Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), machine learning, υποδομές cloud, analytics και εργαλεία business user». Αυτού του είδους οι επενδύσεις βοηθούν στην αυτοματοποίηση των τεχνικών προώθησης, στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και στον εξορθολογισμό και την απλούστευση των διαδικασιών.
Παράλληλα, η έκθεση B2B της Forrester, αναφέρει ότι το B2B ηλεκτρονικό εμπόριο, μόλις τώρα «ωριμάζει», συνδυάζοντας τα καλύτερα στοιχεία του B2C με τα «ιδιαίτερα στοιχεία που απαιτούν οι B2B επιχειρήσεις».
Και στις δύο εκθέσεις, η εταιρεία Forrester σημειώνει ότι το χαρτοφυλάκιο SAP® Commerce Cloud, έχει τη δυνατότητα να προσφέρει μία πλήρως εξοπλισμένη πλατφόρμα, η οποία έχει το πλεονέκτημα του ενός SAP περιβάλλοντος, ενώ παράλληλα ενσωματώνει τις λειτουργείες SAP S/4HANA® και SAP C/4HANA.
Αμφότερες οι εκθέσεις σημειώνουν ότι η SAP έχει επενδύσει υψηλά ποσά στην στρατηγική της για το cloud και ότι οι πλατφόρμες είναι πλέον διαθέσιμες τόσο στο ιδιωτικό cloud της SAP, όσο και στο δημόσιο cloud Microsoft Azure, που βασίζεται στο Kubernetes. Η Forrester αναφέρει ότι η SAP, τώρα αναγνωρίζει τα οφέλη αυτής της στρατηγικής, καθώς τα μισά της έσοδα στον τομέα του εμπορίου για το 2017, προέρχονται από την τεχνολογία cloud. Στην έκθεση B2C, η εταιρεία ερευνών αναφέρει ότι το SAP Commerce Cloud, είναι η καταλληλότερη λύση για εταιρείες που αναζητούν μία πλήρως λειτουργική πλατφόρμα εμπορίου η οποία να χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς διαφορετικούς τομείς της βιομηχανίας τους.
«Η SAP συνεχίζει να είναι πρωτοπόρος στον τομέα του e-commerce, με μία ενοποιημένη πλατφόρμα cloud, η οποία δίνει στον πελάτη τον έλεγχο σε ένα εν δυνάμει ιδιαίτερα περίπλοκο ψηφιακό τοπίο», δήλωσε ο Chris Hauca, Head Of Strategy, SAP Commerce Cloud, SAP. «Στο τέλος, οι εταιρείες που δημιουργούν μία προσωποποιημένη και συνεχή εμπειρία σε όλο το φάσμα των καναλιών αγοράς και αλληλεπιδρούν, θα είναι αυτές που θα κερδίσουν».
Στους πελάτες υπηρεσιών B2B και B2C του SAP Commerce Cloud περιλαμβάνονται οι παρακάτω:
H έκθεση B2C της Forrester Research αναφέρει ότι οι πάροχοι commerce suites ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών τους επενδύοντας σε «Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), machine learning, υποδομές cloud, analytics και εργαλεία business user». Αυτού του είδους οι επενδύσεις βοηθούν στην αυτοματοποίηση των τεχνικών προώθησης, στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και στον εξορθολογισμό και την απλούστευση των διαδικασιών.
Παράλληλα, η έκθεση B2B της Forrester, αναφέρει ότι το B2B ηλεκτρονικό εμπόριο, μόλις τώρα «ωριμάζει», συνδυάζοντας τα καλύτερα στοιχεία του B2C με τα «ιδιαίτερα στοιχεία που απαιτούν οι B2B επιχειρήσεις».
Και στις δύο εκθέσεις, η εταιρεία Forrester σημειώνει ότι το χαρτοφυλάκιο SAP® Commerce Cloud, έχει τη δυνατότητα να προσφέρει μία πλήρως εξοπλισμένη πλατφόρμα, η οποία έχει το πλεονέκτημα του ενός SAP περιβάλλοντος, ενώ παράλληλα ενσωματώνει τις λειτουργείες SAP S/4HANA® και SAP C/4HANA.
Αμφότερες οι εκθέσεις σημειώνουν ότι η SAP έχει επενδύσει υψηλά ποσά στην στρατηγική της για το cloud και ότι οι πλατφόρμες είναι πλέον διαθέσιμες τόσο στο ιδιωτικό cloud της SAP, όσο και στο δημόσιο cloud Microsoft Azure, που βασίζεται στο Kubernetes. Η Forrester αναφέρει ότι η SAP, τώρα αναγνωρίζει τα οφέλη αυτής της στρατηγικής, καθώς τα μισά της έσοδα στον τομέα του εμπορίου για το 2017, προέρχονται από την τεχνολογία cloud. Στην έκθεση B2C, η εταιρεία ερευνών αναφέρει ότι το SAP Commerce Cloud, είναι η καταλληλότερη λύση για εταιρείες που αναζητούν μία πλήρως λειτουργική πλατφόρμα εμπορίου η οποία να χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς διαφορετικούς τομείς της βιομηχανίας τους.
«Η SAP συνεχίζει να είναι πρωτοπόρος στον τομέα του e-commerce, με μία ενοποιημένη πλατφόρμα cloud, η οποία δίνει στον πελάτη τον έλεγχο σε ένα εν δυνάμει ιδιαίτερα περίπλοκο ψηφιακό τοπίο», δήλωσε ο Chris Hauca, Head Of Strategy, SAP Commerce Cloud, SAP. «Στο τέλος, οι εταιρείες που δημιουργούν μία προσωποποιημένη και συνεχή εμπειρία σε όλο το φάσμα των καναλιών αγοράς και αλληλεπιδρούν, θα είναι αυτές που θα κερδίσουν».
Στους πελάτες υπηρεσιών B2B και B2C του SAP Commerce Cloud περιλαμβάνονται οι παρακάτω:
- Η Lemon Sports είναι μία start-up εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα του Fitness και της τεχνολογίας, η οποία οικοδομεί μία έξυπνη διαδικτυακή πλατφόρμα με λύσεις SAP cloud. H Lemon Sports επέλεξε SAP S/4HANA Cloud για να βελτιώσει την απόδοση των λειτουργιών της. Η εταιρεία σχεδιάζει να χτίσει ένα διεθνές δίκτυο marketing και πωλήσεων, χρησιμοποιώντας SAP C/4HANA, και να αναπτύξει ένα σύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που θα παρέχει στους πελάτες της να έχουν πρόσβαση σε αθλητικές υπηρεσίες όλο το εικοσιτετράωρο.
- Η Sampo Corporation είναι πρωτοπόρος κατασκευάστρια εταιρεία οικιακών συσκευών στην Ταιβάν έχει επιλέξει SAP C/4HANA, με στόχο να βελτιώσει την online παρουσία της στον τομέα του λιανικού εμπορίου και να το ενοποιήσει σε μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα. Το SAP S/4HANA επιλέχθηκε επίσης από την Sampo, για να βελτιστοποιήσει τις επιχειρησιακές της λειτουργίες.
- Η σειρά προϊόντων της Faberlic περιλαμβάνουν ένα εύρος προϊόντων περιποίησης προσώπου και μαλλιών, γαλλικών αρωμάτων, make-up, ευζωίας, προϊόντα σπιτιού, οικογενειακών ρούχων, εσωρούχων, αξεσουάρ και παπουτσιών. Η εταιρεία, η οποία έχει πελάτες τόσο στην Ευρώπη και την Ασία αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, χρειαζόταν μία πλατφόρμα υψηλής απόδοσης για να υποστηρίξει τις ταχέως αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις και χρησιμοποιεί τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες του Commerce Cloud για να βελτιώσει το συνολικό κόστος και τον χρόνο που απαιτείται για τις λειτουργίες της επιχείρησης.
- Η Isagenix International είναι μία εταιρεία η οποία εμπορεύεται προϊόντα απώλειας βάρους, συμπληρώματα ενέργειας και προϊόντα αντιγήρανσης, μέσω ενός μοντέλου απευθείας πωλήσεων. Η εταιρεία, η οποία βρίσκεται στο Gilbert της Arizona, και αριθμεί περίπου 1,000 υπαλλήλους και 600,000 πελάτες παγκοσμίως, επέλεξε τη λύση SAP Commerce Cloud, διότι περιλαμβάνει σημαντικές λειτουργίες, οι οποίες σε διαφορετική περίπτωση, θα της κόστιζαν πολύ περισσότερο. Η εταιρεία κατάφερε να αντικαταστήσει υπάρχοντα συστήματα, να βελτιώσει την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών και να μειώσει τους χρόνους απόδοσης, με τη χρήση του ολοκληρωμένου λογισμικού συστήματος SAP, το οποίο καλύπτει όλες τις απαιτήσεις της επιχείρησης.