powered by

Η “eCypriotTrends” καταγράφει τις online συνήθειες των Κυπρίων

Ένα «πάρα πολύ χρήσιμο εργαλείο, που καταγράφει τις τάσεις και τις συνήθειες τον Κυπρίων» όσον αφορά στη χρήση του διαδικτύου και των ψηφιακών υπηρεσιών, χαρακτήρισε την έρευνα “eCypriotTrends” η Χριστίνα Κοκκάλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της IMR/University of Nicosia.

Μιλώντας στο INBusiness TV, στο περιθώριο του 14ου Digital Marketing Forum, που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο στη Λευκωσία, η κ. Κόκκαλου αναφέρθηκε στις σημαντικότερες παραμέτρους στις οποίες εστιάζει η έρευνα και αφορούν στη χρήση του διαδικτύου, στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν και αγοράζουν online οι καταναλωτές, καθώς και στην πρόβλεψη των μελλοντικών τάσεων με βάση τη συμπεριφορά τους.

Διαβάστε ακόμα: «eCypriotTrends»: Οι online αγορές και αναζητήσεις των Κυπρίων

Η IMR/University of Nicosia ήταν ένας από τους χορηγούς του 14ου Digital Marketing Forum.

Δειτε Επισης

Eκδήλωση από CNP Ασφαλιστική-Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και της ψηφιακής μετάβασης στην εργασία
Εκδήλωση για το έργο SAIEnG: Έξυπνες λύσεις ενέργειας με την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης
Η Ablebook ενισχύει την προσβασιμότητα σε τέσσερα πρατήρια Fill n Go μέσω νέας συνεργασίας
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Κυπριακού Συνδέσμου Ποιότητας
«Women in STEAM»: Οι τρεις εξέχουσες προσωπικότητες που θα μιλήσουν στο συνέδριο της Cyta
Η έρευνα SheSTEAM παρουσιάζεται στο συνέδριο της Cyta «Women in STEAM»
Όμιλος Λανίτη και Cyprus Seeds επενδύουν στην εμπορευματοποίηση της επιστημονικής έρευνας και καινοτομίας
Πάει Πολωνία η Μαρίνα Χατζημανώλη... Σειρά επαφων με ναυτιλιακές εταιρείες για προώθηση του κυπριακού νηολογίου
Υιοθετήστε μια Κυψέλη: «Bee-come a hero» για τις μέλισσες και το περιβάλλον με αυτή την ομαδική δραστηριότητα
Εξαντλήθηκαν οι θέσεις για το πρόγραμμα «Generative Artificial Intelligence: From Hype to Business Impact»