Η “eCypriotTrends” καταγράφει τις online συνήθειες των Κυπρίων
15:58 - 09 Ιανουαρίου 2018


Μιλώντας στο INBusiness TV, στο περιθώριο του 14ου Digital Marketing Forum, που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο στη Λευκωσία, η κ. Κόκκαλου αναφέρθηκε στις σημαντικότερες παραμέτρους στις οποίες εστιάζει η έρευνα και αφορούν στη χρήση του διαδικτύου, στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν και αγοράζουν online οι καταναλωτές, καθώς και στην πρόβλεψη των μελλοντικών τάσεων με βάση τη συμπεριφορά τους.
Διαβάστε ακόμα: «eCypriotTrends»: Οι online αγορές και αναζητήσεις των Κυπρίων
Η IMR/University of Nicosia ήταν ένας από τους χορηγούς του 14ου Digital Marketing Forum.