Το e-commerce κερδίζει έδαφος έναντι του συμβατικού εμπορίου
10:34 - 03 Ιανουαρίου 2018

Οι προκλήσεις της ψηφιακής εποχής στη διαμόρφωση ενός σύγχρονου, λειτουργικού και –το κυριότερο– φιλικού προς τον καταναλωτή περιβάλλοντος αγορών, απασχόλησαν τους συμμετέχοντες στο 3ο Fashion Retail Summit, που πραγματοποιήθηκε στις 22 Νοεμβρίου 2017 στη Λευκωσία.
Διαβάστε ακόμα: Νέα εποχή για τη μόδα και το λιανεμπόριο στην Κύπρο
Όπως δήλωσε η προεδρεύουσα του συνεδρίου Μαρία Ζαβρού, Board Member και Head of Retail Sector της KPMG CYPRUS, χορηγού του συνεδρίου, στην κάμερα του INBusiness TV, στόχος του Fashion Retail Summit είναι να παρουσιάσει μια πλατφόρμα γνώσεων σε όλους τους επιχειρηματίες, που δραστηριοποιούνται στον χώρο της μόδας.
Ιδιαίτερο τόνο στο 3ο Fashion Retail Summit έδωσε με την παρουσία του το αγαπημένο ιταλικό λικέρ Disaronno. Στους λόγους για τους οποίους ένα διάσημο spirit brand υποστηρίζει τη διοργάνωση ενός συνεδρίου για τη μόδα και το λιανεμπόριο, αναφέρθηκε η Ραχήλ Πασιαρδή, Brand Manager αλκοολούχων ποτών της Photos Photiades Distributors Ltd.