powered by

ORB COMMUNICATIONS: Ξεχωρίζει η καμπάνια για 70χρόνια Αλλαντικών Χρυσοδάλια

Η ORB Communications για άλλη μια φορά διαφέρει και διακρίνεται για την εκστρατεία που εμπνεύστηκε και υλοποίησε για την επικοινωνία της επετείου των 70 χρόνων των Αλλαντικών Χρυσοδάλια.  Η Tryfon Tseriotis, η οποία διαχειρίζεται το brand τα τελευταία 10 χρόνια μαζί με την μακροβιότερη Αλλαντοβιομηχανία της Κύπρου Χρυσοδάλια ανέθεσαν στο τέλος του 2017 την διαχείριση της εικόνας των προϊόντων Χρυσοδάλια στο γραφείο επικοινωνίας ORB Communications. 

Στη διάρκεια της πολυεπίπεδης διαδικασίας δημιουργίας της εκστρατείας που ακολουθήθηκε από την ORB Communications η έμπνευση ήρθε αβίαστα, σχεδόν με τρόπο φυσικό, και ταίριαξε απόλυτα με ό,τι η ΧρυσοΔάλια πρεσβεύει! Παράδοση, αγάπη, φροντίδα, οικογενειακές αξίες, γεύσεις και αρώματα του τόπου … πήραν ζωή μέσα από μιας ενεργειακή σύμπλεξη συναισθημάτων και ιστορίας που αποδόθηκε απόλυτα μέσα από ένα τηλεοπτικό σποτ υψηλών προδιαγραφών παραγωγής.  

Μέσα από τη μουσική του εξαίρετου Κύπριου συνθέτη Κώστα Κακογιάννη, 
τη σκηνοθεσία του Πέτρου Χαραλάμπους και τη φωτογραφία του κ. Κώστας Σταμούλης, η ταινία, με νοσταλγική διάθεση, μεταφέρει τον θεατή στο χθες, αλλά και στην υπόσχεση του αύριο. Μια παραγωγή υψηλών απαιτήσεων που υλοποίησε η εταιρεία Cube Productions. 

Το χτίσιμο και η ενίσχυση της εικόνας ενός brand είναι ίσως το πιο δύσκολο έργο που καλείται να επιτελέσει ένα γραφείο επικοινωνίας και αυτό για την ORB Communications, είναι πάντα μια συναρπαστική πρόκληση.

Δειτε Επισης