Παύλος Παραδεισιώτης: Νέα προϊόντα για τους millennials

Την πορεία ανάπτυξης νέων προϊόντων για άτομα με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και σε διάφορες ηλικίες, με ιδιαίτερη έμφαση στους millennials, οι οποίοι έχουν διαφορετική μορφή και βαθμό ανταπόκρισης στα προϊόντα που επιθυμούν και επιλέγουν, συνεχίζει η Παραδεισιώτης Λτδ.
 
Όπως αναφέρει στην «Επιχειρηματική Λεμεσό» του ΕΒΕ Λεμεσού ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Παύλος Παραδεισιώτης, τα επόμενα χρόνια προβλέπεται συνέχιση της ανάπτυξης της εταιρείας, με καλύτερους ρυθμούς. Παράλληλα, η εταιρεία προσβλέπει στη βελτίωση της εξυπηρέτησης με καινούργιες μεθόδους και πιο γρήγορη παράδοση στην αγορά, καθώς και στην ανάπτυξη όσον αφορά στον όγκο παραγωγής με νέες μονάδες εκτροφής.
 
Το 2017 ήταν μια ακόμα επιτυχημένη χρονιά για την Παραδεισιώτης Λτδ, με ανοδική πορεία και έμφαση στην ανάπτυξη, την ώρα που επιτεύχθηκαν οι στόχοι για ανάπτυξη των πωλήσεων και δημιουργία νέων προϊόντων προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών και των επαγγελματιών.
 
«Αν και πρωτοπόροι στον τομέα του κοτόπουλου, το οποίο αποτελεί το βασικό προϊόν του ομίλου, μετά από απαίτηση καταναλωτών και πελατών, αναπτυχθήκαμε και στον τομέα του κρέατος, ούτως ώστε να είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε στις ανάγκες της αγοράς», εξηγεί ο Παύλος Παραδεισιώτης.
 
Η εταιρεία αν και ξεκίνησε τη δράση της το 1975 ως μικρή οικογενειακή επιχείρηση από την Ορά της Λάρνακας, αναπτύχθηκε πρωτίστως στη Λεμεσό. Εγκαθίδρυσε λίγο πριν το 1990 το κέντρο κοτόπουλου στη Λεμεσό, στο οποίο προσφέρθηκε κάτι πρωτοποριακό για τα δεδομένα της εποχής, δηλαδή το κοτόπουλο σε τεμάχιο και τα προϊόντα κοτόπουλου έτοιμα για ψήσιμο. Το συγκεκριμένο κέντρο ήταν κάτι καινούργιο, το οποίο αγκαλιάστηκε από τους Λεμεσιανούς, δίνοντας το έναυσμα περαιτέρω ανάπτυξης. Η εταιρεία διαθέτει μοντέρνες εγκαταστάσεις στη Γ’ βιομηχανική περιοχή Ύψωνα, με σύγχρονη μονάδα παραγωγής και επεξεργασίας, καθώς επίσης και κέντρο διανομής. Διαθέτει ακόμα τρία καταστήματα λιανικής πώλησης και κατέχει με μεγάλη διαφορά μερίδιο αγοράς στη Λεμεσό.
 
«Η σχέση που υπάρχει με τη Λεμεσό είναι αμφίδρομη, καθώς αφενός προσφέρουμε ως εταιρεία ό, τι καλύτερο διαθέτουμε και μπορούμε, ενώ αφετέρου απολαμβάνουμε την αγάπη, την εκτίμηση και αναγνώριση από τους Λεμεσιανούς», τονίζει ο κ. Παραδεισιώτης.  Ερωτηθείς για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος, σημειώνει ότι ο τομέας της πτηνοτροφίας δεν τυγχάνει της ίδιας στήριξης με τους άλλους κλάδους, όπως η γεωργία και η κτηνοτροφία, επισημαίνοντας ταυτόχρονα ότι η Κύπρος δεν μπορεί να εξασφαλίσει καλές τιμές όπως άλλες ευρωπαϊκές χώρες, για τις πρώτες ύλες, οι οποίες εισάγονται από το εξωτερικό.
 
Παράλληλα, αναμένει ότι θα επιδειχθεί η δέουσα προσοχή από τις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους όσον αφορά στην ισότιμη μεταχείριση του Κύπριου παραγωγού με τα εισαγόμενα προϊόντα, προκειμένου να αποφεύγονται φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού.  Εξάλλου, επισημαίνει ότι η συνεργασία με το ΕΒΕΛ βρίσκεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, σημειώνοντας ότι υπάρχει σημαντική ανταπόκριση όσον αφορά τα θέματα που συζητούνται με το Επιμελητήριο Λεμεσού, για τα οποία γίνονται διάφορες προτάσεις. Ο Παύλος Παραδεισιώτης, ο οποίος συμμετέχει σε επιτροπές του ΕΒΕΛ, ευελπιστεί ότι θα τύχει της στήριξης του κράτους η πρόταση του Επιμελητηρίου για ανάπτυξη της βιομηχανίας.
 

Δειτε Επισης

Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Toyota: Καμπανάκι για τα κέρδη, αυξάνονται οι πιέσεις λόγω δασμών Τραμπ
Kiabi: Σε διαδικασία προσλήψεων για το κατάστημα στο Mall of Cyprus-Πότε αναμένεται το grand opening