Επεκτείνεται και εμπλουτίζεται το My Mall Limassol

Η μεγάλη ώθηση του λιανεμπορίου τα τελευταία χρόνια, η αυξημένη επισκεψιμότητα στα εμπορικά κέντρα και η ζήτηση για νέα brands, οδήγησαν σταδιακά στην ανάγκη επέκτασης και αναβάθμισης των χώρων των malls. 

Όπως αναφέρεται στην «Επιχειρηματική Λεμεσό» του ΕΒΕ Λεμεσού, σε αυτό το πλαίσιο, το μεγαλύτερο σε έκταση mall της Κύπρου, το My Mall Limassol προγραμματίζει σημαντική επέκταση εντός του 2018, προχωρώντας σε εμπλουτισμό των καταστημάτων και των brands που φιλοξενεί.

Διαβάστε ακόμα: Το Business Plan του Γιώργου Λιλλήκα

Συγκεκριμένα το mall της Λεμεσού αναμένεται να επεκταθεί φέτος κατά 4.500 - 6.000 τ.μ. προς τη δυτική πλευρά του κτηρίου.

Στον Δήμο Λεμεσού η αίτηση
Η αίτηση εξετάζεται από τον Δήμο Λεμεσού και το My Mall βρίσκεται σε διαβουλεύσεις με τον Δήμο για τον βαθμό και το είδος επέκτασης, ενώ στόχος είναι η υλοποίησή της εντός του 2018, μετά την εξασφάλιση των απαιτούμενων αδειών.

Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο mall είναι κτισμένο σε γη 104.000 τ.μ. Διαθέτει 112 καταστήματα, 17 χώρους εστίασης και 3 χώρους διασκέδασης.

Από τις συνολικά 132 επιχειρήσεις, οι 89 βρίσκονται στο ισόγειο, οι 40 στον πρώτο όροφο και οι υπόλοιπες 3 στο υπόγειο του mall. Οι κτηριακές του εγκαταστάσεις καταλαμβάνουν πάνω από 48.000 τ.μ., με τον ενοικιάσιμο χώρο να φτάνει τα 31.000 τ.μ. και τους χώρους στάθμευσης να ανέρχονται στους 1,600.

Διαβάστε ακόμα: Στην τελική ευθεία το Arc-ship στη Λεμεσό

Αγγίζει τα 5 εκατ. η επισκεψιμότητα
Το mall της Λεμεσού κατέγραψε ιδιαίτερα αυξημένη επισκεψιμότητα τόσο την περίοδο των εορτών όσο και την πρώτη εβδομάδα του νέου έτους, κατά την οποία πολλά καταστήματα ειδών ένδυσης και υπόδησης προχώρησαν στα γνωστά ξεπουλήματα.

Οι εκπτώσεις έδωσαν σημαντική ανάσα στην αγορά τον Ιανουάριο, ένα μήνα που παραδοσιακά ο τζίρος του λιανεμπορίου βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα, μετά τον Δεκέμβριο, ο οποίος είναι ο πιο εμπορικός μήνας της χρονιάς λόγω των γιορτών και της καταβολής του 13ου μισθού. 

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το My Mall φιλοξένησε 4,800,000 επισκέπτες εντός του 2017. Παράλληλα, η επισκεψιμότητα του εμπορικού κέντρου το 2017 κατέγραψε άνοδο 10% σε σύγκριση με το 2015.

Πιο αναλυτικά, η επισκεψιμότητα αυξήθηκε κατά 4% το 2016 σε σχέση με το 2015, ενώ ποσοστό αύξησης 6% καταγράφηκε το 2017 συγκριτικά με το 2016.

Παράλληλα, υπενθυμίζεται ότι την Black Friday του 2017, το εμπορικό κέντρο της Λεμεσού ήταν ένας από τους χώρους, οι οποίοι έσφυζαν από κίνηση, ακόμα και μερικές ώρες πριν καν ανοίξουν τα καταστήματα.

Δειτε Επισης

Μειωμένες οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι Λεμεσού, αλλά εξαιρετικές οι προοπτικές για ανάκαμψη
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν
Nicola Zamboni: Το The Landmark Nicosia έρχεται για να φέρει ένα νέο επίπεδο πολυτέλειας στην πρωτεύουσα
Αρχίζει η αποπληρωμή του δανείου 6,3 δις από την Τρόϊκα-Καταβάλλεται το 2025 η πρώτη δόση ύψους 1,3 δις
Ευθύνες στον συντονιστή...Η θέση του μηχανικού του έργου για το αλιευτικό και τον ποταμό Λιοπετρίου
Ποιοι είναι έξι μέτοχοι του Nicosia Mall και τι λένε για το success story του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου της Κύπρου
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα νέα στεγαστικά του ΥΠΕΣ-Πόσες αιτήσεις υποβλήθηκαν σε 24 ώρες
«Πάγωσε» η ανέγερση του νέου χιονοδρομικού κέντρου στο Τρόοδος-Πώς απαντά ο Χαράλαμπος Χριστοφίνας
Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού GOLD: The accounting revolution
Τα μέτρα άμβλυνσης του κυκλοφοριακού και πώς θα κοπάσει το κομφούζιο στους δρόμους-Το πλάνο του Υπ. Μεταφορών