Στρατηγική συνεργασία Clickhouse Media με το ΡΙΚ
11:50 - 18 Ιανουαρίου 2018
Το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου (ΡΙΚ) έχει αναθέσει στην Clickhouse Media τη διαχείριση των κοινωνικών δικτύων του οργανισμού.
Η Clickhouse Media έχει προχωρήσει σε μια εξατομικευμένη στρατηγική που βασίζεται κατά κύριο λόγω στο περιεχόμενο, το οποίο θα εφαρμοστεί σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και στη διαδικτυακή του παρουσία γενικότερα.
Σκοπός της εταιρείας είναι να συμβάλει τα μέγιστα στην ενίσχυση της μέχρι τώρα επιτυχημένης πολύχρονης πορείας του ιδρύματος.
Η Clickhouse Media είναι μια αναπτυσσόμενη εταιρεία, που δραστηριοποιείται στο τομέα του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Η δράση της πλαισιώνεται από ομάδα ατόμων με πλούσια εμπειρία στο inbound και outbound marketing και στην ψηφιακή τεχνολογία με κοινό στόχο, την παροχή των απαραίτητων εργαλείων μάρκετινγκ, των πιο καινοτόμων στρατηγικών και τάσεων του διαδικτυακού μάρκετινγκ σε εταιρίες που επιθυμούν να αποκτούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Η εταιρεία ευχαριστεί οικογένεια του ΡΙΚ για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε με ένα τόσο καθοριστικό και ταυτόχρονα απαιτητικό έργο, σημειώνοντας ότι πρόκειται παράλληλα μία μεγάλη πρόκληση για την ίδια, η οποία υπόσχεται ότι αυτή η συνεργασία θα αποδειχθεί καρποφόρα και για τις δύο πλευρές.