Nestle: Με αισιοδοξία λανσάρει την pink KitKat στην Ιαπωνία

O ελβετικός όμιλος τροφίμων Nestlé ευελπιστεί ότι θα γλυκάνει την προοπτική της παγκόσμιας ζαχαροπλαστικής της, λανσάροντας τη νέα έκδοση της δημοφιλούς KitKat από την πρόσφατα αναπτυχθείσα σοκολάτα «ρουμπίνι». 

Οι Ruby KitKats, που θα πωλούνται στην Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα προτού κάνουν την εμφάνιση τους και σε άλλες αγορές όπως αυτές του Ηνωμένου Βασιλείου, αποτελεί μέρος των προσπαθειών της εταιρείας να ενισχύσει τις πωλήσεις σοκολάτας καθώς οι καταναλωτές κάνουν στροφή προς υγιεινά σνακ. 

Τα νέα KitKats θα είναι τα πρώτα καταναλωτικά προϊόντα που θα χρησιμοποιήσουν τον πρώτο νέο τύπου σοκολάτας, δεδομένου ότι η Nestle πρωτοστάτησε στην λευκή σοκολάτα στα τέλη της δεκαετίας του 1930. 

Η σοκολάτα Ruby, η οποία είναι ροζ και έχει γεύση μούρων, μοιράζεται στους millenials καταναλωτές, ειδικά στην Ασία. 

Αναπτύχθηκε από το Barry Callebaut, που είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής σοκολάτας και προϊόντων κακάο στον κόσμο, στη Ζυρίχη.

Η Nestlé, η μεγαλύτερη επιχείρηση τροφίμων και ποτών στον κόσμο, βρίσκεται υπό πίεση για να ενισχύσει τις πωλήσεις και την διεθνή κερδοφορία της μετά την πώληση της αμερικανικής μονάδας ζαχαροπλαστικής της στην ιταλική αντίπαλη Ferrero για $ 2,8 δις.
 
ΠΗΓΗ: FT

Δειτε Επισης

Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»
To Hyundai INSTER «Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό» του 2025
Επεκτείνει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της η Toyota
H Unicars οδηγεί για μια ακόμη χρονιά το Skoda Cyprus Gran Fondo
Η RIFAI στην Κύπρο: Νέα εποχή με πλήρη ανακαίνιση των τριών καταστημάτων της-Μια κομβική στιγμή για το brand
Lexus RZ: Βελτιωμένη απόδοση και νέα εμπειρία πολυτέλειας