powered by

It’s pitch winnin’ good!

Η  Εταιρεία Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων TheWorx είναι ο μεγάλος νικητής του πρόσφατου διαφημιστικού διαγωνισμού που προκήρυξαν τα KFC στην Κύπρο. 

Μετά από περισσότερα από 10 χρόνια παρουσίας στον χώρο της επικοινωνίας, η TheWorx διατηρεί ήδη ένα σημαντικό πελατολόγιο, με brands όπως ΟΠΑΠ Κύπρου, Anytime (INTERAMERICAN), Lay’s, Bourjois, RIMMEL, J&B, Johnnie Walker, Whiskas, Pedigree κ.ά. 

Αναγνωρίζοντας την εξαιρετική δουλειά και τα αμέτρητα success stories που έχει δημιουργήσει η TheWorx για τους πελάτες τους, τα KFC ανέθεσαν στην Εταιρεία τη διαχείριση της διαδικτυακής και ψηφιακής επικοινωνίας τους. 

Μετά από αυτή την εξέλιξη, τα εστιατόρια KFC εμπιστεύονται όλη την επικοινωνία τους στο Group της TELIA & PAVLA BBDO, που χειρίζεται ήδη την ATL επικοινωνία των KFC εδώ και αρκετά χρόνια. 

Η TheWorx καλωσορίζει το μεγάλο brand KFC στη οικογένειά της και είναι έτοιμη να δημιουργήσει μερικές από τις πιο... mouse clickin’ good διαδικτυακές καμπάνιες των τελευταίων χρόνων. 

Δειτε Επισης

Ξεκίνησε ο Σύνδεσμος Κυπρίων Επαγγελματιών Ελλάδας-«Εφαλτήριο για από κοινού ανάπτυξη»
Η Κύπρος φιλοξένησε την ετήσια τελετή «Collectives» του Conservation Collective
Ενισχύουν τη συνεργασία τους ΚΣΕΕΚ και AIAD-Πού αποσκοπεί το MoU που υπέγραψαν
Το RMHC Κύπρου τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας με το μεγαλύτερο Family Fun Day
Πρώτο επιστημονικό συνέδριο για τον αυτισμό στο ΤΕΠΑΚ
Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Υποτροφία «Εύη Παπαδοπούλου»: Η ΚΕΑΝ επενδύει για άλλη μια χρονιά στην εκπαίδευση των νέων
Γεγονός το PadelPro Corporate Padel Tournament by IN Business-Πώς να δηλώσετε συμμετοχή
Επιστρέφει δυναμικά το 2ο ετήσιο Cyprus Forum London
Κορυφαίοι διεθνείς εμπειρογνώμονες συμμετέχουν στο φετινό Compliance Forum