Αποκλειστική πολυτέλεια στο mall του Radisson Blu
07:03 - 29 Σεπτεμβρίου 2017
Καταστήματα, εστιατόρια και cafe στο ισόγειο του πεντάστερου ξενοδοχείου
Σε επαφή με εκλεκτά καταστήματα προκειμένου να συνεργαστεί στο εμπορικό κέντρο του πεντάστερου Radisson Blu Hotel Larnaca βρίσκεται η Quality Group.
Η εταιρεία έχει αναλάβει τη διαχείριση του εμπορικού κέντρου που θα λειτουργεί στο ισόγειο του πολυτελούς ξενοδοχείου, το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει την άνοιξη του 2018.
Διαβάστε ακόμα: Επιτακτική η ανάγκη συρρίκνωσης του ευρωπαϊκού τραπεζικού τομέα
Στο εμπορικό κέντρο θα βρίσκονται, μεταξύ άλλων, 15 καταστήματα, εστιατόρια, καφετέριες, όπως επίσης και σπα πολυτελείας.
Συγκεκριμένα, το εμπορικό κέντρο θα περιλαμβάνει δύο εστιατόρια πολυτελείας, με συμβούλους και σεφ από Ελλάδα.
Σε επαφή με εκλεκτά καταστήματα προκειμένου να συνεργαστεί στο εμπορικό κέντρο του πεντάστερου Radisson Blu Hotel Larnaca βρίσκεται η Quality Group.
Η εταιρεία έχει αναλάβει τη διαχείριση του εμπορικού κέντρου που θα λειτουργεί στο ισόγειο του πολυτελούς ξενοδοχείου, το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει την άνοιξη του 2018.
Διαβάστε ακόμα: Επιτακτική η ανάγκη συρρίκνωσης του ευρωπαϊκού τραπεζικού τομέα
Στο εμπορικό κέντρο θα βρίσκονται, μεταξύ άλλων, 15 καταστήματα, εστιατόρια, καφετέριες, όπως επίσης και σπα πολυτελείας.
Συγκεκριμένα, το εμπορικό κέντρο θα περιλαμβάνει δύο εστιατόρια πολυτελείας, με συμβούλους και σεφ από Ελλάδα.
Το ένα εστιατόριο θα προσφέρει πιάτα από ιαπωνική και περουβιανή κουζίνα, ενώ το άλλο θα είναι ένα κλασικό steak house.
Σημειώνεται ότι και για τα δύο εστιατόρια έχει ήδη κλείσει η συμφωνία συνεργασίας με την Quality Group.
Από την άλλη, η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με γνωστά brands στον τομέα των cafes, ενώ πραγματοποιεί επαφές και για τα καταστήματα του εμπορικού κέντρου.
Στόχος είναι να δημιουργηθεί στη Λάρνακα ένας μοναδικός χώρος με exclusive luxury services και στο πλαίσιο αυτό η Quality επιδιώκει τη συνεργασία με κορυφαίες μάρκες του λιανικού εμπορίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι καθένα από τα 15 καταστήματα του εμπορικού κέντρου του Radisson Blu θα αφορά ξεχωριστή κατηγορία ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ (π.χ. μία ανδρική μπουτίκ, ένα κατάστημα ρολογιών κλπ).
Η συνολική έκταση του mall ξεπερνά τα 1.000 τ.μ., ενώ ολόκληρο το έργο εκτείνεται σε 23.684 τ.μ.
Σημειώνεται ότι και για τα δύο εστιατόρια έχει ήδη κλείσει η συμφωνία συνεργασίας με την Quality Group.
Από την άλλη, η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με γνωστά brands στον τομέα των cafes, ενώ πραγματοποιεί επαφές και για τα καταστήματα του εμπορικού κέντρου.
Στόχος είναι να δημιουργηθεί στη Λάρνακα ένας μοναδικός χώρος με exclusive luxury services και στο πλαίσιο αυτό η Quality επιδιώκει τη συνεργασία με κορυφαίες μάρκες του λιανικού εμπορίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι καθένα από τα 15 καταστήματα του εμπορικού κέντρου του Radisson Blu θα αφορά ξεχωριστή κατηγορία ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ (π.χ. μία ανδρική μπουτίκ, ένα κατάστημα ρολογιών κλπ).
Η συνολική έκταση του mall ξεπερνά τα 1.000 τ.μ., ενώ ολόκληρο το έργο εκτείνεται σε 23.684 τ.μ.
Διαβάστε ακόμα: «Κυπριακό αυτογκόλ απειλεί τις εξαγωγές χαλουμιού»