Στα $5 δισ. έφτασε η αξία του ονόματος του Mini

Είναι γνωστό ότι εδώ και δεκαετίες το Mini εμπνέει πολλούς πελάτες από όλο τον κόσμο. Ο συνεχής επαναπροσδιορισμός του ονόματός του μέσα από ελκυστικά προϊόντα, καινοτομίες, αυθεντικότητα και ποιοτικές επικοινωνίες αποτελεί τμήμα του «γενετικού υλικού» του. Αυτός ο ενθουσιασμός αντανακλάται με τον καλύτερο τρόπο στην τελευταία έκθεση που δημοσίευσε η εταιρία Interbrand με θέμα τα καλύτερα παγκόσμια εμπορικά σήματα (Best Global Brands). Η αξία της μάρκας Mini αυξήθηκε και πάλι φέτος με brand value που ξεπερνά τα πέντε δισεκατομμύρια δολάρια. Μάλιστα η καινοτόμα premium μάρκα ανέβηκε στο Νο 87 της γενικής κατάταξης.

Να σημειώσουμε ότι το 2014, η μάρκα δεν είχε μπει καν στο top 100, αλλά το 2015 εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην 98η θέση και το 2016 ανέβηκε δέκα θέσεις ψηλότερα, φτάνοντας στο No 88. Η ισχυρή άνοδος πηγάζει από την αυθεντικότητα και το ντιζάιν που αντανακλάται με τον πιο όμορφο τρόπο στην εξωτερική εμφάνιση.

Είναι γνωστό -άλλωστε- ότι η μάρκα απευθύνεται σε δημιουργικούς, νέους ανθρώπους που ζουν σε πόλεις, όπου οι ελκυστικοί χώροι διαβίωσης συρρικνώνονται συνεχώς και η υπεύθυνη χρήση κτιριακών υποδομών γίνεται όλο και πιο σημαντική. 

Τέλος, η άνοδος της αξίας του εμπορικού σήματος της Mini συνοδεύεται από αντίστοιχη αύξηση των προϊοντικών πωλήσεων. Τους πρώτους οκτώ μήνες της χρονιάς, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,1% από πέρσι, φτάνοντας συνολικά στα 230.925 οχήματα. Οι μεγαλύτεροι συντελεστές ανόδου για την premium μάρκα είναι τα Mini Countryman (+12,9%) και Mini Convertible (+20,3%).

Το «Best Global Brands» 2017 είναι η 18η έκδοση της έκθεσης που δημοσιεύεται κάθε χρόνο από την παγκόσμια εταιρία συμβούλων μάρκας Interbrand και διερευνά τον τρόπο με τον οποίο τα εμπορικά σήματα καθορίζουν την επιτυχία μιας εταιρίας. Η κατάταξη βασίζεται στην οικονομική επιτυχία των προϊόντων και υπηρεσιών της μάρκας, στο ρόλο της στην απόφαση αγοράς του πελάτη και στον αντίκτυπο που έχει στην τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας.
 
ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δειτε Επισης

H Unicars οδηγεί για μια ακόμη χρονιά το Skoda Cyprus Gran Fondo
Η RIFAI στην Κύπρο: Νέα εποχή με πλήρη ανακαίνιση των τριών καταστημάτων της-Μια κομβική στιγμή για το brand
Lexus RZ: Βελτιωμένη απόδοση και νέα εμπειρία πολυτέλειας
Αυθεντική εμπειρία Range Rover στην καρδιά της Λευκωσίας από τον Όμιλο Πηλακτούτα (pics)
CTC AUTOMOTIVE: Το νέο ηλεκτρικό Hyundai INSTER στα τρία κορυφαία μοντέλα των βραβείων World Car 2025
Το «Γιαννούδι» και η συμβολή της ΚΕΟ στην κυπριακή οινοποιία
Η αμιγώς ηλεκτρική εξέλιξη ενός icon...Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+
Lidl Κύπρου: Η επετειακή καμπάνια για τα 15 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Κύπρο (video)
Το καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής Coligas Fast από την Aboca-Διατίθεται σε όλα τα φαρμακεία παγκύπρια
VitaPets Ltd: Γιορτάζει πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην κυπριακή αγορά