Βαγγέλης Μόσχος: Νέος Country Sales Manager της Α/φοί Λανίτη

Καθήκοντα Country Sales Manager στην Α/φοί Λανίτη Λτδ-Μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC AG, αναλαμβάνει από την 1η Οκτωβρίου ο Βαγγέλης Μόσχος παίρνοντας τα ηνία από τον Χριστόδουλο Χριστοδουλάκη ο οποίος διορίστηκε ως Regional Sales Manager της Coca-Cola HBC AG στη Νιγηρία.
 
Διαβάστε ακόμα: Κρις Χριστοδουλάκης: Regional Sales Manager της Coca –Cola Hellenic στη Νιγηρία 

Ο Βαγγέλης Μόσχος διετέλεσε Marketing Manager της 3 Ε Ελλάδας στης οποίας στο δυναμικό εντάχθηκε από το 2008. Έκτοτε ο κ. Μόσχος ανέλαβε θέσεις αυξανόμενης ευθύνης, συμπεριλαμβανομένης αυτής του Marketing Manager Amita, όπου καθιέρωσε μια στρατηγική για το σύνολο του χαρτοφυλακίου των χυμών της Εταιρείας, ενώ το 2013, ανέλαβε το ρόλο του Route to Market Project Leader, όπου ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη πρόταση για το νέο μοντέλο data sharing, με μια απόλυτα αυτοματοποιημένη λύση που υιοθετήθηκε ως βέλτιστη πρακτική σε επίπεδο Ομίλου. 
 
Το 2015, ανέλαβε το ρόλο του Category Development Manager για Ελλάδα και Κύπρο, όπου συνεργάστηκε στενά με την ομάδα των Key Accounts. Το Νοέμβριο του 2015, ο κ. Μόσχος προήχθη στο ρόλο του Marketing Manager αρχικά για την Ελλάδα, αναλαμβάνοντας πρόσφατα και την ευθύνη της Κύπρου. Σε αυτόν το ρόλο, ηγήθηκε με επιτυχία του τμήματος Marketing, αναπτύσσοντας μια ισχυρή ομάδα και υλοποιώντας σημαντικές πρωτοβουλίες όπως, το παγκόσμιο λανσάρισμα της Coca-Cola Stevia, το λανσάρισμα της συλλεκτικής έκδοσης μπουκαλιών στην Κρήτη, τη νέα καμπάνια της Amita Motion και το νέο Innovation framework, δημιουργώντας τα θεμέλια πίσω από την καινοτομία μέσω μιας καλά σχεδιασμένης πλατφόρμας.

Πριν από την ένταξη του στο δυναμικό της 3 Ε - Coca-Cola HBC AG, ο κ. Μόσχος εργάστηκε για τη Nestle Ελλάδας, στην ALLIED DOMECQ Spirits & Wines SA και στην HENKEL HELLAS S.A.
 
Ο Βαγγέλης Μόσχος είναι κάτοχος πτυχίου Χημείας από το University of Laverne στην Καλιφόρνια, ΗΠΑ, και ΜΒΑ από το University of Laverne στην Ελλάδα.
 
Διαβάστε ακόμα: Καζίνο: Minimum €2,5 εκατ. στα κρατικά ταμεία τα πρώτα 4 χρόνια

Δειτε Επισης

Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
Τελευταίες πινελιές στα νομοσχέδια για την φορολογική μεταρρύθμιση-Οι βασικές πτυχές και πότε πάνε στην Βουλή
Βγαίνει η Ελληνική, ετοιμάζεται να μπει η Eurobank...Πρόθεση για παράλληλη εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑΚ
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Η φιλοσοφία του Palm Beach Resort...Η αρχιτεκτονική, ο εσωτερικός σχεδιασμός και ένα έργο που αλλάζει την Λάρνακα
Θάνος Μιχαηλίδης: Ανοίγει το καλοκαίρι του 2026 το Palm Beach Resort-Μεγάλη τιμή η συνεργασία με την Premium Access
Shaul Keinan: Συνήθως βλέπουμε αριθμούς και επενδυτική δυναμική, αλλά...Η πραγματική αξία του Palm Beach Resort