powered by

Μη διακόπτετε εάν δεν σας αρέσει να σας διακόπτουν

Σε κανέναν δεν αρέσει να τον διακόπτουν όταν μιλά, όμως όλοι φαίνεται να είμαστε επιρρεπείς σ’ ετούτη την «κακή» συνήθεια.
Στο σημερινό επεισόδιο των “Leading Paradigms”, ο Κυριάκος Ιακωβίδης, ειδικός σύμβουλος σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, μας βάζει στην ψυχολογία του… διακοπτόμενου, εξηγώντας μας πώς η συγκεκριμένη συνήθεια στον επαγγελματικό μας χώρο, μπορεί να έχει συνέπειες και κόστος για την επιχείρηση.
 
«Η ποιότητα σκέψης σ’ έναν διάλογο ή σε μια συνάντηση μιας ομάδας υποφέρει. Όταν η ποιότητα σκέψης υποφέρει, οι αποφάσεις της επιχείρησης ή της ομάδας υποφέρουν. Αυτό, κατά συνέπεια, επηρεάζει την απόδοση κι έχει κόστος», επισημαίνει και προτείνει δυο απλές ιδέες για να κόψουμε μια για πάντα αυτή τη συνήθεια.
 
Η πρώτη είναι η τοποθέτηση, κατά την επόμενη συνάντηση της ομάδας μας, ενός κουμπαρά στη μέση του τραπεζιού, μέσα στον οποίο κάθε φορά, που κάποιος διακόπτει τον συνομιλητή του, θα βάζει ένα ευρώ. Εάν αυτό δεν… πιάσει, ο κ. Ιακωβίδης προτείνει την ανάγνωση του βιβλίου της Nancy Kline “Time to Think”.
 
Σε κάθε περίπτωση, για να πετύχουμε τη βέλτιστη επικοινωνία και συνεργασία εντός της ομάδας, εκτός από το να σκεφτούμε πριν μιλήσουμε, επιβάλλεται να σκεφτούμε διπλά, πριν διακόψουμε κάποιον από τους συνομιλητές μας.

Δειτε Επισης

22ο Συνέδριο Advertising, Marketing, Media & Communication: Εκεί όπου συναντήθηκαν οι ιδέες που διαμορφώνουν το αύριο(pics)
Πρόγραμμα ESSO Safe Vision: Δωρεάν οπτικομετρήσεις για οδηγούς σε όλη την Κύπρο
Κωνσταντίνα Στυλιανού: Κινητήριος δύναμη για παιδιά με αυτισμό για δύο συνεχόμενα έτη το κέντρο «Χρώμα & Φως» της XM
Στο νοσοκομείο «Υγεία» η πρώτη εμφύτευση της ενδοκαρδιακής αντλίας αίματος «Impella» στην Κύπρο
Φίλιππος Πατσαλής: Ο άνθρωπος που έκανε την επιστήμη αποστολή
Φίλιππος Καμέρης στο Inspire 2025: Όταν το όραμα χτίζεται με τα χέρια και την καρδιά
Ξεκινούν οι τελικοί του 1ου Corporate Padel Tournament
Ενώνουν δυνάμεις ASBIS και Origin Acoustics...Νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του ποιοτικού ήχου
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Ψηφίστηκε εναρμονιστικό νομοσχέδιο για ευρωπαϊκό ενιαίο σημείο πρόσβασης επιχειρήσεων της Ε.Ε.