Παγκόσμια πρεμιέρα για τη νέα Porsche Cayenne

Η ολοκαίνουργια Porsche Cayenne γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα της στη Φρανκφούρτη ενώ προηγήθηκε και μια online εκδήλωση όπου την παρακολούθησαν εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο.

Tο νέο μοντέλο μπορεί να δείχνει σαν μια ανανέωση της προηγούμενης γενιάς αλλά σίγουρα δεν είναι κάτι τέτοιο. Είναι ένα ολοκαίνουριο μοντέλο με σωρεία σχεδιαστικών και τεχνολογικών καινοτομιών.

Όσον αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό οι μηχανικοί της Porsche έδωσαν έμφαση στην αεροδυναμική χωρίς όμως να παρεμβαίνουν στην ταυτότητα που υιοθετεί η εταιρεία στα εκτός δρόμου μοντέλα της. Μπροστά η νέα Cayenne είναι πιο χαμηλή και πιο κομψή ενώ πίσω η πιο κεκλιμένη οροφή, κάνει την καινούργια Cayenne να δείχνει πιο μεγάλη και πιο χαμηλή. Όσον αφορά τις διαστάσεις, το μήκος της έχει αυξηθεί κατά 63 χιλιοστά και το ύψος της έχει μειωθεί κατά 9, ενώ το μεταξόνιο έχει παραμείνει στα 2,895. 

Σημαντικό είναι και το ότι οι χώροι έχουν μεγαλώσει σημαντικά παρά το ότι το μεταξόνιο δεν αυξήθηκε. Μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών που φθάνει τώρα τα 770 λίτρα και είναι κατά 100 μεγαλύτερο από αυτό της προηγούμενης γενιάς.

Σημαντικά αναβαθμισμένο αλλά και με πολλές επιρροές από τη νέα Panamera είναι και το εσωτερικό της Cayenne. H κεντρική κονσόλα πλέον δεν έχει συμβατικά κουμπιά αλλά διακόπτες αφής ενώ η μεγάλη οθόνη των 12,3 ιντσών διαθέτει λειτουργίες που ελέγχονται ακόμα και με φωνητικές εντολές. Στον πίνακα οργάνων το μόνο αναλογικό όργανο είναι το παραδοσιακά κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο. Δεξιά και αριστερά του υπάρχουν δύο οθόνες 7,0 ιντσών που μπορούν να προγραμματιστούν ελεύθερα και να απεικονίζουν από το ταχύμετρο μέχρι τους χάρτες του συστήματος πλοήγησης ή αυτού της νυχτερινής όρασης. Το τελευταίο λειτουργεί με θερμική κάμερα και είναι ένα από τα πολλά διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης, ενώ φυσικά υπάρχουν και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης κινητών και online υπηρεσιών.

Μερικά από τα στοιχεία που θα εφοδιάζουν τη νέα γενιά της Cayenne είναι: τα προγράμματα λειτουργίας της ανάρτησης για άσφαλτο και χώμα, το σύστημα μείωσης των κλίσεων, τετραδιεύθυνση  και στάνταρ ζάντες 19 ιντσών (μέχρι και 21).

Η νέα Porsche Cayenne είναι αρχικά διαθέσιμη με δύο εξακύλινδρα σύνολα 3.0 λίτρων και ένα V8 biturbo 4.0 λίτρων. Ο βασικός V6 αποδίδει με τη βοήθεια turbo 340 ίππους και 450 Nm είναι με διπλό τούρμπο κινείται και η Cayenne S. Αποδίδει 450 ίππους και 520 Nm ενώ φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 4,9 δεύτερα με το πακέτο Chrono.

Η κορυφαία έκδοση της τρίτης γενιάς Cayenne είναι σίγουρα η Turbo και εφοδιάζεται από το V8 biturbo κινητήρα των 4.0 λίτρων με απόδοση 550 ίππων (30 ίπποι περισσότεροι σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο) και 770 Nm ροπής. Η νέα Cayenne Turbo διαθέτει το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Tiptronic S και φθάνει τα 0-100 σε 4,1 δευτερόλεπτα. Στο σύντομο μέλλον θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένης και της υβριδικής.

Δειτε Επισης

Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»