Powered by

Προϋπολογισμός ΕΤΑΠ για τουριστική αναβάθμιση της Πάφου

Τον προκαταρκτικό Προϋπολογισμό και Σχέδιο προώθησης της Τουριστικής Πάφου  για το 2018  ενέκρινε  ηΕταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου (ΕΤΑΠ), συνεχίζοντας τις προσπάθειες αναβάθμισης και προώθησης της επαρχίας ως τουριστικό προορισμό.

Το εν λόγω πλάνο δράσεων καταρτίστηκε λαμβάνοντας υπόψη κατά κύριο λόγο τις ιδιαίτερες εμπειρίες/προϊόντα που διαφοροποιούν την επαρχία από άλλες αγορές με ικανοποιητική αεροπορική σύνδεση, διεθνής τάσεις, αγορές στόχευσης του εθνικού οργανισμού τουρισμού και ιδιωτών εταίρων αλλά και αγορές που παρουσιάζουν προοπτική.  

Στο εν λόγω πλάνο που ενέκρινε το Δ.Σ ΕΤΑΠ Πάφου για το 2018 δίδεται έμφαση μεταξύ άλλων στην επένδυση κονδυλίων για:
-Περεταίρω αναβάθμιση του έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού παρουσίασης της  Επαρχίας 
-Ενίσχυση της συμμετοχή σε εξειδικευμένες εκθέσεις και εργαστήρια στο εξωτερικό για περαιτέρω ανάπτυξη γαμήλιων τελετών, αθλητικού τουρισμού, τουρισμού υπαίθρου, χειμερινού τουρισμού και άλλα εξειδικευμένα τμήματα.
-Ενισχυμένες προσπάθειες φιλοξενίας στην Πάφο δημοσιογράφων, bloggers και άλλων τουριστικών εταίρων. 
-Αναβάθμιση της χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης 
-Συνεχής βελτίωση των διαφόρων εμπειριών που προσφέρει ολόκληρη η Επαρχία

Επίσης πολύ σημαντική θεωρείται η κατάθεση προτάσεων σε ευρωπαϊκά προγράμματα και η πιθανή απορρόφηση και άλλων κονδυλίων που κατά κύριο λόγο αναμένεται να επενδυθούν σε καλυτέρευση  της οργάνωσης του τουριστικού προϊόντος και τουριστικής εμπειρίας που προσφέρεται σε ολόκληρη την επαρχία.     

Για το Έτος 2018 όπως διαφαίνεται μέχρι σήμερα από σχετικό προγραμματισμό διοργανωτών ταξιδίων και αεροπορικών εταιριών παρουσιάζονται θετικές ενδείξεις  για την ροή επισκεπτών από διάφορες σημαντικές αγορές.  Τόσο η ΕΤΑΠ όσο και οι φορείς που την πλαισιώνουν είναι αισιόδοξοι για την ερχόμενη χρονιά που πιθανότατα θα συμβάλει ακόμη περισσότερο προς την επίλυση του χρόνιου προβλήματος της εποχικότητας.       

Δειτε Επισης

Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Θάνος Μιχαηλίδης: Ανοίγει το καλοκαίρι του 2026 το Palm Beach Resort-Μεγάλη τιμή η συνεργασία με την Premium Access
Shaul Keinan: Συνήθως βλέπουμε αριθμούς και επενδυτική δυναμική, αλλά...Η πραγματική αξία του Palm Beach Resort
Το μιντιακό οικοσύστημα της Κύπρου σε νέα…συχνότητα-Οι ηγέτες του χώρου αποτυπώνουν ευκρινώς την εικόνα
Στα σκαριά μεικτή τηλεργασία στο δημόσιο-Επεκτείνεται και το ευέλικτο ωράριο εργασίας
Κοινό μέτωπο ΟΕΒ-ΚΕΒΕ για την ΑΤΑ... Τα τέσσερα σημεία που τονίζουν και υποδεικνύουν στον Γιάννη Παναγιώτου
Gen Z: Χάνονται στην οθόνη, ενημερώνονται από το feed-Μεγάλη έρευνα της IMR/Πανεπιστήμιο Λευκωσίας™
Ο τομέας της διαφήμισης και της επικοινωνίας σε πορεία μετεξέλιξης…Πώς κινούνται οι διαφημιστικές εταιρείες στην Κύπρο
Φτωχότερη η ιατρική κοινότητα της Κύπρου…Έφυγε από την ζωή ο γνωστός ορθοπεδικός Νίκος Γ. Ιωάννου(video)