Επανασχεδιάζεται η λεωφόρος Τσερίου

Επανασχεδιασμό της λεωφόρου Τσερίου αποφάσισαν οι εμπλεκόμενοι στο πλαίσιο σύσκεψης στο Προεδρικό υπό τον Προέδρο της Δημοκρατίας Νίκο Αναστασιάδη. Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Στροβόλου Ανδρέα Παπαχαραλάμπους ο επανασχεδιασμός θα κινείται προς την κατεύθυνση δημιουργίας δρόμου δύο λωρίδων.
 
Στη σημερινή σύσκεψη παρέστησαν ο Υπουργός Εσωτερικών Κωνσταντίνος Πετρίδης, ο Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων Μάριος Δημητριάδης, ο Υπουργός Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξης Ιωνάς Νικολάου αντιπροσωπεία του Δημοτικού Συμβουλίου Στροβόλου με επικεφαλής τον Δήμαρχο Ανδρέα Παπαχαραλάμπους καθώς και αντιπροσωπεία κατοίκων και καταστηματαρχών της Λεωφόρου Τσερίου.
 
Σε δηλώσεις του μετά το πέρας της σύσκεψης ο Υπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι η Κυβέρνηση είχε κρίνει το έργο ως ώριμο και αναγκαίο. «Είναι γνωστή η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην Τσερίου, όπου είναι ένα μπάχαλο εκεί και γι’ αυτό τον λόγο το είχαμε προκηρύξει το 2015 και μάλιστα, είχαν κατακυρωθεί και προσφορές. Παρά το γεγονός ότι έγιναν αλλαγές στον αρχικό σχεδιασμό, στην προσπάθεια να ικανοποιηθούν οι κάτοικοι της περιοχής και οι καταστηματάρχες, τελικά το κονδύλι σταυρώθηκε στη Βουλή από όλα τα υπόλοιπα κόμματα και δεν μπόρεσε να προχωρήσει το έργο και έχει καθυστερήσει», ανέφερε.
 
«Έχει γίνει σήμερα ξανά μια συνάντηση με τον Δήμαρχο, το Δημοτικό Συμβούλιο και με μια ομάδα δημοτών της περιοχής και τέθηκε έντονα από αυτούς το αίτημα για επανασχεδιασμό του δρόμου», σημείωσε, προσθέτοντας ότι λήφθηκε η απόφαση «να δούμε ξανά το θέμα του επανασχεδιασμού, ώστε να μπορέσει να γίνει εκεί ένας δρόμος, ο οποίος να ικανοποιεί τις ανάγκες αλλά ταυτόχρονα, όπως έχει τονίσει και ο Πρόεδρος, αυτός ο επανασχεδιασμός θα πρέπει να περάσει από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του κράτους και επίσης - ακόμη πιο σημαντικό – θα πρέπει να διασφαλίσει την ασφάλεια των διερχομένων».
 
«Γιατί να υπενθυμίσω» πρόσθεσε, «ότι έχουν γίνει αρκετά θανατηφόρα δυστυχήματα εκεί κατά τα τελευταία χρόνια και σίγουρα δεν θέλουμε να θρηνήσουμε άλλα θύματα».
 
Σε ερώτηση αν ο σχεδιασμός θα είναι για τη δημιουργία δύο λωρίδων, ο κ. Δημητριάδης απάντησε ότι «στον επανασχεδιασμό θα εξεταστεί το σενάριο των δύο λωρίδων, δηλαδή, θα μιλάμε για αναβάθμιση του δρόμου».
 
«Θα πρέπει όμως οι αρμόδιες Υπηρεσίες να κοιτάξουν τα θέματα του σχεδιασμού, των υπηρεσιών, της διοχέτευσης της κίνησης, γιατί περνά πάρα πολλή κίνηση από αυτόν τον δρόμο, και θα πρέπει όλα αυτά να τα λάβουν υπόψη και να σκεφτούν πώς θα ικανοποιηθούν οι ανάγκες του κράτους ικανοποιώντας ταυτόχρονα και τις ανάγκες των δημοτών. Δεν είναι εύκολο εγχείρημα, αλλά αυτό θα γίνει», τόνισε.
 
Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Στροβόλου Ανδρέας Παπαχαραλάμπους είπε ότι η παρέμβαση του Προέδρου ήταν καταλυτική και ότι αποφασίστηκε ότι θα γίνει επανασχεδιασμός για τη λεωφόρο Τσερίου με δυο λωρίδες, πλατιά πεζοδρόμια, σκίαση, ποδηλατόδρομο, για ένα δρόμο που να εξυπηρετεί πρώτιστα τις ανάγκες των εμπλεκομένων που δεν είναι άλλοι από τους κατοίκους που ζουν και εργάζονται στη λεωφόρο Τσερίου».
 
Ο κ. Παπαχαραλάμπους ευχαρίστησε τον Πρόεδρο για την παρέμβασή του, υποδεικνύοντας ότι η προσέγγιση που προτάθηκε από την τοπική αρχή και τους τοπικούς φορείς, και η οποία έχει γίνει δεχτή είναι μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, δίνει προτεραιότητα στον πεζό, στους ποδηλάτες, στα άτομα με ειδικές ανάγκες και όχι στους διερχόμενους αυτοκινητιστές.
 
Ερωτηθείς σχετικά ο Δήμαρχος Στροβόλου απάντησε ότι δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα στην περιοχή με την αλλαγή του σχεδιασμού και επανέλαβε ότι προτεραιότητα δεν είναι το αυτοκίνητο, αλλά οι πεζοί, τα άτομα με ειδικές ανάγκες, οι ποδηλάτες.
 
«Θέλουμε πλατιά πεζοδρόμια, θέλουμε οι δημότες μας να ζουν, να εργάζονται, να κινούνται ελεύθερα επί της λεωφόρου Τσερίου", ανέφερε.
 
Απαντώντας σε άλλη ερώτηση είπε ότι θα χρειαστεί επιπλέον χρόνος για να γίνει ο επανασχεδιασμός, επεσήμανε ωστόσο ότι αποφασίστηκε παράλληλα πως στο μεσοδιάστημα θα γίνουν κάποια βελτιωτικά έργα έτσι ώστε "το σημερινό χάλι", κατά την έκφραση του, να μην υπάρχει πλέον.
 
Σε ερώτηση κατά πόσο με τη νέα ρύθμιση δεν θα προκαλείται κυκλοφοριακή συμφόρηση, ο κ. Παπαχαραλάμπους ανέφερε ότι θα γίνει νέα μελέτη. «Πιστεύουμε, διότι έχουμε κάνει κι εμείς τις δικές μας μελέτες, ότι δεν θα δημιουργηθεί ιδιαίτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα», είπε.
 
Σημείωσε επίσης σε ό,τι αφορά το θέμα δημιουργίας νησίδας, ότι η θέση της τοπικής αρχής είναι ότι θα πρέπει να δημιουργηθεί ένας δρόμος με δύο λωρίδες και εκεί όπου χρειάζεται, αν χρειάζεται, για λόγους ασφαλείας, να δημιουργηθεί νησίδα. «Για μας προέχει και η ασφάλεια των άμεσα εμπλεκομένων», συμπλήρωσε.
 
Εκ μέρους της Ομάδας Πρωτοβουλίας Κατοίκων και Καταστηματαρχών ο Δημήτρης Μπαλαούρας ανέφερε ότι η Πρωτοβουλία ταυτίζεται απόλυτα με τα όσα ανέφερε ο Δήμαρχος και χαιρέτισε το ότι «μετά από τρία χρόνια αυτό το έργο θα πάρει ζωντάνια και θα γίνει αυτός ο δρόμος με επανασχεδιασμό, ο οποίος θα βοηθήσει και την κίνηση αλλά και τον κόσμο που ζει επί της λεωφόρου».
 
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Αναβάθμιση με ώθηση από ΑΞΕ και headquartering-Η συμβολή του Invest Cyprus και τι δηλώνει ο Ευγένιος Ευγενίου
65% πληρότητα για το Neocleous Tower-Το νέο επιχειρηματικό κέντρο της Λεμεσού
Μ. Αντώνιου: Αυξάνονται καθημερινά οι πιέσεις στην οικονομία λόγω της απεργίας στον κλάδο σκυροδέματος
Η οικονομία, οι αναβαθμίσεις και ένας Πρόεδρος στη δίνη του μηδενισμού και του αφορισμού
Οι ντόπιοι αγοραστές κάλυψαν την… τρύπα που δημιούργησε η μείωση των πωλήσεων ακινήτων σε ξένους
Land of Tomorrow: H γέφυρα που ενώνει τη Λάρνακα και το μέλλον
Ανένδοτες οι συντεχνίες στο σκυρόδεμα... Ο όρος που θέτουν για να τερματίσουν την απεργία
Συμφωνία σταθμός…Deal με Demetra-Logicom και πλώρη για το 100% της Ελληνικής Τράπεζας η Eurobank
Γιορτή του επιχειρείν... Απόψε τα 11α ΚΕΒΕ Business Leader Awards (pics)
CBN Young Dragon Awards: Με συμμετοχή ρεκόρ, ολοκληρώνεται την Τρίτη η διαδικασία ψηφοφορίας από το κοινό