Ο ρόλος της ασφάλειας στα οδικά δυστυχήματα

Πολλές συζητήσεις γίνονται το τελευταίο διάστημα γύρω από την οδηγική συμπεριφορά και την ορθή αντιμετώπιση της ιδιότητας του οδηγού. Ένας οδηγός οφείλει να συμμορφώνεται με τους κανόνες που θεσπίζει η κάθε αρμόδια αρχή, με τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας αλλά και με ένα «άτυπο» κώδικα σωστής συμπεριφοράς. Στο χώρο των sports λέγεται fair play, στο χώρο των μηχανοκίνητων θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε ασφάλιση. 

Η ασφάλιση ενός οχήματος κρίνεται πρωταρχικής σημασίας όχι μόνο για τον ίδιο τον οδηγό, αλλά και για το σύνολο μιας κοινότητας. Η ασφάλιση, προστατεύει από καθημερινές δυσκολίες, όπως είναι ένα σκασμένο λάστιχο κατά τη διάρκεια καταρρακτώδους βροχής, μία προβληματική μπαταρία λίγο πριν την επιστροφή από ένα σαββατοκύριακο μακριά από την πόλη, από απρόσμενα δυσάρεστα συμβάντα όπως είναι η κλοπή ενός οχήματος ή από ένα μικρο - τρακάρισμα, αλλά κυρίως μας προστατεύει όλους μας από τη δύσκολη περίπτωση ενός οδικού δυστυχήματος. 

Ένα ασφαλισμένο όχημα, προσφέρει τη δυνατότητα στον οδηγό του να μην ασχοληθεί με τίποτα άλλο πέρα από τον ανθρώπινο παράγοντα και να εναποθέσει όλα τα διαδικαστικά σε κάποιον άλλον. Η οικονομική ευελιξία που προσφέρει ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο θέτει την κατάσταση στην πραγματική της υπόσταση και ολοκληρώνεται σε συγκεκριμένο χρόνο, χωρίς να έχει ζημιωθεί κανένας από τους εμπλεκόμενους οδηγούς. 

Με 3 διαφορετικές προτάσεις ασφαλιστικού συμβολαίου και 5 λεπτά από το χρόνο μας, η Anytime προσφέρει ολοκληρωμένη κάλυψη, με την εγγύηση της Interamerican και ένα ισχυρό δίκτυο συνεργατών που βρίσκεται 24 ώρες το 24ωρο στη διάθεση του καθενός. Στην περίπτωση ενός ατυχήματος, εξειδικευμένος συνεργάτης θα βρεθεί δίπλα σας ολοκληρώνοντας την καταγραφή του συμβάντος και αναλαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα διαδικαστικά. Γιατί τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό από το να κάνεις την σωστή επιλογή. 

Δειτε Επισης

Λουίς ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Νέες μειώσεις στα επιτόκια εάν διατηρηθούν οι προβλέψεις για τον πληθωρισμό
ING: Αυτές είναι οι εκτιμήσεις για τις μειώσεις των επιτοκίων το 2025 σε ΕΚΤ και Τράπεζα της Αγγλίας
Νάγκελ: Η ΕΚΤ δεν πρέπει να μειώσει τα επιτόκια πολύ γρήγορα
Παρουσιάστηκε ο οδικός χάρτης για επανασύσταση του συνεργατισμού-«Ωρίμασαν οι συνθήκες»
Μηχανές ΑΤΜ της«Astrobank» σε Λιοπέτρι, Αυγόρου και Άχνα έξω από τα κτήρια των Κοινοτικών Συμβουλίων
Κεντρική Τράπεζα: Σημαντική πρόοδος στην στρατηγική για χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό στην Κύπρο
Η ψηφιακή ανθεκτικότητα στο επίκεντρο: Προετοιμασία για τη συμμόρφωση με τον κανονισμό DORA (video)
Συμφωνία σταθμός…Deal με Demetra-Logicom και πλώρη για το 100% της Ελληνικής Τράπεζας η Eurobank
Αλλάζει η ατζέντα των διεθνών αναλυτών για τις ελληνικές τράπεζες
Ξ. Κονομής: Η πορεία προς το Net Zero, οι προκλήσεις για τις επιχειρήσεις και ο στόχος του 8ου Business Leaders Summit