Powered by

Β. Αμερική και Κίνα εκτοξεύουν τις πωλήσεις της Adidas

H Adidas θα διαθέσει περισσότερα κεφάλαια για διαφήμιση ώστε να μπορέσει να ανταγωνιστεί επάξια τους αντιπάλους της στις ΗΠΑ, Nike και Under Armour, ανακοίνωσε σήμερα η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών, παράλληλα με τη δημοσιοποίηση των οικονομικών της στοιχείων που έδειξαν μεγάλη άνοδο στις πωλήσεις β' τριμήνου.
 
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 28% στην Κίνα και 26% στη Βόρεια Αμερική, αν και υποχώρησαν κατά 11% στη Ρωσία.
 
Συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν 19% στα 5,038 δισ. ευρώ με το κύριο brand της Adidas να παρουσιάζει αύξηση 21% ενώ οι πωλήσεις της Reebok ενισχύθηκαν 5%.
 
Η εταιρεία διπλασίασε το μερίδιό της στην αμερικανική αγορά αθλητικών υποδημάτων τον Απρίλιο στο 12,7%, ενώ η Nike έχασε 2% στο 52,7%.
 
Υπενθυμίζεται ότι η Adidas είχε αναβαθμίσει τις εκτιμήσεις για το 2017 την προηγούμενη εβδομάδα.
 
Σε ό,τι αφορά τις δαπάνες για μάρκετινγκ, ανακοινώθηκε ότι θα αυξηθούν κατά 700-800εκατ. Ευρώ έως και το 2020.
 
ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Από τα McDonald’s στην Amazon: Τα μαθήματα που πήρε ο Τζεφ Μπέζος στην πρώτη του δουλειά
Γερμανία: Υποχώρησε στο 2,1% ο πληθωρισμός τον Μάιο
ΔΝΤ: Σημάδια επιβράδυνσης στο εμπόριο, καθώς υποχωρεί ο πανικός των δασμών
Σε νέα υψηλά επίπεδα ο χρυσός-Οι επενδυτές σπεύδουν σε ασφαλή καταφύγια
Bitcoin-Ether: Χάνουν αξία τα cryptos με φόντο την κλιμάκωση στη Μ. Ανατολή… Ρευστοποιήθηκε $1 δις σε 24 ώρες
Goldman Sachs: Μειώνει στο 30% τον κίνδυνο ύφεσης των ΗΠΑ μετά το νέο εμπορικό deal με την Κίνα
Ε.Ε.: Προειδοποιεί με αποκλεισμό δύο κινεζικές τράπεζες για εμπόριο με τη Ρωσία
Τζέιμι Ντάιμον: Η αμερικανική οικονομία κινδυνεύει από επιβράδυνση τους επόμενους μήνες
ΗΠΑ: Πρώτες σε αριθμό εκατομμυριούχων-Ποιες χώρες ακολουθούν
Επιμένει ο Τραμπ: Θα ορίσω μονομερείς δασμούς σε δύο εβδομάδες-Ετοιμάζει επιστολές προς δεκάδες οικονομίες