Powered by

Β. Αμερική και Κίνα εκτοξεύουν τις πωλήσεις της Adidas

H Adidas θα διαθέσει περισσότερα κεφάλαια για διαφήμιση ώστε να μπορέσει να ανταγωνιστεί επάξια τους αντιπάλους της στις ΗΠΑ, Nike και Under Armour, ανακοίνωσε σήμερα η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών, παράλληλα με τη δημοσιοποίηση των οικονομικών της στοιχείων που έδειξαν μεγάλη άνοδο στις πωλήσεις β' τριμήνου.
 
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 28% στην Κίνα και 26% στη Βόρεια Αμερική, αν και υποχώρησαν κατά 11% στη Ρωσία.
 
Συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν 19% στα 5,038 δισ. ευρώ με το κύριο brand της Adidas να παρουσιάζει αύξηση 21% ενώ οι πωλήσεις της Reebok ενισχύθηκαν 5%.
 
Η εταιρεία διπλασίασε το μερίδιό της στην αμερικανική αγορά αθλητικών υποδημάτων τον Απρίλιο στο 12,7%, ενώ η Nike έχασε 2% στο 52,7%.
 
Υπενθυμίζεται ότι η Adidas είχε αναβαθμίσει τις εκτιμήσεις για το 2017 την προηγούμενη εβδομάδα.
 
Σε ό,τι αφορά τις δαπάνες για μάρκετινγκ, ανακοινώθηκε ότι θα αυξηθούν κατά 700-800εκατ. Ευρώ έως και το 2020.
 
ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Έρευνα: Οι 10 κορυφαίες «δεξαμενές» ταλέντων παγκοσμίως-Γιατί οι ΗΠΑ δεν είναι μία από αυτές
Χρυσός: Διατηρεί τα κέρδη του μετά την κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή
Ράλι στα «ασφαλή» assets, αναταράξεις σε μετοχές και ομόλογα μετά την επίθεση του Ιράν
S&P: Υποβάθμισε το αξιόχρεο του Ισραήλ εξαιτίας των «ρίσκων για την ασφάλεια»
Τριγμοί στις αγορές με φόντο τις ραγδαίες εξελίξεις στην Μέση Ανατολή-Αρνητικές πιέσεις στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια
Βέλγιο: Παραλύουν τα αεροδρόμια, ακυρώνονται οι πτήσεις
Ηνωμένο Βασίλειο: Σε χαμηλό δύο ετών η αύξηση των μισθών
Γερμανία: Οικονομικές προβλέψεις-«καμπανάκι» από κορυφαία οικονομικά ινστιτούτα
Αυτή είναι η πλουσιότερη γυναίκα στον κόσμο-Πόσα χρήματα έχει
Scope: Βελτιώνονται οι μακροπρόθεσμες πιστωτικές προοπτικές της Τουρκίας-Τι προειδοποιεί ο γερμανικός οίκος