Συμμαχία Αldi με Instacart εναντίον Amazon
17:57 - 16 Αυγούστου 2017
H γερμανική αλυσίδα σουπερμάρκετ Aldi ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με την Instacart για την διανομή φρούτων και λαχανικών στα σπίτια των καταναλωτών σε τρεις πόλεις των ΗΠΑ.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η Aldi θα ξεκινήσει το πιλοτικό πρόγραμμα στο τέλος του μήνα στο Λος Άντζελες, στην Ατλάντα και στο Ντάλας, με την προοπτική μελλοντικής επέκτασης.
Η γερμανική εταιρεία δεν προσφέρει στους καταναλωτές την επιλογή να ψωνίζουν διαδικτυακά και η συνεργασία είναι ένας τρόπος να ελέγξει την ζήτηση για παραγγελίες μέσω διαδικτύου, δήλωσε ο αντιπρόεδρος Scott Patton στο Reuters.
«Η παραγγελία ειδών παντοπωλείου μέσω διαδικτύου είναι ένα σχετικό μικρό κομμάτι της αγοράς αλλά συνεχίζει να αυξάνεται» σημείωσε ο κ. Patton.
Mια έκθεση του Food Marketing Institute και της Nielsen τον Ιανουάριο υπολόγισε ότι οι δαπάνες για διαδικτυακές παραγγελίες φρούτων και λαχανικών την περίοδο 2016-2025 θα αυξηθούν από το 4,3% των συνολικών πωλήσεων τροφίμων και αναψυκτικών στις ΗΠΑ στο 20% ή πάνω από 100 δισ. δολάρια.
Η κίνηση της Aldi γίνεται σε μια στιγμή που έχει ξεσπάσει «πόλεμος τιμών» ανάμεσα στις μεγάλες αλυσίδες σούπερμαρκετ στη χώρα. Η γερμανική Lidl έχει αρχίσει να ανοίγει καταστήματα στη χώρα και η Amazon ανακοίνωσε τον Ιούνιο ότι θα εξαγοράσει την Whole Food Markets.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η Aldi θα ξεκινήσει το πιλοτικό πρόγραμμα στο τέλος του μήνα στο Λος Άντζελες, στην Ατλάντα και στο Ντάλας, με την προοπτική μελλοντικής επέκτασης.
Η γερμανική εταιρεία δεν προσφέρει στους καταναλωτές την επιλογή να ψωνίζουν διαδικτυακά και η συνεργασία είναι ένας τρόπος να ελέγξει την ζήτηση για παραγγελίες μέσω διαδικτύου, δήλωσε ο αντιπρόεδρος Scott Patton στο Reuters.
«Η παραγγελία ειδών παντοπωλείου μέσω διαδικτύου είναι ένα σχετικό μικρό κομμάτι της αγοράς αλλά συνεχίζει να αυξάνεται» σημείωσε ο κ. Patton.
Mια έκθεση του Food Marketing Institute και της Nielsen τον Ιανουάριο υπολόγισε ότι οι δαπάνες για διαδικτυακές παραγγελίες φρούτων και λαχανικών την περίοδο 2016-2025 θα αυξηθούν από το 4,3% των συνολικών πωλήσεων τροφίμων και αναψυκτικών στις ΗΠΑ στο 20% ή πάνω από 100 δισ. δολάρια.
Η κίνηση της Aldi γίνεται σε μια στιγμή που έχει ξεσπάσει «πόλεμος τιμών» ανάμεσα στις μεγάλες αλυσίδες σούπερμαρκετ στη χώρα. Η γερμανική Lidl έχει αρχίσει να ανοίγει καταστήματα στη χώρα και η Amazon ανακοίνωσε τον Ιούνιο ότι θα εξαγοράσει την Whole Food Markets.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr