Νέα υπηρεσία βίντεο Watch από το Facebook

To Facebook αποφάσισε να εισδύσει για τα καλά στα «χωράφια» του YouTube, του Netflix και των παραδοσιακών τηλεοπτικών δικτύων, καθώς ανακοίνωσε τη νέα υπηρεσία Watch, που θα προσφέρει στους χρήστες του μια μεγάλη ποικιλία βιντεοταινιών και άλλων παραγωγών (σόου, αθλητικών αγώνων κ.α.), μερικές από τις οποίες θα είναι παραγωγές του ίδιου του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου. 

To Watch, που θα εμφανισθεί σύντομα στην ιστοσελίδα του Facebook, θα είναι εξατομικευμένο, έτσι ώστε κάθε χρήστης να μπορεί να ανακαλύπτει νέες τηλεοπτικές παραγωγές με βάση τις προτιμήσες των φίλων του. Όταν οι χρήστες θα ανοίγουν το Watch, τα τελευταία επεισόδια των αγαπημένων προγραμμάτων τους, θα τους περιμένουν. 

Οι χρήστες θα αναρτούν και θα βλέπουν επίσης σχόλια για κάθε ταινία και θα μπορούν να ανταλλάσσουν απόψεις και κριτικές στη διάρκεια κάποιου επεισοδίου. Σε αυτή ακριβώς την κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ των φίλων «ποντάρει» το Facebook για να διαφοροποιηθεί από την εμπειρία παρακολούθησης βίντεο που προσφέρουν το YouTube και το Netflix.

Μέχρι σήμερα τα βίντεο στο Facebook είναι κυρίως ερασιτεχνικά ή μικρά αποσπάσματα από ειδησεογραφικούς οργανισμούς. Ενώ οι χρήστες επισκέπτονται το ΥοuTube ειδικά για να δουν βίντεο, αυτό δεν συμβαίνει στο Facebook. 

Με το Watch, το Facebook φιλοδοξεί να περάσει σε ένα νέο επίπεδο, επιδιώκοντας να δελεάσει τα περίπου δύο δισεκατομμύρια μηνιαίων χρηστών του, ώστε να βλέπουν το κοινωνικό δίκτυο ως προορισμό για να δουν βίντεο. Πολύ περισσότερο που θα έχει και δικές του παραγωγές, δημιουργώντας έτσι νέες πηγές εσόδων μέσω στοχευμένων διαφημίσεων πριν και μετά από κάθε προβολή.

Στο YouTube οι χρήστες βλέπουν βίντεο πάνω από μία ώρα τη μέρα κατά μέσο όρο. Το Facebook δεν έχει αποκαλύψει ανάλογα στοιχεία ειδικά για την παρακολούθηση βίντεο από τους χρήστες του, αλλά σίγουρα θέλει να αυξήσει δραστικά το χρόνο που αφιερώνουν γι' αυτό. 

Το Watch αρχικά θα δοκιμασθεί για μόνο στις ΗΠΑ και μετά θα είναι ευρύτερα διαθέσιμο, σύμφωνα με το BBC, το πρακτορείο Ρόιτερς και τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δειτε Επισης

Apple: Προσφυγή κατά του προστίμου €500 εκατ. της Ε.Ε. για το App Store
Ρομπότ που έπαιξαν σκάκι και bowling, και άλλα STEAM δρώμενα στο Robotex MRC 2025
Πέραν των 115.000 απαντήσεων σε ερωτήματα πολιτών από τον ψηφιακό βοηθό το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας
Η Supermicro ανακηρύσσεται Νο.1 προμηθευτής server παγκοσμίως
Samsung: Η νέα εποχή της σειράς Galaxy Z και η εμπειρία Ultra έτοιμη να ξεδιπλωθεί
Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI
4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης