Νέα υπηρεσία βίντεο Watch από το Facebook

To Facebook αποφάσισε να εισδύσει για τα καλά στα «χωράφια» του YouTube, του Netflix και των παραδοσιακών τηλεοπτικών δικτύων, καθώς ανακοίνωσε τη νέα υπηρεσία Watch, που θα προσφέρει στους χρήστες του μια μεγάλη ποικιλία βιντεοταινιών και άλλων παραγωγών (σόου, αθλητικών αγώνων κ.α.), μερικές από τις οποίες θα είναι παραγωγές του ίδιου του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου. 

To Watch, που θα εμφανισθεί σύντομα στην ιστοσελίδα του Facebook, θα είναι εξατομικευμένο, έτσι ώστε κάθε χρήστης να μπορεί να ανακαλύπτει νέες τηλεοπτικές παραγωγές με βάση τις προτιμήσες των φίλων του. Όταν οι χρήστες θα ανοίγουν το Watch, τα τελευταία επεισόδια των αγαπημένων προγραμμάτων τους, θα τους περιμένουν. 

Οι χρήστες θα αναρτούν και θα βλέπουν επίσης σχόλια για κάθε ταινία και θα μπορούν να ανταλλάσσουν απόψεις και κριτικές στη διάρκεια κάποιου επεισοδίου. Σε αυτή ακριβώς την κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ των φίλων «ποντάρει» το Facebook για να διαφοροποιηθεί από την εμπειρία παρακολούθησης βίντεο που προσφέρουν το YouTube και το Netflix.

Μέχρι σήμερα τα βίντεο στο Facebook είναι κυρίως ερασιτεχνικά ή μικρά αποσπάσματα από ειδησεογραφικούς οργανισμούς. Ενώ οι χρήστες επισκέπτονται το ΥοuTube ειδικά για να δουν βίντεο, αυτό δεν συμβαίνει στο Facebook. 

Με το Watch, το Facebook φιλοδοξεί να περάσει σε ένα νέο επίπεδο, επιδιώκοντας να δελεάσει τα περίπου δύο δισεκατομμύρια μηνιαίων χρηστών του, ώστε να βλέπουν το κοινωνικό δίκτυο ως προορισμό για να δουν βίντεο. Πολύ περισσότερο που θα έχει και δικές του παραγωγές, δημιουργώντας έτσι νέες πηγές εσόδων μέσω στοχευμένων διαφημίσεων πριν και μετά από κάθε προβολή.

Στο YouTube οι χρήστες βλέπουν βίντεο πάνω από μία ώρα τη μέρα κατά μέσο όρο. Το Facebook δεν έχει αποκαλύψει ανάλογα στοιχεία ειδικά για την παρακολούθηση βίντεο από τους χρήστες του, αλλά σίγουρα θέλει να αυξήσει δραστικά το χρόνο που αφιερώνουν γι' αυτό. 

Το Watch αρχικά θα δοκιμασθεί για μόνο στις ΗΠΑ και μετά θα είναι ευρύτερα διαθέσιμο, σύμφωνα με το BBC, το πρακτορείο Ρόιτερς και τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δειτε Επισης

Νικόδημος Δαμιανού: Έτοιμη να συμμετάσχει στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη η Κύπρος
AWS European Sovereign: Το νέο αυτόνομο cloud για την ευρωπαϊκή αγορά από την AWC
Επαφές Ν. Δαμιανού στις Βρυξέλλες-Στο επίκεντρο τα χαρτοφυλάκια της έρευνας, καινοτομίας και ψηφιακής πολιτικής
Συγχωνεύονται η κυπριακή Hybrid ConsulTech και η αμερικανική TKI-Χαιρετίζει η Πρεσβεία των ΗΠΑ στη Λευκωσία
Samsung Vision AI: Επαναπροσδιορίζοντας την οικιακή ψυχαγωγία με τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars 2025
ASBIS και Huawei: Μια συνεργασία που βραβεύεται με το Premier Growth Partner Award
Στρατηγική συνεργασία Public με iRepair για επισκευές τεχνολογίας
CBS IT Systems Cyprus: Τριετής σύμβαση-πλαίσιο με CYTA στον τομέα των δικτύων της Cisco
«The Software Edge: IBM Driving Business Forward»-Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η καινοτομία και οι λύσεις της IBM(vid)
Έκδοση κάρτας φιλάθλου και είσοδος στα γήπεδα με «Ψηφιακό Πολίτη»-Το νέο λογισμικό του ΚΟΑ