Powered by

Αποδίδουν οι προσπάθειες του Μακρόν για την γαλλική οικονομία

Είναι χρόνος διακοπών στη Γαλλία και οι στόλοι των λεωφορείων που εκτελούν δρομολόγια στους αυτοκινητόδρομους της χώρας υποδηλώνουν ότι οι πρώτες προσπάθειες του προέδρου Εμανουέλ Μακρόν για να τονώσει την οικονομία, έχουν αποτέλεσμα.

Φθηνότερο και λιγότερο "λαμπερό" από τα γαλλικά τρένα υψηλής ταχύτητας, το λεωφορείο στη Γαλλία μεταφέρει όλο και περισσότερους ταξιδιώτες. Αυτό είναι έργο "δια χειρός Μακρόν", που δυο χρόνια νωρίτερα, ως υπουργός Εθνικής Οικονομίας είχε περάσει ένα νόμο που επέτρεπε στα επιβατικά λεωφορεία να πραγματοποιούν μακρύτερες διαδρομές, οι οποίες προορίζονταν προηγουμένως μόνο για τρένα.

"Πριν υπάρξουν αυτά τα λεωφορεία, θα έπρεπε πιθανότατα να καλέσω τη μαμά μου και να της ζητήσω να πληρώσει για το ταξίδι", δήλωσε ο Ονίλ Τζιμπαούτ, ο οποίος ταξίδεψε τη Δευτέρα από το Παρίσι στη Ρενς, μια απόσταση περίπου 150 χιλιομέτρων στην περιοχή της Καμπανίας. Η τιμή της μίας διαδρομής είναι μόνο 9 ευρώ ($11), περίπου το ένα τρίτο όσο ένα εισιτήριο τρένου.

Από τότε που ανήλθε στην εξουσία ως πρόεδρος της Γαλλίας το Μάιο, ο 39χρονος Μακρόν αύξησε τις ελπίδες των ηγετών των επιχειρήσεων, καθώς δεσμεύτηκε για βαθύτερες αλλαγές, από τη χαλάρωση των κανόνων εργασίας έως την περικοπή των εταιρικών φόρων. Έχει επίσης υπερασπιστεί τις νεοσύστατες εταιρείες για να αξιοποιήσει τη γαλλική τεχνολογική επίδοση και να βοηθήσει τις βιομηχανίες που αντιμετωπίζουν προβλήματα, να ανακάμψουν. Το πρώιμο πείραμά του με τις μεταφορές μας επιτρέπει να έχουμε μια ιδέα για τα οφέλη της μεταρρύθμισης και τα όρια των μεταρρυθμίσεων σε μια χώρα που φημολογείται ότι "δεν αλλάζει".

Το μέτρο απελευθέρωσης των υπηρεσιών υπεραστικών λεωφορείων ήταν μέρος ενός πακέτου αλλαγών γνωστών ως "νόμων του Μακρόν", το οποίο τέθηκε σε ισχύ τον Αύγουστο του 2015, περισσότερο από ένα χρόνο πριν ο πρώην τραπεζίτης ξεκινήσει την απίθανη πορεία του για το Μέγαρο των Ηλυσίων. Μέχρι τότε, ο εθνικός σιδηρόδρομος της SNCF είχε αποκλειστικότητα σε όλα τα εσωτερικά δρομολόγια εδάφους άνω των 100 χιλιομέτρων. Ο Μακρόν είχε αρχικά επιδιώξει να ανοίξει περισσότερους τομείς της οικονομίας, οι οποίοι παρέμεναν δέσμιοι από ειδικούς κανόνες, όπως τα επαγγέλματα του συμβολαιογράφου και του φαρμακοποιού, αλλά δεν τα κατάφερε σε όλο το εύρος των μεταρρυθμίσεων.

Δειτε Επισης

Έρευνα: Οι 10 κορυφαίες «δεξαμενές» ταλέντων παγκοσμίως-Γιατί οι ΗΠΑ δεν είναι μία από αυτές
Χρυσός: Διατηρεί τα κέρδη του μετά την κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή
Ράλι στα «ασφαλή» assets, αναταράξεις σε μετοχές και ομόλογα μετά την επίθεση του Ιράν
S&P: Υποβάθμισε το αξιόχρεο του Ισραήλ εξαιτίας των «ρίσκων για την ασφάλεια»
Τριγμοί στις αγορές με φόντο τις ραγδαίες εξελίξεις στην Μέση Ανατολή-Αρνητικές πιέσεις στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια
Βέλγιο: Παραλύουν τα αεροδρόμια, ακυρώνονται οι πτήσεις
Ηνωμένο Βασίλειο: Σε χαμηλό δύο ετών η αύξηση των μισθών
Γερμανία: Οικονομικές προβλέψεις-«καμπανάκι» από κορυφαία οικονομικά ινστιτούτα
Αυτή είναι η πλουσιότερη γυναίκα στον κόσμο-Πόσα χρήματα έχει
Scope: Βελτιώνονται οι μακροπρόθεσμες πιστωτικές προοπτικές της Τουρκίας-Τι προειδοποιεί ο γερμανικός οίκος