Πωλητή, μην μιλάς δεν είναι απαραίτητο!
08:15 - 08 Ιουλίου 2017

Είναι ένα πράγμα ένας πωλητής να έχει αποκτήσει μέσα από εμπειρίες κάποιες συμπεριφορές, οι οποίες τον βοηθούν στην «πωλησιακή» του ικανότητα και είναι άλλο να θεωρούμε ότι γεννιέται κανείς με το χάρισμα.
Σύμφωνα με τον Κυριάκο Ιακωβίδη, εξειδικευμένο σύμβουλο σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, οι περισσότερες αποτυχίες στις πωλήσεις συμβαίνουν όταν ο πωλητής μιλά περισσότερο από ότι ακούει. «Όταν οι πωλητές μιλάνε κάνουνε περισσότερο δηλώσεις αντί ερωτήσεις. Συνήθως μιλάνε για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος αντί για τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση του και πως αυτό ικανοποιεί τις ανάγκες του πελάτη», υποδεικνύει.
Συμπερασματικά, για να βελτιωθεί η «πωλησιακή» ικανότητα πρέπει ο πωλητής να μάθει να ακούει και όταν θα μιλήσει να κάνει ερωτήσεις για τις ανάγκες του πελάτη. «Αυτές οι συμπεριφορές και τακτικές μαθαίνοντας, δεν είναι κάτι που το φέρεις κανείς ερχόμενος στον κόσμο», καταλήγει.